Mukl servis

Ve vězení, o base

Stránky Obase.cz vznikají pro všechny, kterých se vězení nějak dotýká. Nejsme tedy jen ,,servis pro vězně“. Jsme tu, především jako pomoc a zdroj informací pro rodiny a blízké odsouzených, pro které je výkon trestu často horší, než pro odsouzené samotné. Pak jsme tu pro ty, kteří se do vězení chystají a chtějí ho zvládnout bez úhony. Také chceme informovat o tom, jak to skutečně v českých věznicích chodí a přinášet pravdu o vězení. Velikou pravdou totiž je, že v base se lze napravit zpravidla jen vězeňské službě navzdory.

Starší diskuze

2 734 komentáře v “Mukl servis

  • M. K

    (29.10.2020 - 22:58)

    Dobrý večer mám přítele ve výkonu trestu dostal podmínku za drogy kterou mu proměnily 18 měsíců plus podmínka zákaz řízení 36 měsíců už tam je 13 měsíců může žádat na půlku? Nebo ne má dobre chování je prvotrestany děkuji
    Nástup trestu má od 23.9.2019

    • obase.cz

      (30.10.2020 - 6:41)

      Dobrý den. Zadat určitě může po polovině trestu.

  • Andrea

    (30.10.2020 - 10:42)

    Dobrý den, chci si stěžovat. Mám bratra ve výkonu trestu v Ostrově nad Ohří, kde si odpykává trest 12 měsíců za maření úředního rozhodnutí (řidičák). Opětovně si stěžuje, že má na podezření na Covid-19. Má všechny příznaky. Horečka, dusny kašel, bolesti hlavy atd… . Testy nedělají žádnému odsouzenému. Je jich více. Roušku maj pouze jednu. Testují pouze zaměstnance. Chtěla bych vědět, zda má také odsouzený právo na test. Je to také člověk a ne prase na porážce a ne mukl. Není za nic hrozného. Kde si můžu popřípadě stěžovat. Uvazuji o novinách. Děkuji Chvašťáková

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (30.10.2020 - 11:58)

      Vás zdravím Andrejko….
      Četl jsem Váš příspěvek týkající se Vašeho pana bratra.
      Stěžovat si můžete, máte na to právo, otázkou však zůstává, jak budete úspěšná. Vězeňská služba, to je doslova republika v republice, se kterou nikdo snad nepohne.
      Pokud se rozhodnete pro napsání Stížnosti, věcí by mělo být, že si stěžujete na hrubé zanedbávání zdravotní péče. Stížnost zašlete k rukám ředitele Věznice a současně na vědomí na Generální ředitelství Vězeňské služba Praha.
      Dopředu si troufám tvrdit, jak to dopadne. Praha to postoupí Věznici a Věznice má lhůtu pro vyřízení 60 dnů, pokud to dobře půjde a nebudete muset odpověď dopisem i urgovat.
      Je to smutné, ale je to tak.
      Přeji hodně štěstí a hlavně trpělivosti.
      Vladimír Grygar Scarabelli

      • obase.cz

        (30.10.2020 - 21:49)

        K tomu nemám, co dodat. O.

      • Lenka

        (31.10.2020 - 22:52)

        Dobrý den, chtěla jsem se zeptat mám přítele ve vězení v Belusicich je tam ted po druhé a momentálně je ve výkonu trestu 5 mesicu. Výstup z vězení ma 2023. Ma otázka zní. Neslo by nějak přeměnit trest na domácí ? Děkuji za odpověď

    • Nikola

      (1.11.2020 - 21:19)

      Nenechte si takové chování líbit to už sned není ani možno co se to děje vždyť to sou stejný Líde jako mi tuto situaci bych si nenechala pro sebe

  • Michaela

    (30.10.2020 - 14:15)

    Dobrý den. Prosím o radu. Můj manžel je ve vězení a teď 29.listopadu měl mít výstup. Dnes mu ale přišel dopis že prý měl ještě nějakou podmínku a proměnili mu jí v trest. Tudíž se mu výstup přesunul na červen 2020. Co může udělat pro to aby ho propustili dříve domů? Je prvotrestanec. A vše má za výživné. Prosím o radu. Těšili jsme se že bude na Vánoce doma s námi. Prosím vás moc o radu.

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (30.10.2020 - 18:38)

      Vás zdravím Michaelo.
      Je mi líto, ale asi Vás nepotěším. Mnohým ve výkonu trestu se toto stává, je ve výkonu trestu za něco a těsně před koncem přijde tzv. nášup, zkrátka něco co nemile překvapí, tak jak je to v tomto případě, jak o tom píšete.
      Bohužel budete muset počkat na příští vánoce. Zkoušet eventuelně podmíněné propuštění, to bych nezkoušel. I kdyby snad, potkala by jej opět podmínka, jinak předplatné na další pobyt…..
      Musíte vydržet, pokud to je do června 2021. Rok 2020, ten měsícem červnem je již dávno pryč. Chybička se někdy vloudí.
      Vše nejlepší přeje
      Vladimír Grygar Scarabelli

      • Michaela

        (30.10.2020 - 19:11)

        Co tím myslíte že by ho čekala další podmínka, jinak předplatné na další pobyt? A proč by si nemohl požádat třeba o proměnu v domácí vězení? Teď kvůli Corona viru prý hodně pouští tak proč by to nemohl zkusit? Omlouvám se za můj dotaz ale jelikož odpovidate pod jménem které jsem tu ještě nezaznamenala tak se zeptám.. vy jste právník že tak na jistotu odpovídáte takto? Děkuji za odpověď

        • Vladimír Grygar Scarabelli

          (31.10.2020 - 6:38)

          Michaelo, přeji krásné sobotní ráno.
          Budu se snažit odpovědět na další Vaše dotazy.
          Jako první se ptáte – že by jej čekala další podmínka -, pokud by požádal soud o projednání podmíněného propuštění a dopadlo by vše kladně tím, že by došlo k propuštění, bude mu udělena podmínka. Souhlasím s tím, že v rámci požádání soudu lze žádost koncipovat jako žádost o přeměnu trestu na domácí vězení. K tomuto se ovšem vždy vyjadřuje příslušná probační služba, která je místně příslušná v oblasti věznice. Toto je administrativní manévr pro potřebu soudu, který si vyžádá posouzení probační služby zda odsouzený bude splňovat určité podmínky – bydlení, zaměstnání, rodina atd. Zpravidla to trvá někdy až dva, či tři měsíce do vyřízení.
          Po doručení soudu vyjádření probační služby soud věc projedná.
          Svým způsobem se omlouvám za možná trochu nemístnou poznámku, když jsem napsal, že podmínka je jakýmsi předplatným na další pobyt. Měl jsem tím na mysli to,že jakmile soud propustí z výkonu trestu na tzv.PP.,neboli na podmíněné propuštění, vždy se udělí podmínka na určité období, jako zkušební doba, kdy já říkám, obrazně řečeno, stačí zakopnout na chodníku a člověk ja zpět odkud odešel. A život mnohdy přináší různá překvapení.
          Každý z nás má svoji individuální povahu a ne každému se podaří v životě bez úrazu mnohé ustát.
          Já osobně každému ze srdce přeji, ať se vše daří a ať jsou všichni pohromadě a v klidu.
          Také přeji všem, kdo žádají soudy o propuštění, aby soudci byli spravedliví a tito soudci, kteří rozhodují, ti aby si byli vědomi toho, že být spravedlivý je cností každého z nich.
          Ještě abych odpověděl na poslední Váš dotaz Michaelo, právník nejsem, jsem obyčejný člověk, který si myslím, má jistou školu života.
          Vím a znám jak to ve výkonu trestu chodí, poznal jsem tam spoustu lidí různých povah, názorů a vím co život přináší.
          Vše je život a je to o životě.
          Pokud zde napíšu svůj názor k nějakému dotazu, vždy tak nějak stavím na vlastní zkušenosti a nestydím se podepsat.
          Jinak přeji Vám a všem to nejlepší co lze jen přát.
          Vladimír Grygar Scarabelli

        • Hybes

          (31.10.2020 - 13:44)

          A pokud by to šlo přes Krajské státní zastupitelství tak ti sou snema jedna ruka. Takže jedině noviny televize a demonstrace před vrátnici.

      • Michaela

        (30.10.2020 - 19:15)

        A omlouvám se za překlep. Samozřejmě jsem myslela červen 2021. Jsem z toho úplně.. No jinde.. Tak se omlouvám za chybu..

        • Vladimír Grygar Scarabelli

          (31.10.2020 - 6:50)

          Michaelo, za překlep se nemusíte omlouvat, vím, že jste v dané situaci tak nějak ve stresu. Vím jaké to je, kdy člověk se snaží sehnat informace a když je má, vzniká uvnitř člověka ažjakýsi chaos, čemu vlastně věřit.
          Chápu a dovedu se vžít do Vaší situace.
          Hlavně se snažte být v klidu. Neklid v člověku samém, to opravdu není dobré ani pro Vás, ani pro partnera. Řešte vše v klidu a hlavně myslete na to, že vše chce svůj čas.
          Vladimír Grygar Scarabelli

    • obase.cz

      (30.10.2020 - 21:52)

      Dobrý den. Může žádat o podmíněné propuštění. O.

      • Michaela

        (30.10.2020 - 23:56)

        Děkuji za odpověď. A ještě se zeptám jak velkou má šanci? Kor teď v té pandemii. Je v Příbramské věznici.. Děkuji předem za odpověď.

        • obase.cz

          (31.10.2020 - 13:41)

          Dobrý den, opravdu neumím posoudit. To je velmi individuální. O.

  • Hybes

    (31.10.2020 - 9:02)

    Protest ve věznici: V Bělušicích u Mostu protestovali v pátek vězni kvůli nepodloženým informacím o covidu, situace je teď klidná. Z 19 tisíc vězňů v ČR je 19 nakažených.

  • Hybes

    (31.10.2020 - 9:06)

    A vzkaz pro správce stránek. Ten přepis dopisu mistoprecedy kraj. Soudu České Budějovice byl od mne. Jenže zde fungují jen přes mobil a nejde mě zakládat nové diskuzní téma jen reagovat. Stejně tak nejde komentovat vás komentář k dopisu z českých Budějovic.. Sem schopen dokládat i další poznatky. Ale musí fungovat vkládání přepisu atd.

  • Hybes

    (31.10.2020 - 13:45)

    A pokud by to šlo přes Krajské státní zastupitelství tak ti sou snema jedna ruka. Takže jedině noviny televize a demonstrace před vrátnici.

  • Jana

    (2.11.2020 - 15:06)

    Dobrý den mam dotaz. Zažádaly jsme o půlku termín soudu jsme dostaly. Pár dní před soudnim řízením nám oznámily že paní soudkyně omarodila. Ale jiný datum jednání jsme nedostaly. Jak dlouho na to mají aby urcily jinyho soudce nebo jiný termín děkuji

    • obase.cz

      (2.11.2020 - 19:02)

      Dobrý den obecně mají na celé řízení 30 dní. Termíny se však nedodržují. Nejsem schopný Vám odpovědět. O.

    • Pavla

      (3.11.2020 - 16:55)

      Dobrý den, mám dotaz. Jak nejrychleji poslat peníze vězni do Bělušic?

      • Vladimír Grygar Scarabelli

        (3.11.2020 - 19:02)

        Vás zdravím Pavlo…..
        Na Váš dotaz mohu poradit jediné. Pokud znáte jméno odsouzeného, zašlete peníze klasickou složenkou označenou písmenem -C-. Je to žlutá složenka.
        Je dobré dole, kde je okénko -Zpráva pro adresáta – napsat účel, například Na kantýnu, nabo Na zdravotní.
        Otázka za jakým účelem peníze posíláte.
        Počítejte s tím, že jak peníze přijdou do věznice, cca 40% z této částky si ztrhne Vězeňská služba jako úhradu nákladů za pobyt odsouzeného a zbytek má na kantýnu.
        Rychlost zaúčtování pro odsouzeného je různé, jak která věznice.
        Přeji hodně zdaru.
        Vladimír Grygar Scarabelli

        • Pavla

          (3.11.2020 - 19:07)

          Vladimíra Děkuji mnohokrát. Tak zhruba složenkou 3-5 dnů?!

          • Vladimír Grygar Scarabelli

            (3.11.2020 - 19:43)

            Příji Vám Pavlo příjemný večer…
            Dle vlastní zkušenosti, Česká Pošta doručí do tří dnů. Znovu zdůrazňuji, záleží za jak dlouho se zaúčtuje ve věznici. Vše je jen a jen v lidech.
            Ještě pro upřesnění. 40% z doručené částky se ztrhne z peněz na kantýnu, pokud se zasílá na zdravotní, částka nepodléhá srážkám a připisuje se odsouzenému celá.
            Vladimír Grygar Scarabelli

            • Pavla

              (3.11.2020 - 20:16)

              Děkuji moc. Ano vím že strhávají.

        • obase.cz

          (4.11.2020 - 11:32)

          Poslat peníze z účtu na účet je podstatně rychlejší. O.

  • Zovka

    (2.11.2020 - 22:21)

    Je todle to ubec možný co se to děje koukám na správy v teleniznich novinách a najednou se odevi pak a mluví si tam o tom že veznum nejde o návštěvy s rodinám ale o to abych si tam něco předali tohle není možný takhle soudit vězně … Mám přítele ve vikonu trestu už 2 roky a každá minuta a sekunda strávit jako rodina i v ty věznici na návštěvě je moc krásný aspon máte se těšit na jeden den v měsíci vzdit to sou též lidi jako mi já už stoho nemůžu sem shroucenej cloved díky těm co jsou ve vládě tohle to není svět ale zdunglee to smad nee Vsek vím nějak pomozte na tohle to se nedá dívat tady dili umírají na covid – 19 tak pro to spouri chtěj pomoc svim blízký připadá mi to jako by to bylo tichá válka

  • Nikola

    (3.11.2020 - 19:35)

    Dobrý večer mám takový rychlý dotaz před chvily mi volal přítel že má jít ráno k doktorovi před eskortou nebo co je to možné? Že se chodí před eskortou na nějaké vyšetření není nám známo že by měl někam jet 3.12 má soud ohledně PP. Nebo je možné že pojede eskortou do nemocnice na vyšetření? ale i tak jsme o nic nezadaly jelikož jsme měly jen asi minutu volání tak mi víc nestihl říct jen to o doktorovi a něco o eskorte děkuji za odpověď pokud půjde na to odpovědět

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (3.11.2020 - 19:52)

      Nikolko, přeji příjemný večer.
      Mohu Vás ujistit, že se jedná o standardní postup. Před každou eskortou se chodí k lékaři. Je otázkou kam jej čeká eskorta. Dopředu se to nikdo nedozví. Zpravidla večer na sčítáku se oznámí, že ten, či onen jede na eskortu a každý se diví proč a kam. Odsouzený to ví jen v případě, že má jít např. k soudu, pokud by měl jet jen tzv. na zdravotní do nemocnice na nějakou kontrolu, dozví se to až ráno před odjezdem. Tento postup nařizují bezpečnostní hlediska. (pozn:kdyby se věděl termín, mohla byste například přítele unést, a co potom???)
      Vladimír Grygar Scarabelli

    • obase.cz

      (4.11.2020 - 11:32)

      Dobrý den. Na základě takto málo informací Vám neumím fundovaě odpovědět. O.

  • Nada

    (3.11.2020 - 21:37)

    Dobrý večer prosím vás chtěla bych se zeptat jestli jste přeposlal tu žádost na amnestii panu Babisoj byla bych moc ráda a myslím že ne jenom já vím že to není na sto procent ale můžeme alespoň trochu doufat že by byly naší blízký snami o vánocích

    • obase.cz

      (4.11.2020 - 19:09)

      Ano přeposlal. O.

  • Leona

    (3.11.2020 - 23:50)

    Dobrý večer, prosím o radu i můj přítel. Přítel má příjmení po bývalé ženě,chce si dát zpětně svoje příjmení rozené, přemýšlel,že si ho nechá změnit už ve vězení a my se chceme prosím zeptat,jestli je ta možnost už tam. To příjmení mu přineslo jen smůlu,rozvod a následně vězení kvůli ní. Mockrát děkujeme, hezký večer

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (4.11.2020 - 0:03)

      Vás zdravím Leono….
      Přeji nejprve krásný pozdní večer….
      K Vašemu dotazu mohu říci jediné. Nechal bych tuto administrativu až bude Váš přítel mimo zdi věznice, a to z jednoho jednoduchého důvodu.
      Obnáší to spoustu administrativních úkonů na úřadech, ověřování podpisů, žádostí s tím spojených a mnohého dalšího.
      Opravdu, nechejte to až do jeho civilu, jednak to bude rychlejší a navíc v současné době úřady jedou tzv. na omezený režim.
      Jak bude venku, chyťte se za ruce a společně se dejte do díla.
      Vladimír Grygar Scarabelli

      • Leona

        (4.11.2020 - 16:31)

        Mockrát vám děkuji, máte pravdu,ono by to bylo moc zdlouhavé, uděláme to tedy až se vrátí,dej bůh,aby ho pustili aspoň na půlku.

    • obase.cz

      (4.11.2020 - 19:13)

      Dobrý den. Ano jistá možnost tu je. Ovšem velmi záleží na konkrétním úředníku matriky. Jedná se totiž o to, že v zákoně je stanovené, že v této věci nelze zastoupit a prohlášení musí osoba vyjádřit osobně na matrice. O.

      • Leona

        (5.11.2020 - 9:55)

        mockrát vám děkuji, počkáme tedy až se vrátí domů

  • Dana Dubjelová

    (4.11.2020 - 15:45)

    Dobrý den.
    Synovu byl koncem května 2020 ze zdravotních důvodů přerušen VTOS do 27.11.2020. Víc než 10 let trpí Crohnovou nemocí. Tato se řadí mezi závažné chronické, tedy nevyléčitelné. Proto byl také jeho VTOS přerušen na půl roku. Podrobil se operaci. Jeho onemocnění však se všemi potížemi nadále trvá. Informovala jsem se na příslušném soudu, jakým způsobem se žádost o další přerušení trestu má udělat. Bylo mi řečeno, že žádost se má napsat svými slovy a že syn nemusí nastoupit do VTOS v daném dni, když si podá žádost pro další přerušení trestu. Máme od lékaře zprávu, kde VTOS nedoporučuje. Můžete mi toto potvrdit nebo vyvrátit? Děkuji, matka.

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (4.11.2020 - 19:02)

      Vážená paní Dano…
      Jak popisujete situaci, nikterak nezávidím, je mi velice líto, když se musí řešit závažné zdravotní problémy.
      Aby šlo dát nějaké vyjádření ke stávajícímu stavu věci, je třeba vědět, kdo původně rozhodl o přerušení výkonu trestu od kvěna do listopadu.
      Pokud rozhodl příslušný soud, zřejmě na základě žádosti odsouzeného, potom ano, směrujte novou žádost ku samému soudu.
      Chci ale upozornit na jednu velice důležitou věc! Soud by musel rozhodnout ve prospěch odsouzeného, a to před termínem nástupu v listopadu, samozřejmě, že nové usnesení musí být i v právní moci.
      Podat jen žádost, čekat jak se soud vyjádří a prošvihnout den nástupu, bude Policie odsouzeného hledat, aby jej dodalo do výkonu trestu, což je potom považováno jako maření výkonu rozhodnutí, za což je trest.
      Žádost bych podal k soudu spolu s lékařskými nálezy a v kopii bych vše zaslal na Doručenku i do Věznice. (Zdůrazňuji, na Doručenku) (K soudu bach věc podal osobně na Podatelně a nechal si razítkem potvrdit podání listin)
      Já osobně však pochybuji, že soud vše stihne do 27.11.2020. V žádném případě bych nedal na to, co bylo Vám řečeno na soudě – podejte a do výkonu trestu nemusí nastoupit, je to blbost –
      Vladimír Grygar Scarabelli

    • obase.cz

      (4.11.2020 - 19:16)

      Dobrý den. Bohužel nastoupit podle zákona opravdu musí. Jinak se vystavuje možnosti dalšího trestního stíhání. Ovšem soud může jak to říci nekonat. Já důrazně doporučuji takovéto vyjádření soudu nějak zdokumentovat a poté podat žádost o odklad. Vlastní slova a lékařská zpráva by mohla stačit. O.

      • Dana

        (5.11.2020 - 10:01)

        Dobrý den,
        děkuji za Vaše odpovědi. Dnes žádost podám na podatelnu příslušného soudu, který mu přerušil VTOS a ze všech podaných podkladů si nechám udělat kopie a podám i do věznice, kam má syn nastoupit. Žádost o přerušení podala nemocnice VV Pankrác, kde byl syn hospitalizován. Oddělení interních oborů NsP Praha Pankrác mi na základě mého dotazu el.poštou zaslalo odpověď/vyjádření o jeho zdravotním stavu. V ní se píše o konzultacích mezi jednotlivými civilními nemocnicemi a že info o jeho zdravotním stavu postoupí k dalšímu jednání soudu. Vše probíhalo vzhledem k jeho zdravotnímu stavu velmi rychle. Chci se ještě zeptat. Když by se stalo, že syn nastoupí VTOS a např.dnes podá žádost k soudu, a nestihne proběhnout soud, může dojít k přerušení trestu i když bude už ve výkonu; myslím tím po 27.11.2020? Co se týče vyjádření a podávání informací ze strany soudu, nevím, komu a čemu věřit… Předem díky za odpověď, matka

        • obase.cz

          (5.11.2020 - 14:03)

          Pěkný den. Poprosím Vás. Obraťte se raději přímo na našeho právníka. Nechci Vám dát zavádějící informaci. Tady už zacházím za svou odbornost. Odpovídá velmi rychle. O.

          • Dana

            (5.11.2020 - 16:31)

            Já už to byla podat. Hm, tak si budu držet palce. I tak děkuji za informace.

    • Eee

      (5.11.2020 - 9:53)

      Dobrý den paní Dubjelova mohu se zeptal jak jste docílili přerušení kam to jak máme poslat přítel též Crohnova nemoc teď byl v nemocnicí kolonoskopie a střeva roztqhivalo balonkem už před více jak rokem mu byla doporučená operace ale věznice nic a hlavně on nechce tam operovat děkuji za odpověď

      • Dana

        (5.11.2020 - 11:23)

        Eee, zdravotní stav mého syna byl velmi vážný.Jeho CRP (vyšetření zánětu v těle) mělo hodnotu 320, což podle lékařů jak ve věznici tak i v civilní nemocnici bylo nepochopitelné. Běžné se tyto hodnoty pohybují kolem 20. Lékaři mu říkali, že je chodící zázrak…Zvracel tmavou až černou vodu (nebo tak něco) a ihned jej vezli do civilní nemocnice. Velké bolesti střev. O průjmech s krví ve stolici se nezmiňuji, ty má po celou dobu nemoci. Je to závažná a nevyléčitelná nemoc. Právě nemocnice na Pankráci dala po konzultaci s civilními nemocnicemi, kde by tuto nemoc mohli operovat, podnět k soudu a ten usnesením rozhodl o přerušení VTOS. Touto nemocí trpí více než 10 let. Podrobil se těžké operaci, kdy mu odstranili smotek střev s abscesem(0,5 m), který se mu na tom smotku vytvořil. Nedokážu posoudit, jestli tuto operaci vykonává vězeňská nemocnice. Nevím,jestli jsem Vám pomohla…Když tak se mě ptejte dál.

  • Michaela

    (4.11.2020 - 16:09)

    Dobrý den. Sehnala jsem pro manžela advokáta který ho bude zastupovat a pokoušet se o jeho propuštění. Už jsem podepsala i plnou moc. Advokát mi řekl že se mu má manžel ozvat na tel číslo. Poslala jsem manželovi číslo v dopise ale momentálně nemá kredit aby se s advokátem spojil. Není nějaká jiná možnost jak by se s ním mohl spojit než manželovi budu moct poslat kredit? Děkuji za odpověď

    • obase.cz

      (4.11.2020 - 19:17)

      Ano může mu poslat dopis. O.

  • Vladimír Grygar Scarabelli

    (4.11.2020 - 19:16)

    Vážená paní Michaelo…
    Tak jak to píšete, beru, že jste podepsala advokátovi dokument, na základě kterého bude zastupovat Vašeho manžela.
    To, aby manžel advokátovi zavolal, to není až tak správně.
    Správný postup, který si myslím platí ve všech věznicích je následující: advokát dostane od rodiny pověření, poté advokát buď pošle Plnou moc odsouzenému k podpisu, nebo může jej osobně navštívit a při té příležitosti nechat Plnou moc jím podepsat. Až na základě podepsané plné moci pro právní zastupování dostane odosuzený souhlas Věznice telefoního čísla na svého právního zástupce – advokáta.
    Pokud takto advokát postupuje, je to špatně.
    Jiná situace je, jestli s advokátem byl již dříve v kontaktu v jiných věcech, pak má tel.č. již zřejmě schválené.
    Vladimír Grygar Scarabelli

    • Michaela

      (5.11.2020 - 9:12)

      Nikdy s ním nemluvil. Také je mi divné že plnou moc podepisuju za manžela já. Co podle vás mám dělat? Teď do 13.11 mu mám poslat peníze jako zálohu za jeho služby.. advokát se jmenuje Josef Kameník.

  • Eee

    (5.11.2020 - 9:54)

    Dobrý den paní Dubjelova mohu se zeptal jak jste docílili přerušení kam to jak máme poslat přítel též Crohnova nemoc teď byl v nemocnicí kolonoskopie a střeva roztqhivalo balonkem už před více jak rokem mu byla doporučená operace ale věznice nic a hlavně on nechce tam operovat děkuji za odpověď

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.