Od příštího pátku nebudou moci za vězni návštěvy



Vláda zakáže kvůli šíření koronaviru od příštího pátku návštěvy ve věznicích a detenčních ústavech. Kabinet to schválil na dnešním zasedání. Na dotaz ČTK to na tiskové konferenci po jednání řekla ministryně financí Alena Schillerová (za ANO). Nařízení má být účinné do konce nouzového stavu, který platí do 3. listopadu. Zákaz platil i na jaře. Vězňům tehdy bylo umožněno více telefonovat s příbuznými a změnil se také systém doručování balíků. Nel

Autor příspěvku: obase.cz

52 komentáře v “Od příštího pátku nebudou moci za vězni návštěvy

  • Naděžda

    (16.10.2020 - 20:04)

    Dobrý den.
    Kolují zvěsti ve vězení že se propouští je to pravda? Nebo bude se propouštět třeba kvůli coronaviru? Děkuji

    • obase.cz

      (17.10.2020 - 9:59)

      Dobrý den. Takovou informaci nemáme. O.

  • Leona

    (16.10.2020 - 20:59)

    dobrý večer, víte já prostě nechápu proč nemůžeme na návštěvu, když jsme stejně byli za sklem v malé místnosti. Už takhle bylo omezení tím sklem.

  • Anonym

    (16.10.2020 - 21:09)

    Kde se dozvím, jak to bude teď s balíky? Jež by byla pravda, ze by propousteli.

    • obase.cz

      (17.10.2020 - 10:00)

      Dobrý den. Zatím nemáme zprávy o změně situace kolem balíčků.

    • Katka

      (19.10.2020 - 8:16)

      Dobrý den chci se zeptat, jak je to když má jít člověk za týden do výkonu trestu když jsem nemocná? Trpím epilepsii a jinými zdravotními problémy panicka ataka sociální fobii Agora fobii, upadam do bezvědomí mám záchvaty, nechodím ven nemůžu do obchodu MHD mezi lidi úřady na tož kriminál i přes veškeré důkazy sem byla odsouzena, od roku 2015 tím trpím jezdí ke mě záchranné služby,do toho sem se začala trošku dávat dohromady kvůli synovi kterému je 15 měsíců s oporou rodičů který ode mě bydlí 4 km myslela sem že mám aspoň nějakou naději když uvedl můj lékař že mi není doporučeno v žádném případě výkon trestu ohledně mého zdraví a může to ohrozit můj život ,tak stejně mi poslali dopis že vězeňská služba se dokáže o mě postarat, jak muzou nekoho posoudit když neviděl jeho stav a jak na tom je? teď se to po vašem vyjádření zhoršilo a za týden sem zhubla a mám 32 kg a je mi 26 let,
      Lze k vám napsat doporučený dopis? Reditelovi nebo někam? Aby se k tomu vyjádřil? Lékařské zprávy bych dodala k tomu… Musí přeci něco existovat… Člověk už je fakt na dně 🙁 nedali mi ani šanci podle paragrafu odložení aspoň ohledně Vánoc abych je ztravile se synem 🙁

  • Tereza

    (17.10.2020 - 1:41)

    Tak to je fakt skvělý… Takže opět si snáma vláda dělá co chce!!! Pokud vím, na jaře když byl poprvé nouzovej stav, zakázali se návštěvy, mohli být max. Nejdřív jen jedna osoba, pak dvě… Samozřejmě za sklem…nouzovej stav zkončil, vše se vrátilo skoro do normálu-ale? Zajímavý, že na nějaký,, vězně,, se zapomělo!!!Však na co by se měli povolovat nějaký návštěvy, na co by se to mělo vracet zpět do běžnýho systému, však sou to jen ,, debilní,, vězni, kteří sou zavření, úplná ,, spodina,,,!!! Takhle nějak vypadá podle mě názor všech těch šašků ve vládě…nechápu, ani chápat nechci tenhle přístup, zaprvý ty návštěvy za sklem trvaj od od jara a je skoro podzim, NIKDO nic doteď neřešil, to opatření, který bylo v březnu nařízený, trvá doteď! Absolutně nikdo Vám nedá žádnou nor ální, pichopitelnou odpověď na tapř. na to, KDY KONEČNĚ budou zase návštěvy tak, jak mají být, nikdo z nás pomalu neví, na koho se s toudle otázkou obrátit… A to nemluvím otom, že ti, co sou za katrem, jsou taky jen LIDI, né zvířata!! Ty lidi už tak trpí tím, že se jim vzala svoboda, jo můžou si za to samy, ale taky si každej odsedí svůj trest!! Nějací kreténi tady zaváděj pořád nějaký nelogický pičoviny, a nikoho nezajímá už to, že pro ty lidi vtěch věznicích je takovej dlouhodobej zákaz návštěv druhej trest! Další otázka je ta, jestli když se tohle zavedlo, šlo těm šaškům spíš o zaměstnance všech věznic nebo jim tak moc záleží na odsouzených a jejich zdraví…? A co mi kdo řekne na to, jestli přijde někomu normální to, že když už se i v kriminálech zavede takovej režim,že se nesmí na návštěvy atd. Ale na druhou stranu odsouuený v několika věznicích posílali na venkovní pracoviště mezi civilní lidi…???? To je v pořádku? Ne neni!!! Ale nikdo to neřeší…. Jen těm bezmocným berete jedinou radost na kterou se 1x za měsíc vtom prostředí těší, co jim dodává sílu, okrádáte je oto, na co mají ze zákona právo! A když už se zavede aby se neřeklo možnost telefonování přes skype, mají na to být věznice připravený!!! Nikoho z nás si myslím nezajímá to, že v určitých věznicích je JEDEN JEDINEJ počítač na celej jeden barák!!! Např. V Drahonicích… Ženský si musej dávat minimálně měsíc dopředu žádost, a ještě ktomu může jít volat vždycky jen jedna odsouzená z pokoje.co to jako je? Koho má zajímat to, že je jeden počítač? Mě to vůbec třeba nezajímá, já chci jet 1x za měsíc na návštěvu, a už vůbec neexistuje to, aby se takhle dlouho čekalo na blbej skype! Každej má nějaký právo, který je danný ze zákona, nemůže to někdo přecházet nebo to takhle nechat několik měsíců.. A co bude dál? Jak to bude třeba před Vánocama? OPĚT BEZ NÁVŠTĚV, ZA SKLEM A S ROUŠKOU? vážně to tak vy všichni, co tam máte svoje blízký necháte?? A kolik z vás vůbec takhle s takovým opatřením na tu návštěvu pojede? Co z toho máme mít? Radši většina ani nikam nepojede, protože komu by dělalo radost se dívat na svýho blízkýho přes nějaký sklo, s rouškou na hubě a mluvit s dotyčným přes sluchátko… Na konci každej odchází akorát tak totálně vyčerpanej, smutnej, utrápenej a opět totálně BEZMOCNEJ… tohle je sice pouze můj názor, někdo semnou může souhlasit a někdo zas ne, ale já moc dobře vím, o čen tafy teď píšu!! Mám svoje taky odsezeno, takže vím, jak se člověk cítí i na té druhe straně… Těm co mají stejnej názor jako já, chci jen napsat to, aby se nebály psát a říkat svoje názory, aby BOJOVALI ZA SVOJE BLÍZKÝ, KTERÝ SI ODPYKÁVAJ SVŮJ TREST, A prosím Vás nedovolte, aby to takhle zůstalo dalšich několik měsíců… Pokud bude každej jen mlčet a nechávat si srát na hlavu, tak ti,, nad náma,, si s s náma budou dělat, co budou chtít.. A nikdo to opatření nezruší!!!! Už 8 měsíců odsouzení trpí, a my, rodiny, atd. Trpíme taky… Nikdo z vlády se neměl k tomu, aby to zrušili.. Nikdo si ani nevzpoměl… Najednou se věznice přestaly řešit, a bylo TICHO… Pojďte stím společně něco udělat…

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (17.10.2020 - 7:18)

      Milá Terezko…..
      Přečetl jsem si Váš příspěvek a zcela Vás chápu a dovedu se vžít do pocitů a zkušeností, které máte Vy sama.
      Zcela s Vámi souhlasím, poněvadž já v jistých věcech osobně bojuji s Vězeňskou službou již delší dobu. Můžete si přečíst moje příspěvky, které jsou umístěny, jako moje reakce pod statí Nezákonné jednání ve Věznici ve Světlé nad Sázavou.
      Co říci na celou stávající situaci.
      Snad jen to, že jistý problém problém je v celém státě a vůbec celkově kolem nás. Snažit se v současné době řešit návštěvy je dost nereálné, poněvadž i za normálního stavu, kdy zde nebyla pandemie, řešení ať celkové, či jen dílčí s Vězeňskou službou je zcela doslova jistou utopií.
      Tato instituce je státem ve státě a jednoduše řečeno, nikdo nekomunikuje a když ano, vždy se řešení utápí ve lhůtách, kdy na vyřízení mají 60 dnů. A řešení se tím stále oddaluje, až nakonec vše nějak vyšumí téměř do ztracena.
      Toto je prostě taktika celého našeho systému a na ten jednou doslova zdechnem.
      Já v současné době řeším již od února tohoto roku, možná pro někoho banalitu, evidenci odsouzených, kteří se nahlásí k lékaři, aby bylo možné zpětně dohledat, kdo se napsal k lékaři a zda byl ošetřen. Jedná se o Věznici ve Světlé nad Sázavou, kde mám manželku ve výkonu trestu.
      Řešil jsem to prostřednictvím Policie ČR podáním Trestního oznámení a výsledek byl doslova výsměchem. Záležitost byla postoupena GŘ Vězeňské služby Praha, ta postoupila věc ředitelce Myšičkové a ta ji vyřídila pouze jako Stížnost,která je neoprávněná. Z toho důvodu jsem se obrátil na Krajské státní zastupitelství v Hradci Králové na dozorujícího státního zástupce. Bylo provedeno jisté šetření, sice až po mé urgenci, jelikož si nikdo nelámal hlavu ani se zákonnou lhůtou pro vyřízení mého podání. A výsledek? Státní zastupkyně JUDr. Macháčková uvedla. že nelze v jistých věcech zasahovat a je jen a jen vše věcí Vězeňské služby ČR.
      Říkám si, nač tedy máme nějaké dozorující státní zástupce. Je to jen něco na papíře, aby se opět vyplnila jakási kolonka a tím se vše tvářilo jak máme dokonale nastaven systém……..dále raději bez komentáře…….
      Postoupil jsem celou záležitost dále na Vrchni státní zastupitelství, takmdoufám, že alespoň zde možná dodrží lhůty pro vyřízení.
      A tak to jde stále dokola a život utíká…
      Mnohdy si vzpomenu na lidová rčení, která praví v jednom – co se člověk na tomto světě natrápí než zdechne – , to druhé, možná dnešní době více přiléhavější – co se čloěk natrápí, než přijde na to, co v životě všechno prohrál.
      Vladimír Grygar Scarabelli

      • Petra

        (17.10.2020 - 14:30)

        Dobrý den, pane Grygare i paní Terezo,

        také naprosto souhlasím. Je to šílená bezmoc. Celý systém je nastavený špatně a nefunguje vůbec. Jedna instituce se schovává za druhou a naopak. Nikdo se problému vězeňství věnovat nechce a nebude. Pro VS jsou odsouzení pouze čísla. Je to boj s větrnými mlýny. Vaše poslední věta, pane Grygare, co se člověk natrápí, než přijde na to, co v životě všechno prohrál, je přesná. Přeji Vám pevné nervy a silnou odolnost.

      • Katka

        (24.10.2020 - 11:29)

        https://www.ceska-justice.cz/2020/10/ve-nasi-nemocnici-mame-pouze-21-mist-narust-nakazenych-je-alarmujici-varuje-vezenska-sluzba/?fbclid=IwAR1EFW3HrzTOKB_-nw4NQw-dCiKtsUIzrFHD9VosqHfH83g0CZOOA7auCeE nakažený jsou jak ve Valdicích tak na Příbramsku…. To mají lidé co neprovedli vraždu nastoupit když je tam covid? Jak se tato situace bude řešit, ?

      • Renata

        (13.12.2020 - 9:15)

        Ahoj všichni máme syna v Jiřicích a máme o něj strach mají prý nákazu zlatý stafylokok ono nestačí covid jak se máme bránit?psali jsme Benešove aby propustili odsouzené do domácího vězení nebo peněžitý trest ale odpověď žádná,lidi pojďme bojovat za naše syny ,manžely, ať už se něco děje

    • Ivana

      (17.10.2020 - 8:47)

      Máte naprostou pravdu ,stojím za vámi a vašim názorem.Tohle je jedna velká šaškárna.. Přesně jak píšete,trpí příbuzní, nevinné děti, které přicházejí o kontakt se svými rodiči.Odsouzeným taky nepřidá to že jsou odkázáni jen na telefon ,popřípadě 10 minutový skype a to ještě jak kde.Ze zákona na to mají právo…ale tenhle zákon nikoho nezajímá..

      • Nikola

        (17.10.2020 - 14:01)

        Taky souhlasím… Co třeba ten advokat co podal tehdy na vládu k soudu ze nejednaji podle zákona… Taky to dokázal zrušit.. Logika mi to taky nebere normálně se opatření dává když vyjde v pátek je platné od pondělí a nyní se čeká další týden… Takže lidé co mají návštěvy do 22.10 to jakože do věznice donést můžou ale od 23.10 už ne tak takovou to logiku má… Myslím si že o tom zda je pravda že se ke konci měsíce bude propouštět nikdo z advokátů vědět nebude… Protože v tomto roce už se také propouštělo o amnestii se nejednalo a zde se to ani nepsalo…

      • Marie

        (18.10.2020 - 20:09)

        Souhlasím s Vámi se všemi.. Návštěvy jsou dulezite jak nás tak odsouzené. Mají to tam těžké jako šikana, nedostatek jídla atd.. Ja chapu ze si to některý zaslouží za závazně trestné činy ale ty co tam jsou za banality a to chování od spoluveznů nebo VS je katastrofální, stejně stim nikdo nic nedělá. Mam přítel který má problémy se srdcem, byl na operaci a nyní byl na kontrole, kde ho převezli do nemocnice. Dostal léky na, srdce i na ředění krve, chlopeň mu prosakuje, necítí se dobře a stále to nikdo neřeší. Až když se pak něco stane horšího, coz si nechci připustit. Co bude pak? Budou házet vinu jeden na druhého? Některé léky těm věznenym pomůžou. Jsou to lidi stejně jako my všichni. Jsem z toho šokovaná a smutná co se děje v dnešní době ve věznicích všichni to přehlíží. Berou je jen jako číslo a pritom to jsou lidé.

        • Katus

          (19.10.2020 - 8:41)

          Souhlasím já mám epilepsii měla jsem nádor do toho mám sociální fobii agorafobii panickou ataku kolabsi a jdu příští týden a vím že to nedám kvůli me diagnóze …. Musím brát léky 7x dene muj zdravotní stav mi to nedovoluje říkal lékař též to dodal věznici a stejně se dokáží prej postarat… Nějaký zákon paragraf mužů někam napsat co s tím? Nebo prostě mám počkat do pondělí až zase se zhroutim skolabuji budu bezvědomí do toho silný epileptický záchvat jelikož jak sem jiz psala nedokážu vyjít ven a vše to souvisí z moji diagnózou a nikdo to nechápe já neprovedla žádnou vraždu, i přes důkazy mi vše zamítli! 🙁

          • Miriam

            (19.10.2020 - 17:43)

            Takové lidi jako vás nechápu teď píšete jak jste nemocná ale když jste páchala trestný čin tak jste nemocná až tak vážně nemocná nebyla? A teď chcete nějaké dovolání proč tam nemůžete nastoupit… Tak nástupte oni se o vás postarají popřípadně vás přehodi na psychinu světě div se ale měla jste tam být dávno…

            • Katka

              (24.10.2020 - 11:34)

              Děláte si legraci ? Vůbec nikdo ani vy nevíte jak moje stavy probíhají, mám psané ve zprávě od dr ať se mám vyhýbat stresu dále že se mi může stát jak kolabuji a sem dlouho bezvědomí že může dojít k poškození mozku? Co když k tomu dojde? Měla jsem opět záchvat byla jsem mimo 10 minut kdy sem se nemohla pohnout koukala sem na stejné místo bez mrknutí byla byla jsem úplně v křeči… A kriminál mi to je dle lékařů zhorší proč nemůžu nás topit říká vám něco panicka ataka? Soc fobie Agora fobie? Já od 15 nejezdím MHD vadí mi lidi obchody uzavřena místa… Kdo nezažil nepochopí

    • Katus

      (19.10.2020 - 8:35)

      Chci se zeptat mužů ještě něco dělat? Dle příspěvku co sem psala, jinak mas úplnou pravdu, mě dny ubyhají rozsudek už mám právoplatný, ale vězeňská služba nemůže vědět jak na tom jsem… Já se vždy stydím když se proberu z bezvědomí a ještě do toho dostanu záchvat, záchvat pláče proč to mám…proto sem sem se synem doma pořád max jdu na dvůr tam se cítím v bezpečí ale ven mezi lidi to nejde s těží to jde s mojí mamkou a stejně se stalo že sem na ty ulici skolabovala… Děkuji

    • Nikola

      (21.10.2020 - 19:35)

      Čistá pravda … Připojuji se k vám.

      • Dominik

        (22.10.2020 - 7:57)

        ja si myslím že mi nechápeme vás :-/ šíří se pořád nějaké opatření , ale co odklady do vykonu trestu který neprovedli žádný závažný čin ? jsou do toho třeba vážně nemocné jak otcové a matky který jsou sami nemají kam dítě dát mají jenom toho otce nebo matku … už takhle ty co jsou ve vykonu majá druhy trest a to návštěvy , myslel jsem že nějaké info od ředitele co se s tím bude dělat, tady zazní …. co když tam přijde někdo kdo má koronavir ? nebo má mít karanténu ? tak aspon nějaky odklad co se týče pro ty co nespáchali žádnou vraždu , akord teď před vánoci vlada vyhlasí babiš prosí zustante prosím doma ….. takže tím padem nemuseji jezdit do vykonu trestu :-/ ne? když to nařidil ať jsou doma znám spousty lidi čtu to na skupinách jak maminky otcové mají jít do vykonu trestu mají deti jsou sami maji max rodinu ale nejsou chopni sami se třeba o dítě postarat ? vy se o ty děti postaráte ?

        • obase.cz

          (22.10.2020 - 8:24)

          Nerozumím otázce. Stránky obase.cz nemají žádnou návaznost na státní aparát. Nesoudíme, jen informujeme a popisujeme stav jaký je. O.

  • Laura

    (17.10.2020 - 9:23)

    Dobrý den chtěla bych se zeptat někde jsem četla že by se měly pro pouštět vězně

    • obase.cz

      (17.10.2020 - 10:01)

      Dobrý den. Nemáme takovou informaci. O.

  • Jarka

    (17.10.2020 - 11:45)

    Dobrý den chtěla jsem se zeptat takže jsou zakazane nastevi? A chtěla jsem se zeptat jak je to z téma hovorama slyšela jsem že by odsouzeny by měly mit delsi hovory Máme 30 minut hovor jestly tomu rozumíme tak by mohly bit delší hovory ? Děkuji

    • obase.cz

      (17.10.2020 - 21:02)

      Dobrý den. Ano od příštího týdne jsou zakázané. Ano pravděpodobně se hovory prodlouží. O.

    • Katka

      (19.10.2020 - 8:11)

      Dobrý den chci se zeptat, jak je to když má jít člověk za týden do výkonu trestu když jsem nemocná? Trpím epilepsii a jinými zdravotními problémy panicka ataka sociální fobii Agora fobii, upadam do bezvědomí mám záchvaty, nechodím ven nemůžu do obchodu MHD mezi lidi úřady na tož kriminál i přes veškeré důkazy sem byla odsouzena, od roku 2015 tím trpím jezdí ke mě záchranné služby,do toho sem se začala trošku dávat dohromady kvůli synovi kterému je 15 měsíců s oporou rodičů který ode mě bydlí 4 km myslela sem že mám aspoň nějakou naději když uvedl můj lékař že mi není doporučeno v žádném případě výkon trestu ohledně mého zdraví a může to ohrozit můj život ,tak stejně mi poslali dopis že vězeňská služba se dokáže o mě postarat, jak muzou nekoho posoudit když neviděl jeho stav a jak na tom je? teď se to po vašem vyjádření zhoršilo a za týden sem zhubla a mám 32 kg a je mi 26 let,
      Lze k vám napsat doporučený dopis? Reditelovi nebo někam? Aby se k tomu vyjádřil? Lékařské zprávy bych dodala k tomu… Musí přeci něco existovat… Člověk už je fakt na dně 🙁 nedali mi ani šanci podle paragrafu odložení aspoň ohledně Vánoc abych je ztravile se synem 🙁

      • obase.cz

        (19.10.2020 - 14:23)

        Dobrý den,

        vězeňská služba má pro podobné případy zřízenou psychiatrickou nemocnici v Brně. Opravdu se o Vás dokáží postarat. Nemusíte mít obavu.

        O.

        • Katus

          (20.10.2020 - 3:37)

          A co má rodina ? já mám nastoupit Praha Ruzyň a vy mi tady píšete o Brně? Jak to že o jiný se nedokázali postarat viděli v jakém stavu jsou tak jim přerušili trest

          • obase.cz

            (20.10.2020 - 6:05)

            Dobrý den. V nástupní věznici Vás vyšetří a na základě toho Vás zařadí do konkrétní věznice. Osobně Vám nedoporučuji nadsazovat závažnost Vašeho zdravotního stavu. Jen si tím uškodíte. O.

    • Petr

      (21.1.2022 - 16:22)

      Dobry den víte co nechápu proč je neposlou do domácího vězení ,spíše recidivista pokud mu najde partnerka ,bydlení,finanční podporu,pracovní příslib a já osobně si myslím ,takto by to bylo daleko účinnější než ho zavřít i na 17let , také byl testován je to týden co ho bolí v krku ,klouby ,v Litoměřicích sotva dostal paralen a do týdne opět test a nyní pozitivní ? No blbost děkuji

  • ADRiana

    (17.10.2020 - 14:33)

    Dobry den pritel bude sedet po druhy . Ma nárok na podmínečně propuštění ? Dekuji

    • obase.cz

      (17.10.2020 - 21:03)

      Dobrý den, nárok na podmíněné propuštění neexistuje pro nikoho. Šanci má ale každý. O.

  • Anonym

    (18.10.2020 - 8:24)

    Dobrý den paní Lauro moc by mě zajímalo kde jste četla že mají pro pouštět vězně bylo by to fajn ale moc tomu nevěřím v dnešní době na odsouzene nikdo nemysli byla bych ráda kdyby jste my odpověděla

    • Katus

      (19.10.2020 - 8:21)

      Souhlasím 🙁 Dobrý den chci se zeptat, jak je to když má jít člověk za týden do výkonu trestu když jsem nemocná? Trpím epilepsii a jinými zdravotními problémy panicka ataka sociální fobii Agora fobii, upadam do bezvědomí mám záchvaty, nechodím ven nemůžu do obchodu MHD mezi lidi úřady na tož kriminál i přes veškeré důkazy sem byla odsouzena, od roku 2015 tím trpím jezdí ke mě záchranné služby,do toho sem se začala trošku dávat dohromady kvůli synovi kterému je 15 měsíců s oporou rodičů který ode mě bydlí 4 km myslela sem že mám aspoň nějakou naději když uvedl můj lékař že mi není doporučeno v žádném případě výkon trestu ohledně mého zdraví a může to ohrozit můj život ,tak stejně mi poslali dopis že vězeňská služba se dokáže o mě postarat, jak muzou nekoho posoudit když neviděl jeho stav a jak na tom je? teď se to po vašem vyjádření zhoršilo a za týden sem zhubla a mám 32 kg a je mi 26 let,
      Lze k vám napsat doporučený dopis? Reditelovi nebo někam? Aby se k tomu vyjádřil? Lékařské zprávy bych dodala k tomu… Musí přeci něco existovat… Člověk už je fakt na dně 🙁 nedali mi ani šanci podle paragrafu odložení aspoň ohledně Vánoc abych je ztravile se synem 🙁

      • Katus

        (19.10.2020 - 8:30)

        Prosím vás nějaká rada co mužů nebo dá se ještě něco dělat? Za týden mám nastoupit do výkonu jak sem již tady psala mám vážné zdravotní problémy, on nikdo tam nevidí co prožívám a jak 🙁 a stejně i když lékaři napsali že nedoporučují tak stejně mi pošlou dopis že se dokáží o mě postarat, já vyjdu ven pořád to rodina se mnou zkouší já za to nemůžu mám takovou diagnózu a prostě sebou seknu a sem bezvědomí několik minut i více, do toho je ten nouzový stav… Ted přijali do věznice někoho ne sice v Praze ale měl koronavir a neměl žádné příznaky jen si stěžoval na bolest hlavy což má většina lidí že ho bolí hlava… A stejně s tím nikdo nic nedělal až pak se to řešilo . A pro věznici to prej dopadne špatně :/

        • Vladimír Grygar Scarabelli

          (19.10.2020 - 8:59)

          Ahoj Katko…
          Četl jsem Tvoje písemné dotazy, kde je toho hodně na zodpovězení a proto by ch doporučoval, zavolej mi na t.č.605512221, stačí prozvonit a já Ti zavolám zpět……
          Vladimír

          • Katus

            (20.10.2020 - 3:40)

            Moc díky… Zavolám ale on nikdo nechápe jaké stavy mám jak je prožívám… Mám jít do Prahy Praha Ruzyň tady se vyjadri že v Brně je psychina? Já mám panickou ataku nevim zda někdo ví co to je do toho soc fobii agorafobii a epilepsii… Je nevyjdou ven mezi lidi ani obchody úřady nic když už fakt něco musí být tak s doprovodem mamky k lékaři a už se mi stalo že v čekárně ten strach ten dav lidí a vše tak sem tam skolabovala

        • obase.cz

          (19.10.2020 - 14:27)

          Dobrý den,
          pokud soud nepřijal vaší žádost o odklad výkonu trestu, nemůžete dělat vůbec nic. O.

          • Katus

            (20.10.2020 - 3:44)

            Přijal a to že nástup sem měla 19 a odložil na tyden do 26 já sem aspoň prosila o doklad abych byla se synem na Vánoce a ano odklad přišel ale o tyden…

        • Mirek

          (29.10.2020 - 9:26)

          Milá paní ve vašem případě se nedá dělat nic… Pokud jste na tom tak zle tak jste neměla páchat trestnou činnost při vašem stavu jste věděla co vás bude čekat…je mnoho lidí jako jste vy a jsou ve věznicích také… Ale dokud nenastane nástup takto nikdo neřeší a pak by chtěl se s toho jednodušše dostat… Tady vám nikdo už nepomůže tak přestaňte se litovat nato už je pozdě a nástupte jako každý jiný stejně si pro vás tak i tak prijedou

      • obase.cz

        (19.10.2020 - 14:26)

        Dobrý den,
        odpověděl jsem Vám v jiném vlákně.

        O.

  • Dominik

    (19.10.2020 - 8:19)

    Jak to bude s lidmi jak ženy tak muži kteří nic závažného neprovedli? Žádnou vraždu např? Budete přijímat do výkonu trestu když je vyhlášen nouzový stav? Nejaci lidé jsou opravdu nemocný neprovedli nic závažného a přes všechno odvolání a lekarskych zpráv se vyjadri věznice že se dokáže o danou osobu postarat a to je pokaždé co jsem četl!

    • obase.cz

      (19.10.2020 - 14:25)

      Dobrý den,
      zatím nevíme nic o odkladech nástupů trestu.

      O.

      • Anonym

        (23.10.2020 - 11:14)

        Odpovědět
        Dobrý den, jaký smysl má to, že jsou zakázány vycházky ve věznicích ? Myslím si, že tam není o nic větší přenos nákazy jak mezi vězni ve věznici ? Zákaz mají i vězni na své pracoviště, má to špatný vliv na nápravu vězňů.Jak dlouho můžou taková opatření ještě trvat ? Zamezuje to veškerý kontakt s rodinou a to není dobrým řešením, zničí nás to všechny , jen vláda se směje .Diky za odpověď

  • Majka

    (20.10.2020 - 18:28)

    Dobrý den, co to znamená pro odsouzené když ministerstvo spravedlnosti žádá soudy aby tolik nepracovali? Bylo to psané jinak ale já si to převzala takhle 🙂 manžel už čeká než mu přijde datum k Pp… A kdyby byl lockdown má to nějaký vliv na soudní jednání co se týká toho… Nebo to má být jen omezenejši z venku… Děkuji

    • obase.cz

      (21.10.2020 - 13:31)

      Dobrý den. Takto to nechápu. O.

  • Marek

    (22.10.2020 - 23:59)

    Dobrý večer,

    dneska bylo vydáno tedy 22..10.2020 nové doporučení pro fungování soudů, můžete nám vysvětlit co to pro nás znamená pokud máme v příštích dnech podat žádat o PP?
    Děkuji za odpověď

    • obase.cz

      (23.10.2020 - 6:06)

      Dobrý den. Ano na základě doporučení ministerstva spravedlnosti může docházet k průtahům v řízení. Vždy ale bude záležet na rozhodnutí konkrétního předsedy senátu. O.

  • Pavla

    (6.11.2021 - 22:59)

    Dobry večer mohu se zeptat jesli sou zakázané naštevi mám tet 22.11.2021 nevím jak to tet bude jesli potrebuji očkovací průkaz což nemám dekuji

    • obase.cz

      (7.11.2021 - 14:43)

      Dobrý den. Návštěvy nejsou zakázané, ale pokud nemáte očkování proti COVID, potřebujete potvrzení o vykonaném testu. O.

  • Jana

    (21.1.2022 - 14:59)

    Dobry den víte co nechápu proč je neposlou do domácího vězení ,spíše recidivista pokud mu najde partnerka ,bydlení,finanční podporu,pracovní příslib a já osobně si myslím ,takto by to bylo daleko účinnější než ho zavřít i na 17let , také byl testován je to týden co ho bolí v krku ,klouby ,v Litoměřicích sotva dostal paralen a do týdne opět test a nyní pozitivní ? No blbost děkuji

Napsat komentář: obase.cz Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.