Ministryně spravedlnosti o návrhu na amnestii neuvažuje

Nechci brát nikomu naději, ta umírá poslední, a proto nenapíši, co si myslím a každému z Vás dávám možnost, udělat si vlastní názor na odpověď na dopis adresovaný předsedovi vlády. Odpověď zde:

Autor příspěvku: obase.cz

51 komentáře v “Ministryně spravedlnosti o návrhu na amnestii neuvažuje

  • Anonym

    (7.12.2020 - 9:54)

    souhlas, stejne tam nic krom toho ze se modli rano vstát živý, celodenni napln je vydrzet do vecere a pockat na novou plenku.
    ano mladi to maji vzit do rukou, tajle banda blbu uz rozkradla a uskodila vic nez dost. ve francii pro svuj nesouhlas demonstruji v cechach ovce mlci. ceska hrdost je v nenavratnu a obavam se, pokud je od a do z …mysleno ze vsech postu i siudcivskych nevyzeneme ….tak uz to zachranit ani nepujde.
    nemaji penize, nikdo se nezamyslel ze v justici a vezenstvi poridi rozkrast 11 miliard rocne…..

  • Anonym

    (1.12.2020 - 2:02)

    Uz se to neda cist,vy verite na zazraky ,nebo si tady konecne nekdo uvedomi ,ze jsme na tom hur nez za komunistu.at jdou ti duchodci do penze a daji prostor mladym ,pruzne myslicim lidem ,kteri dokazi celit pruzne problemum.Me kdyby vyznamenal tento prezident,tak udelam totez co Pani Kuberova a Daniel Hulka .Nikdy jsem nemela pocit takove nicoty jako za vlady tohoto prezidenta a premiera.

  • Zovka

    (17.11.2020 - 10:36)

    Zajímalo by mne jestli budou něco dělat s návštěvami jaaaa uzzz chci vidět přítele na živooo děti mi silii…. Díky covid-19 přítel nemůže na 3 hodinky ven a pak na ptčka domuuu… Jak se Maj vezny snasit dokázat to že se ponaucili kdzy jsou ve veckem uzavření byla jim se rána všechna práva kvůli covit-19 pro Aš to je veden velukej trest a ještě pro vězně to musí být o milionkrát větší trest než si kdo umí představit

    • obase.cz

      (17.11.2020 - 13:25)

      Dobrý den. Podle plánu vlády, a pokud bude prodloužený nouzový stav bude zákaz návštěv zrušeny jako jedno z posledních opatření. O.

      • Leona

        (17.11.2020 - 13:34)

        Omezení má být až do 20 prosince jestli se nemilim viďte pane obase.cz,to znamená,že už se nemusíme radovat,že by jsme viděli před Vánoci naše muze..já s přítelem už naděje vzdáváme,ale jsme aspoň šťastní,že povolili 5kg balík na vánoce. Když už se vidět nemůžeme tak ať má dobrudky.

  • Renata

    (15.11.2020 - 19:18)

    Paní ministryně se nechce zabývat tímto problémem jelikož se jedná pouze o obyčejné lidi.Proc jsme ji volili je to hnus

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (15.11.2020 - 20:57)

      Vážení čtenáři…
      Cítím nutnost se podělit s Vámi o několik dalších postřehů týkajících se našeho vězeňství, konkrétně Věznice ve Světlé nad Sázavou.
      Nevím jak kdo z vás sleduje co se kde děje ve které věznici, ale např. paní ředitelka Věznice ve Světlé nad Sázavou byla 27.října 2020 povýšena presidentem republiky do hodnosti brigádní generálky, čímž se tak stala první ženou ve Vězeňské službě, které byla taková hodnost udělena.
      A to potom všichni chtějí, aby ten někdo, kdo toto povýšení udělil, dal těm, kteří zde jsou, nějakou milost. Schválně jsem použil slovo – nějakou -. Milost, udělit milost, to musí být dar od Boha, umět se slitovat, umět odpustit, umět těm mnoha marnotratným se vrátit a najít správnou cestu. Ten kdo nemá tento dar, ten to neudělá. Je to člověk zahleděný jen do sebe, do politických pletich, který nedovede být nad věcí a hlavně má problém sám se sebou, se svým nitrem. Takovým lidem se jednou bude velice těžce odcházet ze současné životní pouti. Nebudou totiž srovnaní sami se sebou a se svým svědomím. A nikdo ať neříká, mám v tom jasno………
      Co dodat ke jmenování paní ředitelky Moniky Myšičkové. Ano, k povýšení lze gratulovat, ale není povýšení jako povýšení.
      Když se podíváme do historie, ano, měli jsme celou řadu lidí takto dekorovaných, ovšem zásluhy a zásluhy, zde je někdy propastný rozdíl.
      To, že někoho takto povýším, musí být za tímto člověkem vidět práce, práce pro dobro lidí mu svěřených, kdy vše funguje jistou přirozenou cestou a ne formou strachu, duševních útrap, kdy odsouzení se nedostávají včas na ošetření k lékaři, kdy čekají jen léky i několik týdnů, kdy se za sebemenší prohřešek dostávají na díru, ze které, když mají peníze, mohou se tzv. vyplatit, kdy se odsouzeným zadržuje pošta a spousta dalších příkoří, která jsou absolutně neslučitelná jak se svědomím a i se Základní listinou práv a svobod.
      Nějaká listina, lidé jste bláhoví, cár papíru, abychom nějak vypadali před světem a svědomí, tak to mi prosím promiňte…co to je???
      Confucius kdysi řekl, -Uvidíš-li ušlechtilého, snaž se mu vyrovnat, uvidíš-li špatného, zpytuj svoje svědomí.
      Toto by měli mít na paměti všichni, hlavně Ti, kteří jsou na vysokých postech.Dnes totiž zde jsou a zítra……?
      Vladimír Grygar Scarabelli

      • Leona

        (15.11.2020 - 21:00)

        Když to tak čtu vše o těch některých věznicích,tak jsem ráda,že mám přítele v Liberci.

  • Anonym

    (15.11.2020 - 18:24)

    cislo denniho prirustku klesa…..proc? protoze se netestuje a opet se kouka na pokladnicku nez na zdravi lidi jako jinde ve svete. kdo vubec kontroluje udaje, ktere nam podsouvaji…..neverim teto vlade vubec nic. lzi lzi a jen zlodejna, potom zase lzi

  • Anonym

    (15.11.2020 - 16:07)

    dalsi vec: vsude se opatreni zprisnuji, jen u nas opet bude rozvolnovat, proc? protoze zdravi lidi je az za pokladnickou….
    chteji testovat deti a vratit je do skol….nejsou schopni otestovat duchodce v domovech za tri tydny….a tady do stredy? nakaza ucitelu, rodicu a cilene zapojeni a vedome vystaveni v nebezpeci nadich deti? to uz je prehnane! pokladnicka sice bude plna, ale obycejni lide vcetne veznu budeme proste padat…..
    toho stbaka nam byl cetr dluzen, ani trestni a prokazatelne porusovani zakonu ho nijak nepostihuje? opet se ptejme proc? pokladnicka? obsadil vse a tak proc kdyz pokladnicka praska, se ma zajimat o prazdne kapsy obyc lidi a jejich potrebnou pomoc od manzele, manzelu, synu a vsech co tam jsou za drobne prohresky. kazdy tento jeden mu tu pokladnicku plni uz si to uvedomme ….at veme milose za ruku, 2/3 snemovny a vsech nahore a uz nekam tahnou….
    rikalo se, ze dvacet let po revoluci se budeme mit……tricet let pryc a nic, jen fakt, ze vse je stbaka, nebo cinanu a jinych zahranicnich bohatych. tady o nas proste nejde……omlouvam se za uprimnost

  • Anonym

    (15.11.2020 - 15:57)

    jeste si odpovezte vsichni, proc amnestii? pro lidi a nemalou usporu, ktera je potrebna ted vsem obycejnym. proc ne a kdo ji hlavne brani? kdo dodava potraviny, kdo je ve stinu vseho, kdo profituje na praci veznu atd.? nas pan premier prece….tak si odpovezte…jeho pokladnicka, nebo lidi….kdo vyhrava? myslim ze pokladnicka, ze ktere dotuje i ostatni…..

  • Vladimír Grygar Scarabelli

    (15.11.2020 - 15:31)

    Vás zdravím Naďo…
    K Vašemu dotazu mohu říci jedno. Žádost o projednání podmíněné propuštění po uplynutí poloviny trestu si syn může podat.
    Trochu mám obavy, jak sama píšete, dost věcí si nadělil, myslím si, byť zcela zbytečně, což u soudu může být do jisté míry trochu problém.
    Na straně druhé, první diferenčka, pracuje, mohl by soudce být i poměrně shovívavý, otázka je jak se na věc bude dívat státní zástupce. Nenastoupení, bez řidičáku a ještě toto vše v podmínce.
    Já osobně bych měl obavy, ale šanci dostat si myslím může. Samozřejmě, pokud věc dobře dopadne, musí počítat s udělením podmínky.
    Vladimír Grygar Scarabelli

  • Nada

    (15.11.2020 - 14:57)

    Dobrý den pane Vladimíre děkuji za odpověď máte pravdu ale já jsem to musela takhle napsat to máte pravdu že chovat k někomu nenávist je špatné na konec vše dobře dopadne nevím jestli jste právník ale přesto se vás chci zeptat syn je po druhé ve vězení a chce v prosinci žádat půlku dostal 24 měsíců měl mareni soudního rozhodnutí nenastoupil včas tak si pro něj přišli a ještě měl výtržnictví a chytili ho bez řidičáku a byl v podmince myslite že ma nějakou na dějí ma pochvali a teď dostane 1 diferencku chodí i do práce předem moc děkuji pěknou neděli

    • Petra

      (16.11.2020 - 21:33)

      Dobrý den paní Naďo já mám přítele v Pardubicích a taky zkoušel PP. Pracuje,má pochvali,slušně se chová,má 1 diferenčku takže vše co potřebuje. Nechci vám brát naděje a nepustili ho kvůli paní vychovatelce. Soudkyně a pravnik byli sním ale paní ne. Tak vám držím palce ať vám to dobře dopadne a hlavně určitě má lepší vychovatelé. My to nevzdáme

  • Petra 1

    (15.11.2020 - 11:22)

    Já myslím, že je to už všude. Jen o tom prostě VS neinformuje. Těžko soudit, jaká se jim dostává péče. Musíme doufat věřit, že to dají. Nic jiného nám nezbývá.

    Pane Vladimíre,
    opět s Vámi naprosto souhlasím a děkuji i Vám za podporu, kterou zde všem dáváte.

  • rrroooo

    (15.11.2020 - 0:49)

    pribram je uz dva mesice bez eskort a nakazenych rikaji asi sedmdesat….tutlaji to jako vzdy a vse….

  • Kiki

    (14.11.2020 - 21:20)

    Na Novem Sedle uz je to taky… Jsou uplne zakazane eskorty, maji to vyvesene na nastence. Na amnestii neverim, to nehrozi.. Ale byla bych rada, kdyby meli odpovidajici lecbu v pripade nemoci…

  • Nada

    (14.11.2020 - 20:21)

    Dobrý večer pane Vladimíre také mě to velice zajímá jenom doufám že budou všichni zdraví já už ani nemám sílu na to abych to nějak komentovala vždyť je to do nebe volající do opravdy nechápu tenhle stát všude ve světě propouštěli jenom ČR ne oni asi čekáj na to nedej bože až tam někdo umře já jsem s toho tak nešťastná vím že my co píšeme tak jim asi ne pomůžeme ale aspoň tady si napíšeme co si o tom všem myslíme ja osobně prezidenta do slova a do písmene nenávidím a to není jen kvůli tomu že nedá amnestii a nezlob te se že to píšu mám syna taky ve vězení tak asi víte jak nám všem je v tyhle situace

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (14.11.2020 - 21:13)

      Příjemný sobotní večer…
      Díky Naďo za Váš příspěvek.
      Jak píšete, je spousta věcí, které nejde pochopit. Myslím si, že nejste sama, je nás určitě mnoho a myslím si, patřím dotéto sorty lidí i já.
      Být něšťastna jak píšete, to nebuďte, nic tím nespravíte. Snažte se být trpělivá a všichni ostatní také. Nic jiného nezbývá. Pěstovat v sobě nenávist vůči někomu, byť by si snad i toto zasloužil, to nedělejme, tím mluvím za všechny a pro všechny, jen si tím ubližujeme sami sobě a zatěžujeme vlastní nitro, které bychom po čase sami nepoznali.
      Učme se odpouštět, poněvadž v tom je naše síla a velikost. Jednou na to přijdete jak Vy, tak i ostatní.
      Vladimír grygar Scarabelli

    • Martina

      (15.11.2020 - 13:24)

      Dobrý den můj přítel je vo výkonu třeste Dostál 18miesicu v Ostravě můžu ho pustí t na Půlku kvolli Covid19 Děkuji

      • obase.cz

        (15.11.2020 - 20:12)

        Dobrý den kvůli COVID určitě ne. O.

  • Leona

    (14.11.2020 - 11:28)

    Pane obase.cz nevíte prosím jestli budou povoleny návštěvy do věznic aspoň přes sklo,když se říká,že do nemocnic a k seniorům budou návštěvy povoleny?Dekuji

    • Vladimír Grygar Scarabelli

      (14.11.2020 - 13:26)

      Vážení čtenáři…
      Dle nejnovějších informací z dnešního sobotního rána (14.11.2020), ve Věznici ve Světlé nad Sázavou se započalo testování na Coronavir 19, a to za zvýšených bezpečnostních opatření.
      Uvidíme jaké budou výsledky.
      Nevím, že by to bylo pouze s preventivních důvodů, to však pochybuji.
      Vladimír Grygar Scarabelli

  • Petra 1

    (14.11.2020 - 11:21)

    Pane Zelenko,
    velmi děkuji za snahu a vůbec za vše, co pro nás děláte. Děkuji a velmi si Vaší práce vážím, stejně jako obrovský dík patří zdejší sociální poradně i panu právníkovi.

  • Petra 1

    (14.11.2020 - 11:20)

    Pane Zelenko,
    chtěla bych Vám velmi poděkovat za snahu a vůbec za vše, co pro nás děláte. Děkuji a velmi si Vaší práce vážím, stejně jako obrovský dík patří zdejší sociální poradně i panu právníkovi.

    • obase.cz

      (14.11.2020 - 22:01)

      Díky, je pro nás důležité občas toto číst. Hodně sil. O.

  • Petra

    (14.11.2020 - 11:17)

    Naprosto souhlasím. Covid se šíří, ale nikde žádná konkrétní informace. Jaká opatření VS přijala? Ano, pokud se prokáže někdo nakažený, udělají v lepším případě test a možná ho umístí do nemocnice. Pokud zbytek spolunocležníků nemá příznaky, možná je izolují. Kde jsou zveřejněny počty hospitalizovaných ve vězeňských nemocnicích? Kolik mají lůžek? O tom se prostě nemluví. A hlavně, jak je možné, že se Covid vůbec do věznic dostal, když VS přijala ta vynikající opatření? Za tohle by snad měl někdo nést odpovědnost. Ovšem věznice, funkčnost/nefunkčnost opatření a vůbec celého systému pan prezident řešit nebude. To nebude a ani nechce řešit nikdo.

    • Leona

      (14.11.2020 - 11:25)

      Ano jak se tam mohli vězni nakazit,když jsou úplně zrušeny návštěvy?Jediné od bachařů.Myho přítele,když přivezli tak měl slabou teplotu(zřejmé že stresu),ale dali ho hned na celu o samotě na týden,brali mu krev.Jenze, pokud mají plno kam dají jednoho vězně s příznaky nyní? Jedině mezi další vězně

      • obase.cz

        (14.11.2020 - 22:03)

        Dobrý večer,
        podle informací které vydala vláda ČR bude uvolňování režimu návštěv ve věznicích jedním z posledních. Je mi lito.
        O.

        • Leona

          (14.11.2020 - 22:48)

          Mockrát vám děkuji skoro se slzami v očích, protože vánoce budou smutné… děkuji vám za odpověď a za vaši pomoc

  • M. K

    (13.11.2020 - 23:45)

    Pořád se zajímají jen o kovidove opatření 24hodin nic jiného neslyším v TV je to pořád to samé do kola ale ještě jsem neslyšela o tom že by mluvili o věznicích kdy by mohli aspoň povolit návštěvi je mi z toho všeho zle vláda neví co se děje ve věznicích nebo co??? Že o tom nemluví hm? moc by mě tohle vše zajímalo kdy se o to oni budou zajímat… Asi až to bude vše v kelu že? tak pak „možná“ asi ano

  • M. K

    (13.11.2020 - 23:30)

    Pana prezidenta zajímá jen to jak nahrabat prachy za nic to vůbec nechápu na co takové lidi tam jsou když se nedokáže slitovat nad tím co to pro ty vezně vůbec je být tam a nevědět nic co se děje doma a ne dokázat pomoc rodině je to hrůza pan prezident je pro mě nulovej človek.

  • Lenka

    (13.11.2020 - 15:42)

    Asi tak,dcera vykonává trest,jako prvotrestanå za přečiny.Má u sebe dvouletou dceru.O jejího 6 let syna se starám já babička.Jsem sama a vnuk má jen mne. Mám 60 let invalidní důchod.Onkologická paciantka plus závažné respirační problémy.Pokud se nakazím a skončím v nemocnici,kluk je asi v Klokánku.Proč to píši? Jsem unavená a v pernamentním stresu.Dceru neomlouvám,ta provedla špatnou věc a trest si zaslouží.Ale v této situaci jsme trestaní více,my .Tohle by měl prezident brát v úvahu.

  • rrrooo2

    (13.11.2020 - 0:01)

    pamatujte, mate proti sobe nejdumyslnejsi lhare na svete, to co se tady deje jinde neni.
    kazda smrt v nasich veznicich bude zamaskovana jako ten umlaceny a pak zapaleny na Borech.
    tohle uz jim nemuze prochazet!
    generalni pise ze nejsou vybaveni ani schopni reagovat a tato pani dostala ukol neutralne odepsat a protoze tam nikdo dane tema neresi….tak vlastne asi ani nevedi na co reaguji. spojitosti tomu nasvedcuji.
    proste nase vlada….leva nevi co dela prava….hlavne ze mam teplou kavu, kancelar a patnacteho na ucte penize 🙂 tu a tam neco bokem a proc zedy resit kolik jich zarve, nebo jak zvladaji doma rodiny tech gauneru co nezaplatili treba alimenty protoze system dovoluje platcum mzdy neplatit vyplaty….toto je jen priklad, ze nikdo nepremysli a necte zalob u soudu. jde jen o to zavrit a uctovat….nas prezident? to je jen ostuda, ktera se jiz boji a schovava za sve rceni „nikdy“…..protoze zmena nazoru v prospech lidi ho opet nezajima…jako ostatne ani precist clanek kdo v usa byl zvolen…..ostuda

    • Leona

      (13.11.2020 - 0:15)

      Na co tam sedí,když nedokáží řešit vážnou situaci,zajímají se pouze o covid venku, dávají omezení,lidem ničí psychiku a ty vězni nemají ani práci ani návštěvy ani léky

      • Marie

        (13.11.2020 - 17:26)

        Na co všichni čekají? Až to začne být vážné!! Ty nahoře by se měli vážně zamyslet, nejde už jen o ně ale take o ty muže a ženy co jsou ve VT i ty mají rodiny.

      • Magda

        (13.11.2020 - 20:11)

        Dnes opět budou povoleny návštěvy v nemocnicích a u seniorů… A nezapomněli ještě na věznice??? Jako zakázat to umí ale rozvolnit už ne…

  • rrrooo

    (12.11.2020 - 23:49)

    Nemaji pod kontrolou nic.
    brno asi 20 luzek, pankrac…tam nevedi ani komu jake leky davaji. proste pece nula. doktori z jinych statu, co jinde nez v cr a ve veznicich kde se kvalita, tedy kontrola a prava veznu neresi uplatneni nenajdou.
    uz tutlaji, proste jde jen o vykazane penize za cislo a tato neutralni odpoved tomu i nasvedcuje.
    media v cr jsou zaplacena pod cenzurou a tak to nikdo dal resit nebude.
    pokud vsichni nezacneme psat a psat….zadat zaruk pro zdravi veznenych. pravnici to same….tem jde jen o penize a vysledek nula, nikdo jim nema moznost reklamovat….
    vlastne ani oni….proste nikdo nema „koule a moudrost“ se postavit teto zlodejne na lidech at uz tam nebo venku.
    smutne…..desive….ale i pouceni pro dalsi volby!

  • rrrooo

    (12.11.2020 - 23:48)

    Nemaji pod kontrolou nic.
    brno asi 20 luzek, pankrac…tam nevedi ani komu jake leky davaji. proste pece nula. doktori z jinych statu, co jinde nez v cr a ve veznicich kde se kvalita, tedy kontrola a prava veznu neresi uplatneni nenajdou.
    uz tutlaji, proste jde jen o vykazane penize za cislo a tato neutralni odpoved tomu i nasvedcuje.
    media v cr jsou zaplacena pod cenzurou a tak to nikdo dal resit nebude.
    pokud vsichni nezacneme psat a psat….zadat zaruk pro zdravi veznenych. pravnici to same….tem jde jen o penize a vysledek nula, nikdo jim nema moznost reklamovat….
    vlastne ani oni….proste nikdo nema „koule a moudrost“ se postavit teto zlodejne na lidech at uz tam nebo venku.
    smutne…..desive….ale i pouceni pro dalsi volby!

    • Leona

      (12.11.2020 - 23:59)

      Je to tak přesně a jen záleží na hlavě státu,s kterou nikdo nehne. Zajímalo by mě,jestli vůbec je seznámen jak to ve VS vypadá po zdravotní stránce.. neví, protože to ti pod ním skrývají

    • Magda

      (13.11.2020 - 20:08)

      Však to dnes na seznamu psali,že Babiš má zaplacené i média… Takže není divu že se nic neděje… Ať už konečně zmiznou oba dva… Jsou jen na škodu…A ZEMAN že se nestydí brát tolik peněz za nic…. KARMA JE ZDARMA…. A takový člověk si nezaslouží ani zapálit svíčku… Přát se nic takeho nemá, ale u takeho člověka se nic zpět nevrátí…

  • Leona

    (12.11.2020 - 23:39)

    Podle mě kdyby měla VS situaci pod dohledem a se všemi opatřeními,tak by nežádali o vyčištění věznic-sama VS požádala už o řešení, takže to tak horké nebude jak si myslí ministryně p.Benesova a nežádal by ani samotný GR o.Dohnal. Prostě čistě jasně nám lidem zalepili ústa.

  • M. K

    (12.11.2020 - 22:54)

    Pan prezident asi nemá srdce proto nelituje matky které jsou doma s dětmi sami a potřebovali by velkou pomocnou ruku od svích můžu… zlatý P. Klaus a P. Havel oni dva byli nejlepší ☹️ jsem z toho velice moc smutná nedokážu pochopit to že se nedokáže slitovat ani v této situaci jaká je teď.

    • Leona

      (12.11.2020 - 23:41)

      Srdce nemá ano a taky sním nebude žádné slitování tam jednou nahoře

  • Nikola

    (12.11.2020 - 22:20)

    To je hrůza to je jasný nedají amnestii . Nemyslí vůbec na lidi co tam sou !!!

    • Zofie

      (13.11.2020 - 9:10)

      Přesně tak to už není mozni

  • Hybes

    (12.11.2020 - 22:10)

    Můžu na todle to jejich Cj udělat navazující dotaz?? Zeptal bych se jaké konkrétní opatření tedy vs má v případě že by příslušník soudci nerespektování dopis GŘ. Dohnala a dal věznice zaplnovala dalšíma ODS. A v rámci zák. 106/1999 Sb bych požádal o počet nové přijatých vězňů od 1.10.20.

    • obase.cz

      (13.11.2020 - 5:41)

      Dobrý den. Nemyslím si, že nám odpověďi na tyto otázky k něčemu budou. Pokud jde o tu druhou. Statistiky zveřejňuje VS. Na svých stránkách. O.

      • Zofla

        (13.11.2020 - 9:09)

        Proč by pan prezident pomáhal lidem ne jen ve věznici že toho Maj plní zubi ale i mi venku Kájo samozivutelka tuhle situaci moc nedávám a spoustu s náš p panu prezidentu nemám slou on se zavře na hradě a víc kolem sebe nevnímá…
        .. Předešli prezidentu dát oceníme za to že tu vládu kdzeli v klidu a míru..

      • Hybes

        (13.11.2020 - 21:00)

        Vám ne. Ale lidem co cekaj nastoupí rozhodně!!!

  • Leona

    (12.11.2020 - 21:59)

    Ano pochopili jsme a rozhodně tohle tušili předem,nic jiného lepšího jsme ani nečekali. Při Havlovi a Klausovi taková situace nebyla a přesto amnestii dali.Tak teď doufám už jen v to,aby mě a příteli utekla ta půlka 9 měsíců..jsem smutná

Napsat komentář

Pravidla diskuze: Pište česky, slušně a k věci. Spam (reklama, cizí jazyky, nesmysly) je automaticky odstraněn.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *