Stížnosti na V.S.

Rada č. 1. Nestěžujte si

Naprostou většinu stížností zamete generální ředitelství pod koberec. Jednoduše to funguje tak, že se jednotliví ředitelé věznic přesouvají na posty šéfů oddělení na GŘ a obráceně. To podle toho, kdo je ministrem spravedlnosti, či jaký se stal průšvih. Tedy se jen těžko někdo postaví proti někomu, kdo mu za měsíc může dělat šéfa.

Mimoto, stížností naštvete všechny okolo a V.S. Vám to velmi ráda dá pocítit. Není ojedinělé, že Vám pomůže proti sobě poštvat i vězně samotné.

Cokoli potom budete od V.S. žádat, pokud přímo nemusí, nevyjde vám vstříc.

 

Rada č. 2 Pokud cítíte, že je stížnost nutná

Nechte to na někom z venku, ať to řeší za vás. Dopad na Vás potom není takový a pravděpodobnost úspěchu je řádově vyšší.

 

Rada č.3 Obraťte se na nás

Napište do diskuze nebo na náš e-mail jaký vznikl problém a pokusíme se najít řešení. V celé vězeňské službě je ročně z obrovského počtu stížností uznána 1-2. Přitom ze 3 stížností, které jsem podal byly 2 uznány. Věřím tak, že můžeme pomoci.

Rada č.4 Vše, co posíláte (stížnosti) , posílejte na více míst

Tedy pokud posíláte stížnost na Generální ředitelství, pošlete o na ministerstvo spravedlnosti, GIBS a pod. Kam to posílejte, dejte do hlavičky.

Rada č. 4 Jediný, kdo může zasáhnout ihned je dozorující státní zástupce, proto je třeba akutní věci směřovat ke krajskému státnímu zastupitelství.

Mail: ondra@obase.cz, tel 720 115 117

Velmi kvalitní pomoc Vám může dát také spolek ŠALAMOUN

http://spoleksalamoun.com