Věznice Valdice

Foto: Wikimedia Commons, CC BY-SA 4.0 | Kresba: Joan Venuto, 1823

Adresa: Vězeňská služba ČR, Věznice Valdice, Nám. Míru 55, 507 11 Valdice
Telefon: (+420) 493 507 111
Web: www.vscr.cz/veznice-valdice
Č. ú. pro zasílání peněz: 6015-52239881/0710 (variabilní symbol = rodné číslo)
Soud pro PP a přeřazení: Okresní soud v Jičíně, Šafaříkova 842, 506 25 Jičín
1 098 kapacita míst
15,9 % úspěšnost PP (2020)
3,1 hodnocení (36 hlasů)
Zvýšená ostraha typ: ostraha (B,C) + zvýšená

Určení: Muži — dlouhodobé tresty, recidivisté, nebezpeční odsouzení, doživotní tresty


Hodnocení věznice Valdice

Celkové hodnocení od odsouzených: 3,1 z 5 (358 hodnotitelů). Hodnocení Obase: 4/5. Přidat vlastní hodnocení →

Hodnocení odsouzených: 3,1 z 5 (5 hodnotitelů). Aktualizováno: 12.8.2020. Přidat vlastní hodnocení →

Hodnocení podle kategorií

KategorieZnámka
Celkové hodnocení3,1
Chování zaměstnanců3,0
Kvalita stravy3,5
Přívětivost návštěv2,0
Přerušení trestu5,0
Možnosti práce3,7
Míra násilí3,5
Množství drog2,8
Přísnost režimu3,0
Hygienický balíkNe
Občerstvení na návštěvěNe
Intimky (NBZSK)Ne
⚠ Údaje vychází z hodnocení uživatelů ke dni 24. 8. 2020 a nemusí odpovídat aktuálnímu stavu. Přerušení trestu je u zvýšené ostrahy prakticky nemožné, proto známka 5.

Historie věznice Valdice

Věznice je situována v areálu bývalého kartuziánského kláštera, který v letech 1627–1655 založil Albrecht z Valdštejna. Klášter stojí 4 km za Jičínem směrem na Lomnici nad Popelkou.

V roce 1856 rozhodl rakouský stát o přeměně kláštera na centrální věznici pro nejtěžší tresty — od 10 let do doživotí. V roce 1857 sem byli převezeni první vězni z brněnského Špilberku, mezi nimi legendární loupežník Babinský.

V období 1948–1990 byli do Valdic zařazováni odsouzení s dlouhodobými tresty (III. NVS). Věznice tehdy pojmula přes 2 700 mužů. Po revoluci 1989 a amnestii klesl počet na cca 500.

Dnes je Valdice jednou ze tří věznic v ČR (spolu s Mírovem a Karvinou), kde platí pro všechny odsouzené zvýšená ostraha nebo ostraha se středním/vysokým stupněm zabezpečení. Od roku 2001 je součástí věznice oddělení pro doživotně odsouzené s 48 místy.


Vedení věznice

Ředitel: brig. gen. Jiří Mach (ve funkci od cca 2011)
Ve Vězeňské službě od roku 1994. Předtím zástupce ředitele Věznice Mírov. V květnu 2023 povýšen prezidentem Petrem Pavlem do hodnosti brigádního generála — teprve druhý generál mezi řediteli českých věznic.

Program zacházení

Program zacházení je základní forma působení na odsouzeného. Ve Valdicích se zpracovává na nástupním oddělení na základě komplexní zprávy o odsouzeném.

Pracovní aktivity: Odsouzení pracují v ústavní kuchyni, prádelně, zámečnické dílně, truhlárně a u podnikatelských subjektů. Zaměstnáno je průměrně 45–50 % odsouzených.

Vzdělávání: Školské vzdělávací středisko nabízí doplnění základního vzdělání a výuční list v oboru obrábění kovů. Dále jazykové kurzy (angličtina, němčina, španělština, francouzština), svářečský kurz, malíř-natěrač, knihař. Ročně se vzdělává téměř 150 odsouzených.

Specializovaná oddělení: Nástupní, výstupní, krizové oddělení, specializované oddělení pro odsouzené s poruchou osobnosti a oddělení pro zvýšenou ostrahu s poruchou chování způsobenou psychotropními látkami.

Zdravotní péče: Součástí věznice je lůžková ošetřovna na úrovni městské nemocnice.


Podmíněné propuštění

Úspěšnost podmíněného propuštění ve Valdicích: 15,9 % (2020) — jedna z nejnižších v celé ČR.

Nízká úspěšnost odráží charakter věznice — většina odsouzených si odpykává dlouhodobé tresty za závažnou trestnou činnost. Přerušení trestu je u zvýšené ostrahy prakticky vyloučeno.

Žádost o podmíněné propuštění se podává k Okresnímu soudu v Jičíně.


Návštěvy

Jak na návštěvu do Valdic:

  1. Odsouzený podá žádost o zařazení návštěvníka na seznam povolených osob.
  2. Po schválení dostanete pozvánku s termínem.
  3. Na návštěvu si vezměte platný občanský průkaz.
  4. Dodržujte pokyny personálu a vnitřní řád věznice.
Telefonování: Odsouzený může volat na max. 5 schválených telefonních čísel, a to každý den.
Intimní návštěvy (NBSZK): Ve Valdicích neprobíhají.
Přepážka na návštěvě: Ne (kontaktní návštěvy).
Občerstvení na návštěvě: Ano, k dispozici automat.
Podrobný návod k návštěvám najdete v článku Návštěvy ve vězení — praktický průvodce.

Doprava do věznice

Autobusem: Z Jičína autobus směr Valdice (cca 10 minut), věznice je přímo v centru obce na Náměstí Míru.
Autem: 4 km od Jičína směrem na Lomnici nad Popelkou. Parkování u věznice omezené.
Vlakem: Nejbližší železniční stanice Jičín, odtud autobus nebo taxi (4 km).

Co říkají odsouzení a rodiny

Na základě komentářů uživatelů obase.cz (2023–2025):

Negativní zkušenosti: Opakované stížnosti na hygienu (výskyt švábů na celách), přístup zaměstnanců, výskyt drog a násilí. Někteří odsouzení uvádějí, že při podání stížností jim bylo vyhrožováno eskortou nebo ztrátou práce.
Prostředí: Valdice jsou popisovány jako „stát ve státě“ s vlastními pravidly. Jedná se o jedno z nejvíce deformujících prostředí v českém vězeňství. Vhodné spíše pro recidivisty, kteří znají pravidla.
Pozitivní: Kontaktní návštěvy (bez přepážky), možnost denního telefonování, relativně dobré pracovní příležitosti. Vzdělávací nabídka nadprůměrná (výuční list, jazykové kurzy).

Související články na obase.cz


Často kladené otázky — Věznice Valdice

Jak se dostat na návštěvu do Valdic?

Odsouzený musí podat žádost o zařazení návštěvníka na seznam povolených osob. Po schválení dostanete pozvánku s termínem. Na návštěvu potřebujete platný občanský průkaz. Podrobnosti v článku Návštěvy ve vězení.

Co mohu poslat do věznice Valdice?

Odsouzený má nárok na balíček (max 5 kg) jednou za 6 měsíců. Povoleny jsou trvanlivé potraviny, hygienické potřeby a knihy. Balíček lze přivézt osobně na návštěvu. Kompletní seznam v článku Co můžu poslat do vězení.

Jaká je šance na podmíněné propuštění z Valdic?

Statistická úspěšnost PP je pouze 15,9 % (2020), jedna z nejnižších v ČR. Závisí na chování, plnění programu zacházení, délce trestu a rozhodnutí soudce. Podrobnosti v článku Podmíněné propuštění.

Probíhají ve Valdicích intimní návštěvy?

Ne. Věznice Valdice neposkytuje intimní návštěvy (NBSZK). Návštěvy jsou kontaktní (bez přepážky), ale bez možnosti soukromí.

Lze ve Valdicích studovat vysokou školu?

Přímo ve Valdicích ne. Dálkové VŠ studium (např. teologie) je možné s převodem do Věznice Praha Ruzyně, která tuto možnost nabízí.

Jak požádat o přemístění z Valdic?

Žádost se podává řediteli věznice. Vzor žádosti najdete v článku Přemístění do jiné věznice. Další možností je výměna vězňů.

Žádosti a právní rámec — informace pro rodiny

Tato sekce je určena rodinám a blízkým. Vězni nemají přístup k internetu — informace a vzory žádostí jim můžete předat při návštěvě nebo v dopise. Na webu Obase.cz najdete podrobné návody i stáhnutelné vzory.

Podmíněné propuštění

Žádost o podmíněné propuštění — vzor a podrobný postup — kompletní návod, jak žádost připravit, co soud posuzuje a jak zvýšit šance na úspěch.

Připojení partnera k žádosti o PP · Připojení rodičů k žádosti o PP — vzory dopisů, kterými se rodina může připojit k žádosti odsouzeného.

Potvrzení o zajištění bydlení · Potvrzení o zaměstnání · Příslib práce — dokumenty, které výrazně zvyšují šance na podmíněné propuštění.

Stížnost proti zamítnutí žádosti o PP — pokud soud žádost zamítl, lze podat stížnost k nadřízenému soudu.

Jak vypočítat termín pro PP · Co zajistit před podáním žádosti · Statistiky PP — úspěšnost soudů

Přihláška ke spolupráci s Probační a mediační službou — spolupráce s PMS může výrazně pomoci při žádosti o PP.

Další žádosti a vzory

Žádost o přeložení do jiné věznice — nejčastěji kvůli blízkosti rodiny. Podrobný návod a vzor.

Žádost o přeřazení do mírnějšího typu věznice — podmínky, postup a stáhnutelný vzor.

Žádost o přerušení trestu ze zdravotních důvodůpodrobný návod a vzor.

Čestné prohlášení k návštěvě — vzor pro partnery a blízké, kteří nejsou přímí příbuzní.

Všechny vzory žádostí →

Pomoc a poradenství

Pomoc a rady pro blízké — návštěvy, co poslat do věznice, zdravotní péče, stížnosti, přemístění.

Pomoc ve vězení — neziskové organizace, oddlužení, exekuce, práce po propuštění.

Právní rady — advokáti, soudy, zákonné normy.

Psychologická poradna · Sociální poradna · Mapa pomoci

Stížnosti a opravné prostředky

Stížnost na zacházení — odsouzený má právo podat stížnost řediteli věznice, případně se obrátit na generálního ředitele VS ČR (§ 26 zákona č. 169/1999 Sb.).

Podnět ombudsmanovi — může podat i rodinný příslušník, bezplatně přes formulář na webu ombudsmana nebo písemně na adresu Údolní 39, 602 00 Brno.

Stížnost na kázeňský trest — do 3 dnů od oznámení (§ 52 zákona č. 169/1999 Sb.). Informujte odsouzeného co nejdříve.

Důležité právní předpisy

Zákon č. 169/1999 Sb. — o výkonu trestu odnětí svobody · Zákon č. 40/2009 Sb. — trestní zákoník · Zákon č. 141/1961 Sb. — trestní řád

Vyhláška č. 345/1999 Sb. — řád výkonu trestu · Podrobný výklad zákonů →

Další věznice v ČR

Věznice v Královéhradeckém kraji

V Královéhradeckém kraji se nacházejí také tyto věznice: Věznice Hradec Králové, Věznice Odolov.

Věznice se zvýšenou ostrahou

Další věznice se zvýšenou ostrahou v ČR: Věznice Mírov.

Další důležité věznice

Přehled dalších věznic v České republice: Věznice Bělušice, Věznice Brno, Věznice České Budějovice, Věznice Heřmanice. Kompletní přehled naleznete v naší databázi věznic.

156 komentáře v “Věznice Valdice

  • ivan

    (17.6.2025 - 18:49)

    co znamena vyraz spadlo mydlo ve sprse?

  • Anonym

    (13.6.2025 - 19:23)

    co to znamena nechat spadnot mydlo ve sprse? ivan

  • petr

    (27.8.2024 - 0:26)

    zdravím. mam takový malý dotaz. vy ve věznici Valdice zavádíte bílkovinovou stravu nebo jak vysvětlíte že po LIDECH na cimrách lezou švábi. Ředitel Mach se velice rád prezentuje jak je jeho věznice světová ale mám takový pocit že jediná basa ke které se blíží je thajsko- Bankok. a následující dotaz, pokud se o tomto odsouzený zmíní rodině, ta to řeší, proč je potom odsouzenému vyhrožováno eskortou do horšího zařízení (asi zminovaný bankok) a nebo že odsouzený příjde o práci. předpokládám že můj dotaz bude asi hodně rychle odstraněn tak jen pro jistotu pořizuji snímek obrazovky a po Vašem smazání jej poskytnu……. no asi vám je jasné ze sranda to nebude.

    • obase.cz

      (30.8.2024 - 21:12)

      Dobrý den. Nepíšete do věznice, ale na webovou stránku Obase.cz. komentáře mažeme jen pokud jsou vulgární, nebo trestně postižitelné. Obecné lze říci, že jsou v českém vězeňství i horší místa než je věznice Valdice. O.

  • Machackova

    (19.7.2024 - 8:30)

    Dobrý den,mám syna ve Valdicích,mají vězně rozvážet do jiných věznic.Riditel věznice vězňům slíbil, že budou co nejblíže místu jejich trvalého pobytu.Syna teda vezou na druhý konec republiky než má domov.Co udělat aby ho odvezli někam blíž domovu?Děkuji.M.

    • obase.cz

      (31.7.2024 - 17:17)

      Dobrý den. Nejlépe podat žádost o přemístění. O.

  • Antonie

    (1.7.2024 - 19:15)

    Dobry den,chci se zeptat kolik lidi muže mit přítel ve své osobní kartě? Muze volat kazdy den na ověřené číslo? A co je treba k ověření tel.cisla,ověří každého ?Nebo jak to funguje?A co je treba k potvrzení navstevy?a jeste zda-li probíhají intimní navstevy.Dekuji predem za odpoved.

    • obase.cz

      (8.7.2024 - 7:14)

      Dobrý den. Volat může až na 5 schválených telefonich čísel. Ano může volat každý den. Na návštěvu za ním mohou osoby blízké. Návštěvy bez sluchové a zrakové kontroly ve Valticích neprobíhají. O.

  • Fanda

    (14.6.2024 - 9:18)

    Dobry den. Mam vnuka v napravnem zarizeni Valdice. Vnuk ma vysokou skolu ekonomickou,chci se optat mohl by tam nejak zurocit tuto skolu. Dekuji srdecne za odpoved

    • obase.cz

      (19.6.2024 - 20:24)

      Dobrý den. Odsouzení obvykle nebývají zařazení do zaměstnání, do kterých je třeba vysokoškolské vzdělání. O.

  • Robert

    (3.4.2024 - 22:37)

    Kdo dela akutalne barakoveho a kapecko ve Valdicich ?

    • obase.cz

      (9.4.2024 - 20:10)

      Dobrý den. Na každém oddělení někdo jiný. O.

  • Ilona Votypkova

    (3.4.2024 - 15:19)

    Dobry den. Zda dobre chapu musely by ho prevazet na studium VŠ teologie z Valdic prevazet ke studium na Ruzyn Dekuji za odpoved

    • obase.cz

      (9.4.2024 - 20:09)

      Ano přesně tak. Není to úplně jednoduché. Je tam velký výběr. O.

  • Ilona Votypkova

    (29.3.2024 - 17:03)

    Dobry den. Chtela jsem se optat zda je mozne ve veznici Valdice studovat dalkove VŠ teologie. Zda ano jak to probiha dekuji

    • obase.cz

      (31.3.2024 - 18:55)

      Dobrý den. Jediné s převodem do věznice Ruzyně. O.

  • Fredderico

    (17.2.2024 - 10:18)

    Tato věznice je nejhorší prostředí probíhá Zde bez naprostých výmluv vězni jedou ve velkém prášky drogy a napadají druhé spoluvězně znám to vážně moc dobře sám jsem byl napadán danými vezni

  • Irena

    (2.7.2023 - 23:06)

    Dobrý den.Chci se zeptat ,jak to je s časem na návštěvy.Jsme až z Ústí nad Orlicí,a máme návštěvu na 8hodin
    Syn žádal na 11h,ale nebylo mu to umožněno.Opravdu to nejde o něco déle než v 8h?Mám cukrovku,jsem invalidní ,a je proe problém tak brzy z domu vyjet.Trosku ohleduplnosti by asi nebylo na škodu.Dekuji za odpověď

    • obase.cz

      (7.7.2023 - 16:31)

      Dobrý den. Je mi líto. Problém je v tom, že věznice mají většinou jen dva termíny. Doporučím Vám, abyste napsala synovi, ať žádá o návštěvu dříve, než se obsadí termíny na pozdější hodinu. O.

  • Anonym

    (14.6.2023 - 21:52)

    Dobrý večer jdu s prosbou zda nevíte co dělat aby mě jako družku schválili kvůli návštěvám . Nechtějí nám povolit návštěvu a nějak v tom plavu . Nemate nějakou radu . Děkuji Eva

    • obase.cz

      (15.6.2023 - 11:01)

      Dobrý den. Sepíše čestné prohlášení, že jste osoba blízká. O.

      • Anonym

        (15.6.2023 - 12:27)

        Dobře děkuji tak snad už to konečně vyjde

  • Anonym

    (9.5.2023 - 22:31)

    Dobrý den ,přítel je ve výkonu na Borech zítra má soud a budou ho převážet do Valdic prý nejspíš do tydne .V kartě mě nemá a chtěla bych se zeptat zda je to kvůli volání a návštěvám důležité a také na čestné prohlášení jestli musí být děkuji . Eva

    • obase.cz

      (16.5.2023 - 19:40)

      Dobrý den. Ano ve Valdicích je to velmi důležité. O.

      • Anonym

        (16.5.2023 - 21:26)

        Děkuji za odpověď . A to čestné prohlášení mi pošle a já ho nechám ověřit a nebo mi ho někde vystaví ? Děkuji

        • obase.cz

          (17.5.2023 - 19:18)

          Dobrý den. Nejlépe napsat vlastními slovy a nechat ověřit podpis na poště. O.

  • Jana

    (15.4.2023 - 17:20)

    Kdyby se chovaly jak mají nekradli a nevrazdily tak nemusí být ve věznění každý si může za svůj źiivot sam

    • obase.cz

      (15.4.2023 - 20:08)

      V tom s Vámi naprosto souhlasíme. To ovšem neznamená, že nejsou lidmi. Pochybuji, že vy sama jste úplně bez poskvrny, protože nikdo takový není a moc Vám přeji, abyste se do podobné situace nedostala Vy nebo Vaši blízcí. Primárně totiž pomáháme těm, které by nikdy nenapadlo, že je podobné problémy potkají. Přeji pěkný den. O.

      • Anonym

        (11.5.2023 - 1:05)

        Ted musím reagovat… Krásně napsané pro komentář paní Jany…. Ano… Nikdy člověk neví do jaké situace se dostane… Normální, inteligentní člověk si to nedokáže představit.. A ejhle.. Život naruby… … Stres, nervy, nechce se vám žít…. Bezmoc, nespravedlnost…. Vše v hajzlu…!!!a pro Janu… Nikdy nesuďte člověka, když nevíte nic.. jak to je a jak to vše doopravdy bylo… Co se stalo….. Pokud jen věříte médiím… … Tak chápu vás komentář

        • Ilona

          (12.3.2024 - 12:29)

          Dobry den. Je mozne u Vas ve vezeni studovat dalkove VŠ treba teologie dekuji

          • obase.cz

            (18.3.2024 - 14:15)

            Dobrý den ano je. Tato možnost existuje ve věznici Ruzyně. O.

  • boxingroo

    (26.2.2023 - 3:19)

    Musim rici ze pobyt ve Valdicich byl prochazkou v ruzove zahrade oproti veznicim v jinych zemich. Prozil jsem tam 6 let, na tretim oddeleni 2 roky a zbytek na baracich. Na tretim nas bylo 50 az 60 na jedne cele, dve umyvadla a dva hajzly. Postele byli trojaky odkud spadnout mohlo byt smrtelny. Kyslik v cele zadnej protoze ty tri mala okna u stropu na to nestacily. Hadky a rvacky na dennim poradku diky „ponorkove nemoci“. Bachari v drtive vetsine byli sadisti, uchylaci a prodejci drog. (na dnesni dobu k smichu protoze pendlovali jen asthmaticke prasky jako byl astmatol, efestmin a yastil). Jidlo bylo dobre a mnoho ale musel mit clovek stravenku trojku. Kdo mel nulku a nebo jednicku tak chcipal na malnutrition. Trojka ale byla vysadou pro mukly co pracovaly a plnily na 125 a vice %. Pracoval jsem na kostele kde byla umistena Bizuterie Jablonec jako pasir. Prace me opravdu bavila a tak jsem dokazal plnit normy i na 200%. Coz mi davalo i velmi vysoke kapesne a ulozne. Po case me bachari premistily na baraky, kde jsem si zaridil funkci nakupciho a z vykonu trestu jsem odchazel v roce 1977 z castkou asi 20.000 korun. Proti veznicim v jinych zemich (Turecko, Philipiny a Australie) kde jsem byl hostem po dalsich 5 let byly Vadice jen jakasi polepsovna.

    • Anonym

      (11.5.2023 - 0:47)

      Nooo to jste mě tedy úplně uklidnil , že Valdice procházka růžovým sadem … Naše rodina nikdy neměla nic se zákonem..nikdy… Je mi 53…. A teď rána jak z „děla“ …. Dno v rodině…. Nevíme jak to vše dáme ….nekdo to má asi jinak, někdo má horší zkušenost…. Jinou…… Nevim…. Naše rodina je úplně v hajzlu…

    • Irena

      (3.9.2023 - 15:34)

      Zemřel mi dlouholetý partner Zdeněk Bradáč, ročník 1942, který ve Valdicích také pracoval v kostele a navlékal bižuterii – jen moc málo mi o své minulosti stačil říct. O tom, že byl zavřený jsem se dozvěděla jen pár týdnů před jeho smrtí. Byl na mě moc hodný a vůbec mě nenapadlo, že by v jeho minulém životě nebylo v pořádku. Teď sháním jakoukoli informaci o jeho minulém životě. Vůbec jsem nevěděla s kým žiji. Neznal jste ho? Nebo neznáte někoho, kdo by mi o něm mohl něco říci? Předem Vám děkuji. Irena

  • Tereza

    (20.2.2023 - 20:02)

    Prosim potkal se tam někdo s Petrem Hráčkem,měl by být ve Valdicich. Děkuji

    • Anonym

      (30.9.2023 - 18:49)

      Petr hraček je Jiřice už není valdice..Teda jestli ho neodvezli zpět

  • Tomáš Daněk

    (12.2.2023 - 10:03)

    Krásný prostředí dobrovolně se tam nechám na rok zavřít odpočinout

    • obase.cz

      (16.2.2023 - 8:25)

      Nechte. Mám ale dojem, že nemáte vůbec tušení, co vás čeká. O.

      • Anonym

        (11.5.2023 - 0:33)

        Blbej komentář…. Vaše odpověď asi realita…. A teee se neskutečně bojím nás to čeká…. Jsme na dně,… Jsme normální inteligentní lidi, pracující, slušní… Bohužel, to co se stalo… Není vůbec tak, jak je to medializovano a bude…. Ale snad se ukáže…. Že to tak není a nebylo…. Teď je to momentálně vše úplně v hajzlu… Omlouvám se

      • Anonym

        (20.8.2024 - 10:03)

        To co píše Karel je pravda byl jsem tam taky bachaři hovada vedeni cele věznice vyhazet

    • Anonym

      (11.5.2023 - 0:19)

      To si děláte teď asi prdel ne????…. V rodině nás to čeká… Jsme úplně v hajzlu všichni..rodina . Nikomu nepreju ty nervy..co byly a budou když čtu komentáře a zkušenosti s Valdicemi.. A vy tam chcete dobrovolně???…. Buď se vás to netýká…. A jen tady plkate, Nebo jste uplnej debil a je vám vše jedno… Naše normální rodina má obrovský stres a nervy …. Nevíme co bude, jak to bude…. Nevíme zda to ustojime

    • Anonym

      (30.9.2023 - 18:47)

      Nedělej frajera

      • Jiří

        (13.10.2023 - 21:09)

        Co když náhodou spadne mýdlo na zem ???

        • Irena

          (2.4.2024 - 12:10)

          Dobrý den,mám dotaz.Muzu přivést synovi televizi,nebo jo můžu jen zaslat
          A musím zaslat poštou nebo Ppl?Je v oddělení před výstupem.Dekuji.

          • obase.cz

            (2.4.2024 - 19:13)

            Dobrý den. Můžete ji přivézt osobně. O.

  • Veronika

    (13.1.2023 - 11:10)

    Dobrý den můj bratr sedí prvo trestanec a chtějí ho dát mezi vrahy chtěla jsem se zeptat to můžou

    • obase.cz

      (13.1.2023 - 13:29)

      Dobrý den. Ano můžou. I vrazi jsou většinou prvověznění. O.

      • Anonym

        (11.5.2023 - 1:51)

        Asi ano… Můj syn není vrah,nikoho nezabil, kauza, je kauza… je prvotrestanec… A jde mezi ty nejhorší vrahy.. S nejvyšší ostrahou…. Asi tak..ano něco posral…. Ale dostal takovou palbu… Že ani nejhorší vrazi „s mačetou“… Nedostali takový trest….

      • Irena

        (4.4.2024 - 13:06)

        Dobrý den,syn je v oddělení před výstupem.Ma nárok na 3kg balíček jídla.Tento balíček ,musim poslat poštou,nebo ho můžu vzít sebou na návštěvu.Dekuji

  • Karel

    (16.12.2022 - 23:12)

    Tak jsem si četl něco o Valdicích a musím se tomu zasmát. Byl jsem tam ve výkonu trestu přes 13 let tak moc dobře vím jak to tam chodí. Vše ,ohledně nošení drog, telefonů a dalších zakázaných věcí se „házelo“ na návštěvy. Může mi někdo vysvětlit jak , třeba při pandemii Covidu když byly zakázané návštěvy, se to vše dostávalo do věznice? Na protidrogovém oddělení bylo 28 lidí z 30 pozitivně testováno na drogy – docela sranda. Všichni vědí že to tam nosí také bachaři. Zdravotní péče funguje ve stylu: zdechni zmrde. Lidem kteří jsou opravdu nachlazeni tak nechtějí napsat ani paralen. Co se týče kuchyně tak se to nedá jíst. Obvykle prezentují bachařské jídlo jako jídlo pro vězně. Když má přijet kontrola tak se musí nahlásit a vše stihnout „uklidit“. Kdyby mohla kontrola přijet neohlášeně tak by celou věznici zavřeli i s vedením. A když někde prezentují jak pracují s vězni tak tomu nikdo nevěřte!!!!!!!!! Nikdo s vězni nepracuje a zájmové kroužky fungují stylem: hlavně že vychovatel má zápis. Všelijaké „průsery“ ve věznici se uklízí pod „koberec“ a když se někdo ozve tak je mu vyhrožováno že by mohl dopadnout špatně. Aspoň že tam dobře funguje sázkovka a dá se dobře vydělat. Tak ještě jednou ve zkratce: resocializace naprosto žádná, jídlo (pro mukly) strašné, drogy a telefony dodávají bachaři s civilními zaměstnanci, zdravotní péče ve stylu : neotravuj a chcípni, a kolik muklů tam bachaři brutálně zmlátili a to zbytečně.No prostě hnus a nehorázná lež když čtu a slyším jak to vše ve Valdicích funguje.

    • Diana

      (2.2.2023 - 19:33)

      Dobrý den chci se zeptat jestliže znáte Ladislav Grundza..

      • Anonym

        (26.7.2023 - 15:37)

        Valdice dobrá dovolená.. vězni vysmati.. drogy ve velkém.. a samé telefony.. klidně bich tam bil i 10 let.. trvalý pobyt

        • Free karloooo

          (26.2.2024 - 4:44)

          Nedivím se , že tam chceš být na celý život . Podle tvé češtiny bych vyhověl. Napiš na ministerstvo spravedlnosti , či vnitra , bral by si i dožínky ? Co ty na to ?

    • Anonym

      (11.5.2023 - 0:02)

      Uuuuufff… tak to pane Karle..jste mne úplně dostal … A my jsme teprve na začátku

  • Zuzana

    (20.9.2022 - 21:49)

    Dobrý den,chci se zeptat zda nevíte jak to chodí ve Valdicích se schvalováním tel čísel přítelkyně?Přítel byl převezen z věznice Plzeň Bory do Valdice .Na Borech mě měl v kartě a volal mi denně.Tady mu to musí prý schválit znova?! Nemáte někdo zkušenost? Děkuji

    • obase.cz

      (21.9.2022 - 19:56)

      Dobrý den. Ano, proběhne schvalovací proces. O.

  • Josef Gajdošík, Ing.

    (15.7.2022 - 17:10)

    Dobrý den vážení,
    obracím se na Vás s prosbou o pomoc při bádání po datech úmrtí, pohřbu a místě pochování mého pradědy Jana Gajdošíka *12.12.1869 v Jalubí, okr Uh. Hradiště. Z MZA Brno z jeho trestního jsme se dověděli, že 17.8.1943 mu soud vyměřil 8 měsíců, ale praděda se odvolal k Vrchnímu soudu Brno, ovšem neúspěšně a navíc 10.9.1943 rozsudkem VSB mu byl trest navýšen na 10 měsíců těžkého žaláře a zostřen a doplněn o 1 tvrdé lože za 2 měsíce. Posléze spis uvádí, že dne 23.11.1943 nastoupil výkon trestu v Ústavu pro mladistvé, provinilce a choré vězně ve Valdicích. Od SOKA Uh. Hradiště jsme získali datum jeho úmrtí 4. nebo5.5.1944 z projednávání pozůstalosti. Víme jistě, že nesměl být pohřben na Jalubském hřbitově, nedovolil to ani Jalubský farář a ani starosta! V podstatě měl za sebou cca. polovinu trestu.
    Děkuji Vám za případnou pomoc, radu na koho se mám obrátit
    a jsem s pozdravem
    Ing Josef Gajdošík, rodák z Jalubí

    • obase.cz

      (17.7.2022 - 10:42)

      Dobrý den ve věci doporučuji, obrátit se přímo na vezeňskou službu. Zda v archivu mají více informací. O.

      • E

        (11.12.2023 - 19:26)

        Dobrý den . Mohla bych poprosit o radu ? Potřebovala bych pomoc s žádostí o přeřazení a nevím jak na to . Děkuji .

        • obase.cz

          (16.12.2023 - 21:13)

          Dobrý den. Napište žádost ideálně vlastními slovy s důvody, které pro přeřazení máte a adresujte ji věznici kde dotyčný vykonává trest. O.

  • Manželka

    (8.7.2022 - 17:38)

    Ano jsem to udělala 30.6. do dneška je k doktorovi nevzali..jen jim řekli, že mají 2 měsice karantény,
    a omezili telefonický kontakt s rodinou .
    Takto píšeme dalším zodpovědným lidem. Děkuji

    • Irena

      (12.6.2023 - 15:03)

      Je možné přeřazení z věznice Valdice do věznice Pardubice?Písemnou formou o to požádal vězeň ve Valdicích.Bylo mu řečeno že to stejně nepůjde.

  • Manželka

    (7.7.2022 - 11:22)

    Vězni v karanténě nebyli vyšetřeni ani lékařem. chtějí kontaktovat psychologa. a je zakázáno volat jim a jejich rodinám, jsou omezováni, nemohou počítat s žádnou pomocí

    • Bumbacanga

      (12.7.2022 - 22:31)

      Můj přítel je v té karanténě taky. Nikdo je nevzal na žádné vyšetření, nikdo jim neudělal žádné testy. Na telefon se dostane jednou za dva dny, nebo jak se asi zrovna dozorcům chce. Co to má znamenat opravdu nechápu.

      • Eliska

        (13.7.2022 - 10:09)

        A nejen tohle dozorci delaji,psychicky je terorizuji,maji poznamy napr.: „z cely vyjdete pouze nohama napred“
        Jak je toto mozne?na koho se mam obratit?kdyz reditel veznice na dopisy nereaguje a nic s tim nedela??!!!

        • obase.cz

          (17.7.2022 - 10:36)

          Dobrý den. Můžete se obrátit na ministerstvo spravedlnosti, případně dozorujícího státního zástupce. O.

        • Anonym

          (30.5.2023 - 11:43)

          Dobrý den . Píší ohledně ověření skrze volání . Z věznice mi volali ale nemohla jsem hovor vzvednout . Volala jsem na zpět ale nikdo se semnou nebavil čekám už přes týden zda mě ověří znovu a pořád nic mám se znovu připomenout ? Děkuji za odpověď Eva

          • Anonym

            (30.5.2023 - 11:44)

            Pritel je zatím ještě na nástupním oddělení je možné že mě znovu ověří třeba až bude na normálním oddělení ?

          • obase.cz

            (2.6.2023 - 16:58)

            Ano.

          • Irena

            (12.6.2023 - 14:55)

            Je možné přeřazení z věznice Valdice do věznice Pardubice?Písemnou formou o to požádal vězeň ve Valdicích.Bylo mu řečeno že to stejně nepůjde.

          • obase.cz

            (15.6.2023 - 10:56)

            Dobrý den. Bude záležet na kapacitě věznice v Pardubicích. Možné to je. O.

          • Anonym

            (11.7.2023 - 22:17)

            Dobrý večer ,jdu z otázkou příteli mě nechtějí schválit na volání z důvodu že nemáme nájemní smlouvu že jsme spolu bydleli v době kdy byl venku,chtěla bych se zeptat zda existuje ještě něco co by prokázalo že je můj přítel ? Už jsem vážně zoufalá děkuji za odpověď Eva

          • obase.cz

            (12.7.2023 - 16:35)

            Dobrý den. Pokud máte čestné prohlášení o tom, že jste osoba blízká. Bránit Vám nemohou. Doporučuji si podat stížnost. O.

          • E

            (7.10.2023 - 6:13)

            Dobrý den prosím můžete mi poradit jak s žádostí o mimořádnou návštěvou?Nechtějí nám schválit normální návštěvu že je přítel ve věznici zatím krátce (6 měsíců) . Také bych se chtěla zeptat jak je toto vůbec možné ? Děkuji za odpověď Eva

          • obase.cz

            (16.10.2023 - 14:06)

            Dobrý den. To není možné. O.

          • Jiří

            (31.10.2023 - 4:47)

            Důležité je, aby vám často padalo ve sprše mýdlo. To je hlavní… Vše ostatní je nepodstatné

          • Irena

            (3.4.2024 - 19:20)

            Dobrý den.Prosim,syn je ve výstupním oddíle,má nárok na balík s jídlem 3kg.Jedeme za ním na návštěvu,je možné mu balík přivést na návštěvu,nebo se to nesmí,ause ho poslat
            A musíme ho poslat poštou?Děkuji

          • obase.cz

            (9.4.2024 - 20:10)

            Dobrý den. Pokud má na navštívené povolený balíček, může ho na návštěvu donést. O.

          • obase.cz

            (2.6.2023 - 16:58)

            Dobrý den. Ano urgujte. O.

          • Anonym

            (17.6.2023 - 8:08)

            Dobrý den , otázka jak je to z mimořádnou návštěvou má narok každý i ten kdo není zapsaný v kartě ? A musí žádat oba ? Jak odsouzený tak i ten z venku ? Děkuji za odpověď

    • Irena

      (12.6.2023 - 14:56)

      Je možné přeřazení z věznice Valdice do věznice Pardubice?Písemnou formou o to požádal vězeň ve Valdicích.Bylo mu řečeno že to stejně nepůjde.

  • Manželka

    (5.7.2022 - 10:34)

    Začne se někdo zabývat vězni, kteří jsou v karanténě a nikdo je neléčí Tuberkulóza tbc v veznice Valdice .Vězni to psychicky nezvládají… nikdo je nevyšetřuje

    • obase.cz

      (8.7.2022 - 16:48)

      Dobrý den. Pokud o tom napíšete řediteli, tak jistě ano. O.

  • Anonym

    (26.5.2022 - 8:12)

    Dobrý den,dnes 26.5. převáží přítele do věznice Valdice.Prosim co má a máme udělat,aby jej převedli co nejdříve na Mírov? Děkuji za odpověď

    • obase.cz

      (30.5.2022 - 19:57)

      Dobrý den. Podat žádost řediteli věznice Valdice. O.

  • Anonym

    (28.12.2021 - 10:45)

    v roce 1986 jsem nastoupil na odd,3 do roku 89 peklo od bacharu pak jeste 6 let a sel jem domu od te dobx nic mladistva nerozvaznost ublizeni na zdravy par,222 od 2 atd cus

  • Lucie

    (13.10.2021 - 13:00)

    Dobrý den hledám svého otce snad my někdo z vás pomůže mohlo by mu bít kolem 60 až do 70 let je silnější postavy je celý potetovany od z hora až dolů má vytetované i linky líčka říkaly mu hrobař kdo by ho znal nebo něco o něm věděl prosím dejte my vědět děkuji

  • Monika Biharyova

    (16.9.2021 - 21:11)

    Zdravým prosím vás 13.9.2021jsem příteli poslala dopisy a balík. Dnes je čtvrtek a pořád nedostal balik za jak dlouho dorazí do Valdic

  • Romana

    (1.6.2021 - 17:32)

    Dobry den rada bych se chtela zeptat Mam druha ve Valdicich a neco se tam stalo jak mam podat stiznost na tu osobu dekuji

    • obase.cz

      (2.6.2021 - 20:54)

      Dobrý den. Napište na oddělení prevence a stížností věznice. O.

    • Jirka Neubauer

      (4.6.2021 - 4:37)

      V báni je krásně. A ve Valdicích úplně.

  • Anonym

    (17.5.2021 - 0:44)

    JIŘÍ, super napsano. Líp bych to nenapsala. Jsem si jista, ze pan Petr jednou pozna jak funguje karma. a budu uprimna jemu to preji, parazitovi hnusnymu::::

    • Anonym

      (19.6.2021 - 9:39)

      Spoustu hodných, chytrých lidí co udělali špatnou věc ???? Jelikož je recidiva v ČR 70% tak těch 30% hodných mi jako spousta nepřipadá… Asi je ve věznicích něco špatně když si z nich 70% lidí žádné ponaučení neodnese…

      • obase.cz

        (21.6.2021 - 5:07)

        Dobrý den. 30% věznů je asi 6000 lidí. To mi jako spousta připadá. Je taky otázka, proč je to v ČR 70% a v jiných zemích 15 %. Evidentně náš system trestní politiky nefunguje.

        • Jirka Neubauer

          (21.6.2021 - 17:03)

          Tady v tomto Absurdistánu je totiž všecko v píči!!!

          • Jirka

            (11.7.2021 - 6:34)

            BÁÁÁÁÁÁÁÁŇŇŇŇŇ 🙂

      • Lucie

        (20.2.2024 - 7:05)

        Dobré ráno chtěla bych se zeptat na člověka který měl v roce 1990 sedět ve Valdicích opakovaně jméno Evžen přezdívka hrobař po celém těle potetovaným i barevně,měl i linky vytetované i líčka je to už starší pán tet by mu bylo tak do 70 let,prosím jestli někdo o tomto člověku něco ví prosím napište děkuji

  • Petr

    (5.2.2021 - 9:33)

    jako myslíte, že děti se mají potkávat s gaunerem, zlodějem, násilníkem a vrahem? A že absolutní lidský odpad z Valdic by se měl setkávat ve výkonu trestu se svými dětmi? Opravdu si myslíte, že slušná společnost má zájem aby tento odpad společnosti měl lidské zacházení, nebo si myslíte, že společnost bude litovat nějakého gaunera, který tam „natáhne bačkory“? To asi těžko, nikoliv náprava – ale trest- ta hovada a lidské zrůdy tam musí trpět každý den , zažívat absolutní lidské ponížení a nemít jistotu, že pro ně každý den vyjde a nebo zapadne slunce… Zeptejte se obětí trestných činů, jak se na se na ten dobytek z Valdic dívají…

    • obase.cz

      (5.2.2021 - 20:56)

      Přej a bude Ti přáno. O.

      • Jiří

        (15.5.2021 - 2:28)

        Petr,
        Co si léčíš za komplex ty pablbe ? Četl sis komentáře, že rodiny mají o ty lidi strach, nikdy to neprožívá ,.jen odsouzený , ale celé rodiny. Já se dostal na šikmou plochu ve 23 letech , odseděl jsem si 5 let a za dobré chování jsem byl propuštěn. Nyní mi je 32 let , žiji spořádaný život, mám manželku , malé dítě a dva roky podnikám. Potřeboval jsem prostě dostat tuhle životní ránu , abych se probudil a začal nový život. Celý trest mě podporovala moje výborná rodina a věřili mi , že to zvládnu a změním se. Také jsem si myslel , že ve vězení jsou , jen nejhorší lidé, ale není tomu tak. Je tam spoustu vzdělaných lidí a obecně chytrých lidí co udělali špatnou věc a svůj trest si odpykávají. Nikdy nevíte co se může stát a vy se tam ocitnete pane Petře. Věřím , že jste psychicky nemocný člověk ,.nebo opravdu moc zlý a zahořklý člověk, a víte jak to je….karma je zdarma a dožene vás. Doufám, že již brzy a spravedlivě vás odmění. Ti lidi ve vězení byli za své činy odsouzeni podle českých zákonů a svůj trest si odpykávají, proto nemáte vůbec právo , je jakkoliv soudit na to zde máme soudy, jistě taky nesnáším pedofily, vrahy apod. A ve vězení je spoustu zlých lidí, ale hodně lidí je tam naprosto v pohodě. Petře ať se vám daří co nejlépe a karma ať vám ukáže svoji moc , snad jen na vás, protože si stejně myslím , že žádnou rodinu nemáte, s takovým dementem by nevydržel nikdo.

    • ich

      (14.8.2021 - 13:53)

      Vážený pane, pokud je někdo nenapravitelný, pak bych mu dal spíš trest smrti zastřelením, než ho nechal umírat hladem a žízní. Jinak třeba v Horním Slavkově na některých odděleních jsou úmrtí či vážná zranění vězňů poměrně častá, ale rukou spoluvězňů, ne dozorců.

      Obecně, největší problém v ČR nejsou ani grázlové, co si jdou za svým a neberou žádné ohledy na druhé. Ti se umí prosadit i v base. Nejsou to ani lidi, co si při nějaké bitce řekli, že je nikdo mlátit nesmí, přehnali to, a někoho zabili. Nejsou to ani lidé, které naštval jejich šéf (bývalá, její milenec apod.) tak moc, že ho zabili v afektu. A už vůbec to nejsou žádní podvodníčci, na ty stačí mnohem mírnější tresty, aby se začali bát, bohužel naše věznice s dohledem pro prvotresty jsou zřejmě mírně až moc. Ale do Valdic se tito tak jako tak nedostanou.

      Největší problém jsou feťáci. Ti tvoří dnes už téměř polovinu osazenstva věznic a nikdo nezná cestu, jak je odradit od dalšího páchání trestné činnosti. Na druhé straně, tito páchají obvykle příliš málo závažné věci na to, aby jim bylo možné s čistým svědomím dát trest smrti, i kdyby byl zaveden.

      Ostatně i tady to tak vychází, že hodně drog = hrozná basa, a platí to zejména o těch třech na severozápadě Vykmanov, Kynšperk a Horní Slavkov.

  • Petr

    (24.12.2020 - 17:55)

    Docela mne zde dostává, že vězeň ve Valdicích má přístup ke Skype. Dle mého by tam měl vězeň trpět 24/7 bez návštěv, tabáku a podobných výhod. Každý den by měl přemýšlet o své vině a trpět, nikoliv se napravovat. Dle mého, balík jedenkráte za 7 let cca 500 gramů, spát max. cca 3 hodiny denně, neustále být ve stresu a na celý týden mít cca 200 g. chleba a 1 litr vody. Vycházky 1 x za cca za 8 měsíců na dvoře na 10 minut. Z Valdic musí odejít lidská troska, která již v životě nebude mít chuť ani zvýšit hlas. Za každý kázeňský přestupek musí mít přidán 1 rok!

    • obase.cz

      (24.12.2020 - 20:21)

      A co přesně udělaly osoby blízké vězňům například jejich děti, že by se nesměli vidět s rodičem?

      • ÁJA

        (9.3.2021 - 18:43)

        VY jste TUPEJ UBOŽÁK , léčíte si nějaký mindrák? protože tohle normální člověk nemůže napsat, natož to myslet vážně a ještě k tomu na Štědrý den, to nebyla lepší zábava? I ten odsouzený má rodinu děti, rodiče a ten trest prožívají sním , že je v base. Není důvod proč by se měla vracet troska, měl by se vrátit napravený člověk, který se může zařadit a znovu fungovat. Na šikmou plochu se můžete dostat i vy ani nevíte jak. Když jste tak přející, tak se modlete ať si to taky nevyzkoušíte nebo vaše děti, poznal by jste jaký to je ! Tedy jestli vůbec někoho máte když tento den trávíte tím, že jste jedovatý .
        PŘEJ BUDE TI PŘÁNO

        • Jirka

          (10.3.2021 - 5:27)

          Zas to tak neprožívejte. České báně jsou dovolená oproti jiným na východ.
          Ale je pravda, že vám nesmí spadnout mýdlo, anebo sprcháč….

          • obase.cz

            (10.3.2021 - 12:16)

            Ach jo. O.

      • Pavel

        (12.7.2021 - 20:43)

        Ty seš kokot chlape.

      • Anonym

        (28.12.2021 - 10:47)

        skoda zes nesedel za komaru na odd ,3 ty pico

    • Sandra

      (30.7.2021 - 15:37)

      Ty kretene narusenej ty kdyby si tam skoncil ty bys tam byl mistr v kouření lofasu … tohle cos napsal dokaze napsat jen narušena osoba ktera by mela podstoupit Dobřany oddělení 13.
      Ono se rika podle sebe soudim tebe … Ps Karma je zdarma

    • ich

      (14.8.2021 - 13:46)

      Pokud je někdo takový gauner, že zaslouží zacházení, jaké popisujete, pak je už lepší mu dát rovnou oprátku. Nemluvě o tom, že po litru vody na týden by v létě zemřel.

    • Eliška

      (26.2.2022 - 15:26)

      Petře,
      váš přístup je naprosto nesmyslnej a nenávistnej. Spoustu lidí tam nesedí za vraždu apod. Vaše poznámka připomíná nějakého radikalistu, kterých už jsme v naší historii mohli vidět spousty. Divil byste se kolik lidí je na svobodě a spáchali horší činy.

  • Sarka

    (8.11.2020 - 9:28)

    Dobrý den už sem klidnější už mi volal zaplať pánbůh že můj druch je pořádku

  • Sarka

    (7.11.2020 - 8:38)

    Dobrý den jak dlouho trvá než mi zavolá pres Skype už oněm nic nevím děkuji za odpověď

  • Sarka

    (5.11.2020 - 14:29)

    Ahoje tam sedí Valdicích můj druch mam oměj strach jak to tam chodí to nevím

    • obase.cz

      (5.11.2020 - 20:25)

      Dobrý den. Myslím, že se bát nemusíte. O.

      • Sarka

        (6.11.2020 - 9:41)

        Děkuji za uklidnění ale on mi vůbec nevolá nevím co mám dělat můžete mi poradit už nevím kudy kam

        • obase.cz

          (6.11.2020 - 19:24)

          Dobrý den, je potřeba počkat. Om

          • Sarka

            (7.11.2020 - 8:36)

            Dobrý den jak dlouho musím čekat když mi má volat přes Skype děkuji za odpověď

          • obase.cz

            (7.11.2020 - 8:43)

            Dobrý den. Záleží na velmi mnoho okolnostech. O.

    • Aley

      (8.7.2021 - 17:08)

      Chtěl bych se zeptat jestli je u vás zavřená Vanda firehtiva dekuji

      • Jirka

        (10.7.2021 - 9:13)

        Dokud Vám tam nespadne mýdlo, nebo sprcháč na zem, tak je všecko v klídku…

      • obase.cz

        (10.7.2021 - 9:20)

        Dobry den. Ve Valdicích určitě ne.

  • Michael Novák

    (6.7.2020 - 23:24)

    V roce 2018 jsem tam byl. Sice jen na 1 den , ale pokud tohle má být jedna z nejtvrdších věznic, tak si skurvení pseudohumanisté a další vyfetovaní sluníčkáří můžou gratulovat. Většina osazenstva naprosto vysmátí cigoši… Nicméně pokud se ten zmrd, co zabil toho 3 letýho kluka nezabil sám, ale zabili ho muklové, tak klobouk dolů a vážil bych si všech co k tomu jakkoliv pomohli ….

  • Anonym

    (5.7.2020 - 14:31)

    Kdyby ses choval slušně, nemusel jsi tam tvrdnout

    • sasa

      (20.10.2021 - 0:04)

      JJ. Valdice,Valdice. Kdo tam nebyl je mu tezke vysvetlit co to tam je,co se tam deje a kdo vsechno tam je.
      Nevi se kdo je horsi, vezni nebo zamestnanci. Byl jsem tam 2x a na me stesti vzdy na nejakou kratkou dobu -2 roky-. Zkratka , ti romove nebo cikani jsou vsude stejni. Paka vylyzany ,kteri delaji jen bordel. Ve Valdich maji svoji homosexualni cimru a koimunitu.
      Satrapa-Liberecak atd

      • Jirka Neubauer

        (20.10.2021 - 3:37)

        Jj, tak cigoši ani být chytří nemohou, když většina z nich vznikla z incestu!!!!

        • Anonym

          (5.8.2023 - 0:08)

          Kamaráde nepiš a bez jim to říct do očí. Věř tomu že jsou chytřejší jak ty… ti cigosi. Tam bi si jim pral ponožky a vařil kávy ty konino

          • Anonym

            (28.9.2023 - 7:21)

            Jo vlastně, cigoši jsou inteligence sama…
            Hlavně v báni

      • Anonym

        (25.1.2022 - 10:31)

        Nemas pravdu.. videl jsi to ve valdicich asi a pises ze vsude.. ja bich te chtel potkat nekde dostal bisi facky za to ze lžeš.. podivej se na sebe a pak mluv o druhych..

        • Jirka Neubauer

          (26.1.2022 - 9:12)

          Tak podle vašeho komentáře jste těžkej čabalájes skurvenej dementí s vychozenou bambus fakultou podle vašeho písemného projevu… Ale to se nedá nic dělat noo … Cikáni jsou vždy těžce dementí. Čím to asi bude že…

          • GrammarNazi

            (19.7.2022 - 4:55)

            Ehm… Než někomu začnu vytýkat gramatiku, zametu si ve svém psaném projevu.

          • Anonym

            (5.8.2023 - 0:17)

            Podle toho co píšeš tak jsi dobrej dement.. podívej se na sebe konino a pak řeš druhé… moňak hahaha

          • Michaela

            (28.9.2023 - 7:18)

            Asi ti zřejmě častokrát spadlo mýdlo ve sprše že….. Přeji dobrou chuť

      • Zub

        (25.1.2022 - 19:21)

        A ty jsi tam jako seděl jo a co ti vadilo a co jsi myslel těmi jmény Satrapa,Liberecká?

  • Martin

    (2.6.2020 - 11:30)

    Valdice ,zažil sem 10 let . Celý komplex žije svym životem ,má to své zákony psané i nepsané . Člověka tam kdykoli můžou zlikvidovat když chtějí už se odtamtud nedostane . Rozepsal bych se na knížku mluvit o všem co sem tam zažil .

    • Leen

      (3.7.2020 - 11:59)

      A co si tam zažil ? Zlikvidovat ,když chtějí ? Koho tím myslis.

      • ondra

        (6.7.2020 - 15:22)

        Ja tam take ztravil nejaky ten patek, a na to jak me strasili, tak uplny pionyrak. Funguje to tam jak ty k ostatnim, tak oni k tobe. když si das pozor na lidi, mas klid.

        • Sarka

          (6.11.2020 - 11:38)

          Ahoj Ondro mám tam druhá ve Valdicích už se mi neozval telefonicky 17 dní mám strach jak to tam chodí telefonování když mi jednou volal druch tak mi řek že měl zazafanej telefon a nevzali hodnocení až po dxl je to možný

          • Alex

            (9.7.2021 - 11:55)

            Včera přivezli kvam Ilonu forejtovou kdo ji zná at napíše

          • Alex králů

            (29.10.2021 - 15:00)

            Kdo zná Ilonu forejtovou mrdku zlodejskou

      • Grjza

        (11.6.2021 - 19:04)

        Máš pravdu když chtěj j jdeš domů třeba o 2 roky dýl,já byl na všech oddílech vím co píšu.Byl jsem jak v 1ds tak ve 3 ds 23 hodin zavřenéj na pokoji.Je to stát ve státě,strávil jsem tam skoro 5 let.

      • Gejza

        (11.6.2021 - 19:07)

        Pravda byl jsem tam skoro 5 let vím o čem píšeš

        • Jirka

          (11.6.2021 - 21:47)

          Samej skurvenej čabaláják tam. Ty kurvy tam jsou úplně všude mrdky!!!!!

        • Jirka

          (11.6.2021 - 21:54)

          Valdice jsou InterContinental téměř s all inclusive!!! Akorát holky na prcání tam nejsou nic moc hold!!! Ale co, když není zbytí v v bání je každá královna i když to je třeba chlap že… Mýdlo ve sprše upadává celkem často

    • Markéta

      (31.10.2020 - 19:07)

      Ahoj Martine, budu ráda když se ozveš zajímá mě jak to tam chodí. Mám tam syna. Děkuji za odpověď. Můžeš i na email Mmarkett@seznam.cz

    • Denisa

      (7.12.2020 - 22:45)

      Dobrý večer může se zeptal kde to je přesně co to je za město děkuji vám moc kucerakova

    • Denisa

      (19.12.2020 - 20:08)

      Dobrý večer dostala balicenka tet nevím esli to mám dát do krabice nebo nalepit na krabicu dekuji moc kucerakova moje číslo 792238696

      • obase.cz

        (20.12.2020 - 11:06)

        Dobrý den. Nalepit na krabici.

    • K

      (23.12.2020 - 1:58)

      Dobrý den, je možné se s Vámi zkontaktovat? Děkuji

    • Alena .K

      (26.8.2021 - 2:25)

      Dobrý večer , mohl by jste mi prosím napsat na můj osobní email moc děkuji jedná se o mého bratra více prosí na email děkuji alenadec@seznam.cz

      • Jirka

        (30.8.2021 - 14:39)

        Spadlo mýdlo ve sprše asi že….jaaj tak to bude nepříjemné…

      • Jirka Neubauer

        (21.9.2021 - 5:44)

        Halt, bráchoj spadlo mýdlo ve sprše, takže je jasný co se stalo …..

    • Jaroslav

      (22.9.2021 - 11:42)

      Dobrý den.Prosim Valdice dnes a před rokem 1989 to je určitě rozdíl
      Žádný 3 oddělení.zadny Satrapa Zemana další co nás mucili.Petrek v kuchyní a další nepěkné vzpomínky.Kolik muklů nepřežilo.Dnes již je to pomálu hotel bez svobody.Jen nikdy více Valdice Mladá Boleslav. Jáchymov a další hrůzy komunismu.

    • sasa

      (19.10.2021 - 23:59)

      JJ. Valdice,Valdice. Kdo tam nebyl je mu tezke vysvetlit co to tam je,co se tam deje a kdo vsechno tam je.
      Nevi se kdo je horsi, vezni nebo zamestnanci. Byl jsem tam 2x a na me stesti vzdy na nejakou kratkou dobu -2 roky-. Zkratka , ti romove nebo cikani jsou vsude stejni. Paka vylyzany ,kteri delaji jen bordel. Ve Valdich maji svoji homosexualni cimru a koimunitu.

      • Anonym

        (5.8.2023 - 0:02)

        Nemáš pravdu. Nejsou všichni stejní.. jsem gadzo bílí a viděl jsem právě opak..bílí dělaly bordel a ostudu. Seděli za prcačku. Pedofilove co jebali děti.. fuj… ani jeden rom mezi nimi nebyl.. a jsou chráněni potkani.. nepiš o Romech jací jsou když je neznáš

    • Anonym

      (25.1.2022 - 10:17)

      Pravda.. jaky si to tam udelas takovy to mas..

Napsat komentář

Pravidla diskuze: Pište česky, slušně a k věci. Spam (reklama, cizí jazyky, nesmysly) je automaticky odstraněn.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *