Věznice Horní Slavkov

Foto: Wikimedia Commons, CC BY-SA 4.0

Adresa: Vězeňská služba ČR, Věznice Horní Slavkov, Hasičská 785, 357 31 Horní Slavkov
Telefon: +420 352 660 111
Fax: +420 352 660 211
Web: www.vs.gov.cz/veznice-horni-slavkov
Č. ú. pro zasílání peněz: 6015-46330881/0710 (variabilní symbol = datum narození vězně)
Soud pro PP a přeřazení: Okresní soud v Sokolově, K. H. Borovského 57, 356 01 Sokolov
710 kapacita míst
20,7 % úspěšnost PP (2020)
3,1 hodnocení (94 hlasů)
Zvýšená ostraha typ: ostraha + vysoký stupeň střežení

Určení: Muži – ostraha, vysoký stupeň střežení, doživotní tresty, specializované oddělení pro duševní poruchy


Hodnocení věznice Horní Slavkov

Celkové hodnocení od odsouzených: 3,1 z 5 (94 hodnotitelů). Hodnocení Obase: 2/5. Přidat vlastní hodnocení →

Hodnocení odsouzených: 4,0 z 5 (5 hodnotitelů). Aktualizováno: 12.8.2020. Přidat vlastní hodnocení →

Hodnocení podle kategorií

KategorieZnámka
Celkové hodnocení4,0
Chování zaměstnanců3,5
Kvalita stravy3,7
Přívětivost návštěv3,0
Přerušení trestu4,8
Možnosti práce3,3
Míra násilí3,7
Množství drog4,3
Přísnost režimu3,7
Hygienický balíkNe
Občerstvení na návštěvěAno
Intimky (NBZSK)Ne
Údaje vychází z hodnocení uživatelů ke dni 13. 8. 2020 a nemusí odpovídat aktuálnímu stavu.

Shrnutí a hodnocení

Věznice Horní Slavkov patří dlouhodobě mezi nejtěžší věznice v České republice. Je určena pro problematické odsouzené a osoby odsouzené k doživotnímu trestu. Pro prvotrestané je umístění zde mimořádně náročné.

Věznice Horní Slavkov je zařízení s ostrahou a vysokým stupněm střežení, včetně oddílu pro odsouzené k doživotnímu trestu. Kapacita činní 710 míst. Celková normová kapacita zahrnuje i oddělení se zesíleným stavebně technickým zabezpečením.

Ve věznici je zřízeno specializované oddělení pro odsouzené s poruchou duševní a poruchou chování, výstupní oddělení a oddělení se zesíleným stavebně technickým zabezpečením pro odsouzené zařazené do typu věznice se zvýšenou ostrahou.


Specializovaná oddělení

Oddíl se zesíleným stavebně technickým zabezpečením (ZSTK) – pro odsouzené zařazené do typu věznice se zvýšenou ostrahou a ostrahou, včetně doživotních trestů.

Specializované oddělení pro odsouzené s poruchou duševní a poruchou chování – odborný přístup k odsouzeným s psychiatrickou diagnózou.

Program SPO – program s intenzivní terapií pro odsouzené.

Výstupní oddělení – pro odsouzené před propuštěním (zpravidla 6 měsíců před koncem trestu). Oddělení má vybavení internátního typu – televizor, kulturní místnost, kuchyňka, možnost přípravy jídla, prádelna.

Nástupní oddělení – pobyt max. 2 týdny po přijetí. Seznámení s řádem, zpracování programu zacházení.


Podmíněné propuštění

Úspěšnost podmíněného propuštění v Horním Slavkově: 20,7 % (2020) – jedna z nejnižších v ČR.

Nízká úspěšnost odráží charakter věznice – většina odsouzených si odpykává dlouhodobé tresty za závažnou trestnou činnost. Pro odsouzené s vysokým stupněm střežení je PP mimořádně obtížné.

Žádost o podmíněné propuštění se podává k Okresnímu soudu v Sokolově.


Návštěvy

Jak na návštěvu do Horního Slavkova:

  1. Odsouzený podá žádost o zařazení návštěvníka na seznam povolených osob.
  2. Po schválení dostanete pozvánku s termínem.
  3. Na návštěvu si vezměte platný občanský průkaz.
  4. Dodržujte pokyny personálu a vnitřní řád věznice.
Návštěvy: Probíhají obvykle o víkendech. Přivítání s odsouzeným je za dřevěnou deskou.
Automaty: K dispozici automat na kávu a sladkosti (pouze pro návštěvy).
S sebou: Na návštěvu není možné přinést nic.
Intimní návštěvy (NBSZK): Momentálně ne.
Doprava: Vlaková stanice Horní Slavkov-Kounice (trať 144). Městská autobusová doprava ze Sokolova.
Podrobný návod k návštěvám najdete v článku Návštěvy ve vězení – praktický průvodce.

Co říkají odsouzení a rodiny

Na základě komentářů uživatelů obase.cz (2022-2025):

Negativní zkušenosti: Vysoká míra násilí, etnicky motivované konflikty, nedostatečná zdravotní péče. Někteří odsouzení popisují oddíly A4 a A5 jako velmi problematické. Opakované stížnosti na to, že prvotrestaní jsou umísťováni mezi problematické recidivisty.
Zdravotní péče: Odsouzení čekají na vyšetření týdny až měsíce, i v případech vážných zdravotních problémů. Opakují se stížnosti na nezájem lékařských pracovníků.
Pozitivní: Komunikace s vedením věznice je paradoxně hodnocena jako jedna z nejlepších. Nekuřácký oddíl existuje. Jeden odsouzený po 8 letech: „Slavkov mě převychoval!“ Oddíly B a F jsou lépe zvládnutelné.

Praktické rady

Balíčky: Odsouzený má nárok na jeden balíček (max 5 kg) za 6 měsíců. Hygiena obvykle spadá do nárokového balíku. Civilní oblečení je třeba posílat zvlášť a předem nechat schválit. Kompletní informace v článku Co můžu poslat do vězení.

Nekuřácký oddíl: Věznice má nekuřácké oddělení. Jako nekuřák má odsouzený zákonný nárok na oddělení od kuřáků. Pokud není toto právo respektováno, doporučujeme podat stížnost řediteli věznice.

Návštěvy s dětmi: Po dřívějších stížnostech bylo návštěvní prostory vylepšeno kobercem a hračkami. Doporučujeme se připravit na to, že kontakt dětí s rodičem může být časově omezen.

Přemístění: Žádost o přemístění se podává řediteli věznice. Opakovaným podáváním žádostí se podle zkušeností zvyšuje šance na vyhovění. Vzor a postup najdete v článku Přemístění do jiné věznice. Další možností je výměna vězňů mezi věznicemi.


Doporučení advokáti pro PP

Dosud nemáme relevantní informace. Prosíme o vaše zkušenosti.


Související články na obase.cz


Často kladené otázky – Věznice Horní Slavkov

Jak se dostat na návštěvu do Horního Slavkova?

Odsouzený musí nejprve podat žádost o zařazení návštěvníka na seznam povolených osob. Poté dostanete pozvánku s termínem. Na návštěvu si vezměte občanský průkaz. Návštěvy probíhají obvykle o víkendech. Podrobnosti v článku Návštěvy ve vězení.

Co mohu poslat do věznice Horní Slavkov?

Odsouzený má nárok na jeden balíček (max 5 kg) za 6 měsíců. Povoleny jsou trvanlivé potraviny, hygienické potřeby, knihy. Kompletní seznam v článku Co můžu poslat do vězení.

Jaká je šance na podmíněné propuštění?

Úspěšnost PP v Horním Slavkově je pouhých 20,7 % (rok 2020), jedna z nejnižších v ČR. Podrobnosti v článku Podmíněné propuštění z výkonu trestu.

Je Horní Slavkov vhodný pro prvotrestané?

Horní Slavkov je jedna z nejtěžších věznic v ČR. Pro prvotrestané je to velmi náročné prostředí. Doporučujeme co nejdříve podat žádost o přemístění.

Jak požádat o přemístění?

Žádost se podává řediteli věznice. Opakovaným podáváním se zvyšuje šance na vyhovění. Vzor v článku Přemístění do jiné věznice. Další možností je výměna vězňů.

Žádosti a právní rámec — informace pro rodiny

Tato sekce je určena rodinám a blízkým. Vězni nemají přístup k internetu — informace a vzory žádostí jim můžete předat při návštěvě nebo v dopise. Na webu Obase.cz najdete podrobné návody i stáhnutelné vzory.

Podmíněné propuštění

Žádost o podmíněné propuštění — vzor a podrobný postup — kompletní návod, jak žádost připravit, co soud posuzuje a jak zvýšit šance na úspěch.

Připojení partnera k žádosti o PP · Připojení rodičů k žádosti o PP — vzory dopisů, kterými se rodina může připojit k žádosti odsouzeného.

Potvrzení o zajištění bydlení · Potvrzení o zaměstnání · Příslib práce — dokumenty, které výrazně zvyšují šance na podmíněné propuštění.

Stížnost proti zamítnutí žádosti o PP — pokud soud žádost zamítl, lze podat stížnost k nadřízenému soudu.

Jak vypočítat termín pro PP · Co zajistit před podáním žádosti · Statistiky PP — úspěšnost soudů

Přihláška ke spolupráci s Probační a mediační službou — spolupráce s PMS může výrazně pomoci při žádosti o PP.

Další žádosti a vzory

Žádost o přeložení do jiné věznice — nejčastěji kvůli blízkosti rodiny. Podrobný návod a vzor.

Žádost o přeřazení do mírnějšího typu věznice — podmínky, postup a stáhnutelný vzor.

Žádost o přerušení trestu ze zdravotních důvodůpodrobný návod a vzor.

Čestné prohlášení k návštěvě — vzor pro partnery a blízké, kteří nejsou přímí příbuzní.

Všechny vzory žádostí →

Pomoc a poradenství

Pomoc a rady pro blízké — návštěvy, co poslat do věznice, zdravotní péče, stížnosti, přemístění.

Pomoc ve vězení — neziskové organizace, oddlužení, exekuce, práce po propuštění.

Právní rady — advokáti, soudy, zákonné normy.

Psychologická poradna · Sociální poradna · Mapa pomoci

Stížnosti a opravné prostředky

Stížnost na zacházení — odsouzený má právo podat stížnost řediteli věznice, případně se obrátit na generálního ředitele VS ČR (§ 26 zákona č. 169/1999 Sb.).

Podnět ombudsmanovi — může podat i rodinný příslušník, bezplatně přes formulář na webu ombudsmana nebo písemně na adresu Údolní 39, 602 00 Brno.

Stížnost na kázeňský trest — do 3 dnů od oznámení (§ 52 zákona č. 169/1999 Sb.). Informujte odsouzeného co nejdříve.

Důležité právní předpisy

Zákon č. 169/1999 Sb. — o výkonu trestu odnětí svobody · Zákon č. 40/2009 Sb. — trestní zákoník · Zákon č. 141/1961 Sb. — trestní řád

Vyhláška č. 345/1999 Sb. — řád výkonu trestu · Podrobný výklad zákonů →

Další věznice v ČR

Věznice v Karlovarském kraji

V Karlovarském kraji se nacházejí také tyto věznice: Věznice Kynšperk nad Ohří, Věznice Ostrov.

Další důležité věznice

Přehled dalších věznic v České republice: Věznice Bělušice, Věznice Brno, Věznice České Budějovice, Věznice Heřmanice. Kompletní přehled naleznete v naší databázi věznic.

126 komentáře v “Věznice Horní Slavkov

  • V.P

    (16.12.2025 - 20:25)

    Zdravím, jak je to s balíky. Spadá hygiena do ,,Nárokáče“? A co civil? Můžu tam přidat čisté oblečení na výstup? Je na to nutno povolení ? Děkuji

    • obase.cz

      (28.12.2025 - 9:57)

      Dobrý den. Ano hygiena obvykle spadá do nárokového balíku. Civilní oblečení je třeba posílat zvlášť a předem nechat schválit. O.

  • Marie

    (26.4.2025 - 14:30)

    Zdravím, jak je možné zařadit schizofrenního člověka s výškou 160 cm, evropského typu na oddíl kde je převážně “ černo”? Dostává od nich bitku v poměru 4 na 1 a samozřejmě jde o tabák, a bachaři nic nevidí a neřeší. Kam si jít stěžovat nebo jak tohle vyřešit? Děkuji za odpověď.

    • Marie

      (26.4.2025 - 17:18)

      Nejedná se o paragraf přepadení?

      • obase.cz

        (27.4.2025 - 11:29)

        Paragraf přepadení neexistuje. O.

    • obase.cz

      (27.4.2025 - 11:11)

      Dobrý den. Stěžovat si nemá smysl. Můžete jen požádat o přemístění. O.

      • Marie

        (9.5.2025 - 14:05)

        Dobrý den, myslím loupežné přepadení to snad existuje a je jedno čeho se pachatel zmocní. Děkuji za odpověď.

  • Petr

    (22.10.2024 - 15:35)

    je v Horním Slavkově možnost tzv. intimní návštěvy?

    • obase.cz

      (2.11.2024 - 21:02)

      Dobrý den. Momentálně ne. O.

      • Petra

        (2.3.2025 - 10:17)

        Jak to myslíte momentálně ne.. A od kdy zase budou možné..? Děkuji za odpověď

  • Pavlína Sallacova

    (4.8.2024 - 15:49)

    Dobrý den chci se zeptat jestli při návštěvách potřebuji potvrzení o čestné prohlášení na poštu razítko a podpis čestné prohlášení potřebuji při návštěvě Zeptám se Děkuji za odpověď Pavlína Salačová

  • Andrea

    (22.5.2024 - 7:02)

    Dobrý den
    Prosím dnes převezli do Horního Slavkova mého kamarada…je tam oddělení pro prvotrestany? Nebo ho dají mezi ty nejhorší co tam jsou?
    Všude čtu že to je nejhorší kriminál tady…..je nekonfliktní mám o něho strach je možný že to tam zvládne nebo je to tam opravdu takova hrůza?
    Děkuji budu ráda za každé info ….

    • obase.cz

      (29.5.2024 - 12:00)

      Dobrý den. Jednoduché to mít nebude, ale zvládne to. O.

      • Petra

        (5.1.2025 - 6:18)

        Fascinující ..chtěla bych vědět jak dlouho jste vy sám osobně tam byl zavřený za podmínek jako ostatní odsouzení.. řekla bych že ani hodinu že…?? Všichni co rozhodují o tom co jak kdo kde A proč, nikdy v těchto podmínkách nebyli, nikdo kdo to nezažil si to nedokáže představit..

    • Monika

      (10.7.2024 - 18:01)

      Mame to iste.Partner nie je nebezpecny recidivista, idu ho tam.prevazat, odsudeny na 8! Rokov vrajnza neplatenie DPH. Bez relevantnych dokazov. Doabetik glykemie okolo 22 mmol s diabetickou nohou. Zdravie poskodene po zarknuti.

  • Edita

    (19.5.2024 - 18:09)

    Dobrý den,chci se zeptat.Přitel seděl ve Slavkově pak ho pustili a teď je tam z5 ve výkonu trestu.Pred tím jsem tam jezdila na návštěvy bez nějakého čestného prohlášení o tom že jsem jeho přítelkyně a teď mi volal s tím že mám poslat čestné prohlášení o tom že jsem jeho přítelkyně.Jak je to možné??? prosím a děkuji

    • obase.cz

      (29.5.2024 - 11:54)

      Dobrý den. Každá věznice má jiná pravidla, a ta se mohou v průběhu času měnit. O.

  • Anonym

    (5.4.2024 - 1:35)

    Romské ghetto

  • Jana

    (29.12.2023 - 19:53)

    Dobrý den,prosím jak je to ve věznici Horní Slavkov s lékařem?Muj syn má závažné zdravotní problémy X krát žádal k lékaři a není zpětná reakce…Nikoho nic nezajímá…Děkuji za rady a odpověd.

    • obase.cz

      (3.1.2024 - 9:20)

      Dobrý den. Není jiná mužnost, než žádat dál. O.

      • Petra

        (2.3.2025 - 10:14)

        Prosím vás.. vy si vážně myslíte že když jsou povinní to vězňům zajistit že to tak za každou cenu bude ? Nebude..!! Že jsou povinni z vlastní zkušenosti vím že pokud nějaká jejich povinnost nevyjde na první pokus, bohužel se ze svý vlastní iniciativy nebudou zaobírat, aby toho opravdu docílili..
        Bohužel ani nedodržují ani podmínky zdravotních povinností vězňů, dokud se systém radikálně nezmění a nebude na něj dohlíženo..

        • Formanova Helena

          (22.7.2025 - 18:07)

          Lékařská pomoc ve věznicich je šílená minimální téměř žádná. To co se děje i ve Vinařicke věznici je na trestní stíhání za zanedbání zdravotního stavu a hazardovani se zanedbanym zdravím veznu.

      • Petra

        (2.3.2025 - 11:07)

        Ano z vlastní zkušenosti vím že čím častěji budete žádost opakovat tím rychleji dosáhnete jejímu vyhovění

  • Jana

    (19.12.2023 - 19:48)

    Dobrý den,prosím,chci se zeptat,muj syn je u Vás jako odsouzený,byla mu zjištěna vada očí,v Pražské klinice,má papírově výsledky vyšetření,přichází o zrak a v brzké době bude uplně slepý….Nelze vadu léčit…Nesmí být ve styku s kuřáky…také si psal X krát žádost k lékaři a nebylo mu vyhověno,….Mívá silné bolesti….Prosím o POMOC…Nebo kam se obrátit…????Děkuji

    • obase.cz

      (26.12.2023 - 20:56)

      Dobrý den. Nekomunikujete s věznicí. Každopádně jako nekuřák má právo být oddělený od kuřáků. Pokud je mi známo, tak ve věznici Horní Slavkov je nekuřácké oddělení. O.

      • Petr

        (13.1.2024 - 22:23)

        Ano, věznice mají nekuřácké oddíly, ale ty nejsou nafukovací, takže může čekat klidně do konce trestu než se na na něho dostane. Přece z nekuřáckého oddílu někoho nevyřadí jen proto, aby se tam někdo jiný dostal. Nebo tam mají spát na podlaze? ANo, právo na umístění na nekuřácký oddíl sice mají, ale pokud to neumožnuje kapacita, tak prostě mají smůlu

        • obase.cz

          (16.1.2024 - 18:18)

          V tom se mýlíte. Věznice je povinna, zajistit, aby byl oddělený od kuřáků. O.

          • Petra

            (2.3.2025 - 11:05)

            To vy se mýlíte..!! Nebylo by od věci kdybyste odpovědi a informace sdílel pravdivě a jen ty se kterými máte vlastní zkušenost a jsou nezpochybnitelná…

          • obase.cz

            (3.3.2025 - 8:03)

            Věřte,že odpovídají lidé s osobními zkušenostmi. O.

          • Tomáš

            (27.9.2025 - 14:17)

            Tak já přispěji. Kouření ve věznicích je velký problém. Vězeňská služba už musela uhradit odškodnění těm odsouzeným, kteří jako nekuřáci museli být vystaveni pasivnímu kouření. Ministerstvo spravedlnosti ročně vyplati desítka milionů Kč za různá odškodnění. Proto vznikly kuřárny na každém oddíle, a na celách je kouření zakázáno. Jenže, tohle řešení je jen krytí věznice. Na celách kouří a nekuřák s kuřákem má smůlu. I když se snaží některé věznice separovat nekuřáky aby bydleli spolu. Jenže to také není jednoduché, protože například 3 diferenční skupina nemůže bydlet s 1. A pokud je nekuřák a má 3 tak nemůže na celu k nekuřákovi který má 1. To si pak může ten s 1 DS stěžovat, a je to nekonečný příběh. Takže kuřáci s nekuřáky je spíš o domluvě mezi sebou. Nemyslím si že by všichni odsouzení byly tak sobečtí, a nedalo se normálně domluvit.

        • Petra

          (5.1.2025 - 6:14)

          Tak snad z toho nekuřáckého oddělení můžou žít někoho kdo je na tom zdravotně lépe než ten kdo tam potřebuje a vyměnit je tak snad apelujete na to že zdravý je nejdůležitější a vy tady tvrdíte že nebude spát na zemi No vždyť jo tak mu nebude spát na zemi ale ten druhý kvůli tomu voslepne jste normální

      • Petra

        (2.3.2025 - 10:59)

        Prosím jak funguje pohotovost u vězňů ve věznice v Horním Slavkově ? Když si odsouzený žádal o lékařskou prohlídku ( vzhledem k zhoršujícímu zdravotnímu stavu..) je možné teď v neděli nějak žádost urgovat aby se mu co nejdříve dostalo patřičné pomoci.. jedná se o zánět dutin které se prohlubují a rozšiřují..

        • obase.cz

          (3.3.2025 - 8:02)

          Dobrý den, možné to je. O.

  • Iva

    (4.12.2023 - 12:50)

    Dobrý den chci se zeptat jak probíhají návštěvy v Horním Slavkově. je tam třeba nějaký automat nebo tak něco? děkuji za odpověď

    • obase.cz

      (6.12.2023 - 19:04)

      Dobrý den, automat na kávu a nějaké sladkosti tam je. Ale pouze pro návštěvy. O.

      • Pavlína Sallacova

        (4.8.2024 - 15:49)

        Dobrý den chci se zeptat jestli při návštěvách potřebuji potvrzení o čestné prohlášení na poštu razítko a podpis čestné prohlášení potřebuji při návštěvě Zeptám se Děkuji za odpověď Pavlína Salačová

        • obase.cz

          (4.8.2024 - 18:12)

          Dobrý den. Při návštěvách ne. O.

          • Formanova Helena

            (22.7.2025 - 17:57)

            Na návštěvě ve věznici si nemůžete koupit ani vodu , prostě nic a přivítat s návštěvou se také nemůžeme? Ale můj syn sedí za drobné kradeze a ne za vrazdu, za ukradené miliony nebo pedofilii. Tak proč je s nimi zacházeno hůř než s těžkým zločinci za závazne trestné činy?

      • Maria

        (29.11.2024 - 20:43)

        Není tam vůbec nic ani voda přivítání s odsouzeným je za dřevěnou deskou

        • Petra

          (5.1.2025 - 6:20)

          Vidíte ani automaty tam nejsou přitom tady někdo tvrdí že ano… Tak kde je pak pravda…

      • Petra

        (5.1.2025 - 6:29)

        Tady se člověk nedovolá pomoci… nikdo mi nebyl schopný odpovědět na moje otazky.. všichni zaměstnanci To mají totálně na salámu.. jak koukám tak porušení paragrafu je čím dál tím více ze strany zaměstnanců vůči odsouzeným.. takhle to přeci nejde… Je potřeba to zastavit.. Nerozlišují jestli je to vrah nebo zloděj prdnou je k sobě a nějak se tady poperte… A nejvtipnější je že umístění odsouzeného má na starosti dispečerka z Prahy ani mi neřekli jméno jenže to má na starosti ona… Jako to už je vážně vrchol Jak může někdo kdo nemá absolutně přehled o závažnosti trestu ani podrobnostech případů rozhodnout kam toho člověka přemístí… To je jako kdybyste dali do klece jorkšíra k pitbullovi, který pokousal člověka, s jorkšírem který se vys**l na rohožce a ne na trávě.. protože je trestáte nemáte místo v jiné kleci taky dáte k sobě bez ohledu na to jak fatální to může mít dopad???

        • obase.cz

          (11.1.2025 - 21:04)

          Dobrý den. Dispečerka vězeňské služby určuje jen do jaké věznice je odsouzený zařazen. Rozdělení konkrétních vězňů podle typu vězně pak určují samotné věznice. Nedá se ale říci, že by byli například vrazi problemovější než pachatelé krádeží. Je to mnohem složitější. O.

      • Petra

        (2.3.2025 - 10:54)

        Kdyby to radši dovolili vězňům, namísto těm co tam přijedou jen na návštěvu..

  • Svobodová

    (22.10.2023 - 11:46)

    Dobrý den,
    syna mají teď převážet do Horního Slavkova nastoupit na program SPO, ale nikde se o něm nemůžu dočíst máte nějaké informace?
    Děkuji Svobodová

    • obase.cz

      (22.10.2023 - 16:57)

      Dobrý den. Je to program s intenzivní terapií. O

  • Kateřina

    (30.8.2023 - 13:11)

    Dobrý den,včera jsem zjistila že můj kamarád, motorkář byl odsouzen na 5 let v horním Slavkově. Je možné mu psát a navštěvovat? Děkuji

    • obase.cz

      (1.9.2023 - 11:53)

      Dobrý den. Ano a ano. O.

  • Petr

    (19.4.2023 - 17:48)

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vězně Ludvíka Zámečníka (Černého). Ať už na jeho zdravotní a psychický stav a jaká je třeba šance že by mohl být někdy propuštěn a jestli se to nějakým způsobem řeší nebo už je s tím smířený. Nedá se skoro nikde nic dohledat. Děkuji moc

    • obase.cz

      (19.4.2023 - 19:02)

      Dobrý den. Je mi líto, ale nepíšete do věznice. O.

  • Zdena

    (15.3.2023 - 12:13)

    Dobrý den, ve věznici Horní Slavkov jsou návštěvy povoleny pouze v pracovním týdnu, nebo i o víkendech ?

    • obase.cz

      (15.3.2023 - 16:44)

      Dobrý den. Obvykle o víkendech. O.

  • Barbora

    (9.1.2023 - 0:08)

    Ahoj Míšo, tak jak jste z ladla návštěvu s detmi? Celou situaci jsem dotáhla až k ombudsmanovi, sepsala stížnost na ředitelství, a ejhle nastala změna, uprostřed místnosti velký koberec, možnost hraček..Mé děti byly mile překvapeni . A já s mužem taky, sice mu říkali že mu svou iniciativou, (stížnosti)dělám problémy, ale když nám budou pořád vyhrožovat aby nás umlčeli, tak se nic nezmění. Jsme v 21stoleti v Evropě, 33let po revoluci…tak by se melo něco změnit v přístupu ve věznicích…s mužem jsme rádi že děti při návštěvě si mohou hrát a nehulakaji nudou..

    • Natálie

      (16.5.2023 - 20:55)

      nyní dálek tématu. Pokud si myslíte, že Vaše děti budou mít z věznice jakýsi zážitek, tak jste bohužel na omylu. Pro každé, takto staré dítě, to musí být obrovských traumatem, nehledě na prostředí věznice. Absolutně nechapu jak vůbec můžete dělat z věznice ve které si odpykávají např. vrazi svůj trest, dětský koutek 🙂 Jestliže se nechováte adekvátně ke zrovna sloužícímu střážníkovi, pochybuji, že on se bude chovat adekvátně k Vám. Jestliže na něj hulákáte stylem „NEMATE TO NA STRANKACH, TAKZE TO BUDE PODLE ME“ tak se ani nedivím, že Vašim dětem dovolí pouze 5 minut.
      S pozdravem a přáním krásného dne Natálie.

  • Barca

    (25.10.2022 - 19:47)

    Dobrý den,návštěvy s dětmi v Horním Slavkově nejsou vůbec adekvátní tomu co uvádí na svých stránkách, žádný dětský koutek tam není, možnost kontaktu odsouzeného s dětmi je podle uvážení daného dozoru, pokaždé jinak a i časově omezen, někdo 5minut, někdo 30 minut, jak je to možné když děti mají právo na přímí kontakt s otcem po celou dobu návštěvy. Když malej povikuje či zabuli je mi vytýkano že ruší ostatní návštěvy. Je to normální…?Absolutně neochota v přístupu děti na návštěvy, bylo mi řečeno že s detmi nemám chodit když se mi to nelíbí…chystám stížnost, pokud je někdo se stejnou zkušeností můžeme to poslat společně..

    • Michaela

      (13.12.2022 - 19:41)

      Dobrý den, jak je to dlouho co jste na návštěvě byla? Mám tam jet ve čtvrtek (Z Ústí nad Labem) s dětmi 5 a 2roky. Tak představa že jedu tolik km a pak po hodině odejdu protože to tam bude takhle mě děsí..

      • Barca

        (9.1.2023 - 0:07)

        Ahoj Míšo, tak jak jste z ladla návštěvu s detmi? Celou situaci jsem dotáhla až k ombudsmanovi, sepsala stížnost na ředitelství, a ejhle nastala změna, uprostřed místnosti velký koberec, možnost hraček..Mé děti byly mile překvapeni . A já s mužem taky, sice mu říkali že mu svou iniciativou, (stížnosti)dělám problémy, ale když nám budou pořád vyhrožovat aby nás umlčeli, tak se nic nezmění. Jsme v 21stoleti v Evropě, 33let po revoluci…tak by se melo něco změnit v přístupu ve věznicích…s mužem jsme rádi že děti při návštěvě si mohou hrát a nehulakaji nudou..

        • obase.cz

          (9.1.2023 - 4:58)

          Velmi děkuji za každého, kdo se nebojí a ozve. O.

          • Anonym

            (15.10.2023 - 11:49)

            Prosím Vás, ten tzv. Dětský koutek je tam již hodně let, tak nehlásejte bludy. Jinakp poděkujte manželovi ( druhovi), že tam jezdíte. určitě tam není za páchání charity.

      • Natálie

        (16.5.2023 - 20:42)

        Věznice není a ani by neměla být místem příjemným k životu. Pobyt ve vězení je trest a trest nemůže být příjemný, pak by se logicky ztratil jeho smysl.

        • obase.cz

          (17.5.2023 - 19:15)

          Je třeba si uvědomit, že nejde o to, zda je vězení příjemné, či nepříjemné. Ztráta svobody a kontaktu je nepříjemná vždy. Podstatné je, aby měl trest smysl. A ač se Vám to může zdát nelogické, čím nejpříjemnější vězení je, tím menší je pravděpodobnost nápravy pachatelů. Všechny relevantní moderní výzkumy to potvrzují. Zlo plodí zlo. O.

          • Martin

            (19.1.2024 - 11:33)

            Ujišťuji vás, že jakýkoli trest delší než 6 měsíců již postrádá účinek a slouží jen a jen zlu, které v těchto lidech zakoření a změní jejich osobnost vždy v neprospěch těch s kterými mají v budoucnu žit na svobodě, tedy i s vámi. Samozřejmě nemluvím o násilnících a vrazích. Být to na mne, tak okamžitě nařídím maximální trest za trestné činy z nedbalosti nebo s nízkou škodou v max. míře 3 měsíců stát ušetří a garantuji vám, že se věznice budou plnit diky recidivě minimálně

      • Anonym

        (20.8.2024 - 9:52)

        Ano je to romsky lagr ale da se to zvladnout i tam najdete par dobrych lidi jsou horší Valdice Bory

  • Barbora

    (4.8.2022 - 12:30)

    Dobrý den nemohu na grafu statistiky o PP najít H.Slavkov, jen vyřízení žádostí do 30dnů. Ani na PC to není v grafu. Mohu požádat o aktuální % PP.Děkuji Barča

    • obase.cz

      (9.8.2022 - 14:50)

      Dobrý den. Prosím otevřete si na větším display. O.

  • Zuzka

    (31.3.2022 - 23:38)

    Dobrý den chtěla jsem se zeptat přítel u vás sedí již 5 rokem chtěla jsem se zeptat zdali u vás Este ve věznici je nebo jestli byl eskortován do jiné jmenuje se Albert cicu narozen 1.11. u vás sedí od roku 2019 děkuji za blíží info

    • obase.cz

      (3.4.2022 - 19:41)

      Dobrý den. Je mi líto, ale informace o konkrétním odsouzeném nemáme. O.

      • Sylva

        (21.10.2022 - 19:23)

        Dobrý den,právě jsem se dozvěděla,že mého syna poslali do Horní Slavkov.A chtěl zůstat v Litoměřicích, nebo do Stráž nad Ralskem,jak je možné,ze ho dali až sem,tak daleko, když s tím ani nesouhlasil.Mam o něj opravdu strach,dozvěděla jsem se,že je to nejhorší věznice, jsem po mrtvici a teď nemůžu ani spát,nehledě,že ani takovou dálku nepojedu.Co mám udělat,aby ho převezli do Stráž pod Ralskem.

        • obase.cz

          (24.10.2022 - 19:34)

          Dobrý den. Vězeň si nemuze vybrat, kam bude umístěný. Je mi líto. Jedina cesta, jak může být přemístěn, je požádat o to samotbou věznici. O.

  • Katrin

    (28.3.2022 - 17:14)

    Zdravim, lze v této věznici vést skype hovory? 1 navsteva do mesice a ostatni tydny 30 min skype?

    • obase.cz

      (31.3.2022 - 19:42)

      Dobrý den. Ano lze. O.

    • Aleš

      (13.2.2024 - 20:07)

      Co se dá představit pod tímto pojmen?

    • Aleš

      (13.2.2024 - 20:09)

      Co si máme představit pod pojmen A4 …. A5 džungle a opičí hory?

      • obase.cz

        (16.2.2024 - 21:25)

        Dobrý den. Označení oddělení. Opičí hory jsou slangovým názvem pro věznici Horní Slavkov. O.

      • Anonym

        (5.4.2024 - 1:52)

        To jsou oddíly kde jsou převážně Romové..

  • Jirka

    (20.2.2022 - 3:13)

    Zdravím Vás, dostal jsem trest 6let,nástup mam 8.3. právě do této věznice. Jsem prvotrestaný a nekonfliktní člověk. Trest jsem dostal za nehodu, při které zemřel kamarád(spolujezdec). Mám vůbec šanci jako bílý tuto věznici přežít?

    • obase.cz

      (22.2.2022 - 20:06)

      Dobrý den. Ano máte. Věznice má oddělení pro prvotrestané. O.

      • Foxy

        (30.4.2022 - 18:49)

        Dobry den, Jirko,

        existuje program „Dopisovani s vezni“, ked budete vo vykonu trestu, tak sa na to popytajte. Robime to dobrovolne a ja som prave vcera poslala prvy list odsudenemu prave do Slavkova. Myslim, ze vo vazniciach to poznaju pod nazvom „Prvni vlastovka“. Mate tak moznost zostat v kontakte s vonkajsim svetom ak zostanete nahodou sam.

    • Anonym

      (8.4.2022 - 10:06)

      nebo s useknutou hlavou

    • Anonym

      (26.7.2023 - 15:01)

      Jo přežijes to v klidu pokud nejsi nacek. Přijmou te mezi sebe.. ale člověk si zažije své .. jsem rom taky byl jsem tam chvíli.. ale zkus se s tama dostat pric.

    • Anonym

      (30.9.2023 - 18:40)

      A 4…A 5 džungle..opičí hory

  • Anonym

    (25.1.2022 - 9:37)

    Asi nejhorsi veznice v cr.. oddil A 4.. katastrofa.. 80 % veznice Romove.. kdo je nemel rad a otevrel si hubu skoncil pobodany nožem..

    • Vladimír Vlad

      (9.4.2023 - 8:26)

      Zdravím, odseděl jsem tam ted nedávno pres 8 let, kdy jsem se v civilu uchytil a žijí již normálním životem.Pracuji ,splacim insolvence a dokonce jsem se i oženil.Slavkov me převychoval ! Vladimír Vlád S

  • Kamila

    (29.12.2021 - 12:15)

    Hrozná věznice… Chtěla bych vidět ty machry v civilu… Hezký den

    • Anonym

      (26.7.2023 - 15:15)

      V civilu jsou ještě horší.. ale asi takové moc neuvidíte když tam kroutí 12..18 let.. venku se jich boji lidi. Znám je osobně některé

  • Šari

    (18.11.2021 - 7:47)

    Dobrý den, je nějaká pravděpodobnost, že se vzhledem ke zhoršující pandemické situaci zruší návštěvy? Nejsou už tak nějak omezené? Je stále možnost objetí pro vítání a loučení se? Děkuji za odpověď

    • obase.cz

      (20.11.2021 - 9:42)

      Dobrý den. Pokud nebude vyhlášen výjimečný stav, tak zakázané být nemohou. Obětí bude omezené. O.

  • Anonym

    (25.10.2021 - 3:56)

    Ve slavkove tomu sefuji romove.. jejich lagr

    • Káča

      (2.11.2021 - 17:58)

      Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je adresa věznice zde uvedená shodná s adresou na kterou doručí dopis vězni konkrétně uvězněnému zde,pokud to tu někdo ví prosím o odpověď už nevím kde se koho ptát, díky.

      • obase.cz

        (5.11.2021 - 20:23)

        Dobrý den. Ano jedná se o korespondenční adresu pro vězně. O.

        • Anonym

          (26.7.2023 - 14:56)

          Oddíl A4. To je jiný pravěk..80 % Romska komunita. Bil jsem pár krát svědkem násilí . Jeden z nich měl špatnou náladu a zbil 3 spoluvezne a ještě vypleskal i vychovatele.. někteří tam i znasilnily slabšího jedince.. a ještě se tím chlubily. Sedí tam démoni… je to za trest lagr

  • Kveta

    (10.10.2021 - 22:35)

    Dobrý den,
    rada bych se zeptala na hodnocení věznic? u Horního Slavkova je 5 co to znamená? znamená to 5 nejhorší a 1 nejlepší

    • obase.cz

      (15.10.2021 - 21:11)

      Dobrý den. 5 je nejhorší. O.

  • Jiří

    (15.5.2021 - 1:40)

    Tahle věznice je pravé peklo , odseděl jsem si už 15 let, auta, ublížení na zdraví, vyděračky apod . Byl jsem ve Valdicích , Bory, Rýnovice , Horní Slavkov.
    Je mi 38 let , mám 195 cm a 108kg , v kriminále jsem měl vždy respekt , ale nezneužíval jsem toho nikdy , nikdy jsem nikoho nešikanoval ,.ani nebylo potřeba okrádat prvolepenky. Vždy jsem si našel cestu , jak si vydělat a rozjet svoje kšefty. Poslední trest jsem začal v horním Slavkově, už od začátku jsem cítil , že tady bude problém. Šikana na každém oddělení, sexuální hnusy taky, buzny jedny. Cigáni tam tomu velí, jak jdeš proti nim máš problém. Zastal jsem se mladýho kluka 20 let, dělal koninu jedné cimře, ale už to přeháněli, vypleskal jsem barakovyho a to jsem neměl dělat. Počkali si na mě a dostal jsem klasickou ciganskou ferovku v 5 lidech, pak jsem si to s něma vyřídil a jednoho zmrda bodl do nohy. Tak jsem dostal další 4 roky a odvezli mě do Valdic , kde je to o proti Hornímu Slavkovu paráda. Každej ví kam patří.
    Takže pokud sedíte poprvé a nejste moc bojovej typ , určitě dělejte vše proto , aby jste se tam nedostal. Měli by s tím něco udělat ,. páč tam je to o život.

    • Tomas

      (18.4.2022 - 19:11)

      Ahoj,
      to si byl ale na Áčku, ne? Na ostatních odděleních to není zas až taková hrůza, ne? A nebo na nekuřácké cimre? Dík za odpověď.

      • O

        (26.7.2023 - 15:13)

        A je trestnák a prevozi nezvladatelnych vězňů.. špína a smrad hnus lagr.. jinak si nevyberes vsude jsou romove..na B..F.. jsou tam i dobří kluci. Viděl sem jak barakovy zbil policajta že nebyly drogy hahaha…

    • Anonym

      (22.10.2022 - 1:29)

      Jaký si to uděláš takoví to máš .

    • Anonym

      (4.8.2023 - 23:48)

      Já jsem Teda ještě neviděl ze bi 5 Romů šlo na 1. Možná v horním Slavkově ale jinde drzi romove i bílí spolu.. já seděl. Kuřim. Nové sedlo. Bil jsem na oddíle kde bilo 70 Romů a bez problémů.. neřešili jestli jsu gadzo. Dostal si bitku pro to že si dělal chlapa ze sebe.. máš štěstí mohl si dopadnout hůř…..

  • Zafod

    (22.4.2021 - 17:48)

    Bitcoin, kryptoměny http://www.bitsnoshit.com

  • adela

    (21.4.2021 - 9:02)

    Dobrý den,dá se zjistit jestli je dušan černan ještě ve výkonu nebo už je puštěný ,potřebuji mu poslat duležitou zprávu.Děkuji babička

    • obase.cz

      (22.4.2021 - 11:06)

      Dobrý den. Doporučuji napsat do věznice. V případě, že ve vězení nebude. Dopis se Vám vrátí. O.

  • Simona leskova

    (6.3.2021 - 22:48)

    Dobrý den mám uvést druha nikola lesko narozen 1.4.1995 prosím vast chtěla bich se zeptat jak to vipada z jeho zdravotním stavem prosím vast pane řediteli mohl byste mi dát vědět na cislo 605491117

    • obase.cz

      (7.3.2021 - 19:15)

      Dobrý den. Je mi líto. Ale nepíšete di věznice. O.

  • Kaca Matos

    (16.2.2021 - 20:17)

    Dobrý den, ve věznici je momentálně vysoký počet nakažených, můj bratr se nám dlouho neozval, jak zjistím, že je v pořádku?, Dovolala jsem se a vychovatel tvrdí, že je vše v pořádku, nevěřím jim ani trochu, brácha volala každý den, peníze ma ?? Co mužem dělat???????

    • obase.cz

      (17.2.2021 - 9:46)

      Dobrý den. Víc dělat nemůžete. Je mi líto. O.

      • Nikola

        (28.2.2021 - 17:32)

        Dobrý den mám přítele v horním Slavkově a on mi vola normalne i Skype máme

      • Erika Ladicova

        (8.5.2021 - 21:16)

        Je tam tet můj muž a říkal mi dnes do telefonu že tam prej naky vězni pobodali dalšího vězně že prej je to tam na Denim pořádku jen kvůli tomu že prej něco někomu dluzil

  • Fejn

    (2.2.2021 - 21:36)

    Horní Slavkov , nejobávanější věznice, mezi vězni. Viděl jsem na vazbě kluky co tam měli jet, moc nadšení z toho nebyli i když vážili 100 kg , prostě děs.

  • Franta.H.

    (2.2.2021 - 11:24)

    Věznice není schopna zvládnout situaci nakažených vězňů.Jsou pohromadě nakažení i zdraví vězni, nemají k dispozici lékaře, protože tam žádný není a vězni nemají šanci ani objednat si léky.Kam si můžou rodiny stěžovat?Nikam věznice vše popře a řekne, že má vše pod kontrolou.Doufám, že bude vše v pořádku a nebude potřeba dělat další kroky,ale i tak vše oznámim advokátovi, protože vězni mají svázané ruce.

  • František Hrubý

    (14.1.2021 - 21:23)

    Věznice vůbec neví co je to lékařská pomoc vězni nemají žádnou kontrolu žádnou péči jediný co doktor a sestry umí jsou psát kázeňský tresty já tam byl šest let a žádné preventivní prohlídky rentgeny prostě nic.Telefony nebo drogy za vše může vězeň a jen ten je potrestán ale kde to vzal nikoho nezajímá asi to tam dopravují ptáci nebo si to vězni chodí kupovat do Kauflandu?To asi ne!!! Věznice Horní Slavkov je jedna velká rodina a pravdu mají vždy jen uniformy ty jsou přeci nejchytřejší a nejčestnější ha ha měli by je taky prověřit vězni nikdy pravdu mít nemůžou a vždy to prohrajou i když je pravda jiná já dám někomu facku a dostanu 5let bachaři někoho stlučou a mají prémie takový lidi nás mají převychovat?Lidi nedivte se že se někteří vracejí není vše tak jak si přečtěte i uniformy dokážou přesvědčivě a věrohodně lhát …. Škoda slov ale přál bych si aby lidi opravdu viděli co se tam děje

  • Ftanta

    (19.12.2020 - 12:10)

    Slavkov? Dobrý ale jsou tam idioti který jdou na ruku bachařum a ty pak dělají hovna muklové nedrží spolu a nahrávají bachařum dávají jim prostor mě to tam vyhovovalo práce dobrá režim taky a co potřebuješ seženeš a pár dobrých kluků tam je třeba Kuba a Tonda tímhle je zdravím

  • Zdeněk

    (6.11.2020 - 17:35)

    Je možné aby vězni volali z telefonu aniž by to věděli dozorci

    • obase.cz

      (7.11.2020 - 8:40)

      Dobrý den. Tak samozřejmě je, ale je to dost nepravděpodobné. O.

  • Monika

    (23.10.2020 - 1:53)

    Ahoj prosím u vás ve věznici je můj druh Jaroslav miko prosím kontaktujte mě jestli je v pořádku deset dní se mi neozval. Prosím o odpověď 735969372 nebo na imail http://www.patriklasky9@seznam.cz. dekuji

    • obase.cz

      (23.10.2020 - 5:57)

      Dobrý den. Nemáme informace tohoto tipu. Je mi líto. O.

  • Bohuslava

    (7.10.2020 - 17:18)

    Dobrý den dnes mi volal syn že by měl za měsíc být převezen do věznice nový Slavkov dnes mu to udělil vychovatel. Co mám udělat aby tam nemusel ma tam jít na nějakou léčbu nebo co po něm chtějí nechápu to je jedno. Syn je po těžké srážce automobilem v dětství a nesmí přijít k úrazu hlavy nebo jaký koliv zásah do hlavy. Co čtu recenze tak ve věznici jsou rvačky běžné pokud odsouzený nevyhovi někomu s odsouzených. Už teď ve věznici kde je byl syn napaden a pobodanej nožem už teď má strach do Slavkova být přeřazení a já jako matka mám také obavy. Co mám udělat proto aby tam nemusel děkuji

  • Jecmen

    (14.7.2020 - 4:21)

    Nejhorší vězení v kterém jsem byl.
    Opravdu barák s označením písmena :A: je ubytovna s nejhoršími vězni které jiná věznice nechce.
    Převážně jsou to lide__ vězni z nedalekého města H.Slavkov a okolí.Na oddíle jsou ubytovaný celé rodinné klany kteří si dělají co chtějí.Byl jsem svědkem kdy takový to klan jiného odsouzeného zmlátili a rozslapli mu hlavu.A to jen proto že chtěli aby jim odevzdal celý barokový balík.Jednalo se hlavně o tabák a kávu.A takových akcí je ve Slavkově více.A co nato vězeňská stráž? Nic!!Jdou jim na ruku tak jako vychovatelé.Veznice jako taková není špatná ,ale lidé kteří tam vykonávají trest se chovají hůře než zvířata.Znasilneni a také souhlas k sexuálním hrátkám je na denním pořádku.Pokud jim nevyhovyte s kávou a tabákem ale také se zubní pastou nebo šamponem na vlasy tak si to prostě cenou sami. Oni jsou tam doma a vy jste povinni jim to dát.
    Já osobně jsem takové problémy snimi neměl ale byl jsem toho svědkem.Ve věznici jsou také jinae oddílu např. Jako je oddíl pro odsouzení kteří chtějí se sebou pracovat a do vězení se nechtějí už vracet.Takovy oddíl ve věznici Slavkov je a jsou tam velice kvalitní lidé(personál) kteří Svámí opravdu pracují a hlavně pomůžou vám najít problém , vás problém kvůli kterému se do vězení vracíte.A rádi pomáhají ho Svámí řešit zamyslet se nad sebou a začít na něm pracovat.
    Ano tento specializovaný oddíl pro poruchy chování je místo které mě pomohlo si srovnat priority a uvědomit si že život je o něčem jiném než je páchání trestné činnosti.Ze pravidla a povinnosti jsou úplnou součástí normálního života.

    • Anonym

      (3.8.2023 - 19:31)

      Na áčku se dobře sedí s Čiňanem.

  • Anonym

    (23.4.2020 - 11:21)

    prosim je u vas vezen jiri slaby a ky bude volny od barak joef

    • Obase

      (23.4.2020 - 11:21)

      Dobrý den, takové informace nemáme.

    • Fejn

      (2.2.2021 - 21:31)

      Jirka slabý, je dávno venku, ze Stráže pod Ralskem…dobrej chlap

    • Erika Ladicova

      (8.5.2021 - 21:13)

      Je tam tet můj muž a říkal mi dnes do telefonu že tam prej naky vězni pobodali dalšího vězně že prej je to tam na Denim pořádku jen kvůli tomu že prej něco někomu dluzil

    • kveta

      (22.8.2021 - 2:07)

      Dobry den,
      rada bych se zeptala jestli je pravda ze je mozne poslat telegram odsouzenemu !!!

      • obase.cz

        (22.8.2021 - 17:48)

        Dobrý den, Česká pošta zrušila službu zasílání telegramů před deseti lety. Možné to ale bylo. O.

  • Holomek Stanislav

    (18.3.2020 - 9:17)

    Čus Slavkov no popravdě sem nikdy do Slavkova nechtěl velký respekt, ale pokud nejste vyloženě blbec tak se nemusíte bat. Byl sem na F. Od. a nemůžu si nanic stěžovat doživotní vezni ok. A dozorci vám vysvětlí pravidla hry hned ze startu . Sedělo se mi tu nejlíp ze všech těch věznic kde jsem byl a nebylo jich málo prostě basa!!! A rada odeme je nepáchej tr činnost a nemusíš v base trpět když nato nemáš.

    • Petr

      (8.10.2021 - 7:14)

      zdravim mohl by jste mi na vas poslat email, potreboval bych se vas na neco zeptat diky moc

Napsat komentář

Pravidla diskuze: Pište česky, slušně a k věci. Spam (reklama, cizí jazyky, nesmysly) je automaticky odstraněn.

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *