Nový vězeňský řád. Nový zákon o výkonu trestu. Novela zákona o výkonu trestu.
Delší dobu píšeme o novém zákonu o výkonu trestu. Stále se na to ptáte, takže se pokusím shrnout to nejdůležitější co vězně od listopadu vlastně čeká.
Ruší se dva nejmírnější typy věznic, ta s dozorem a dohledem. Zůstávají tedy již jen dva typy věznic, tedy ty dva obávané zvýšená a standardní ostraha. Plyne z toho mnoho nového, i když základní parametry se vlastně nemění. Oddělení s ostrahou se totiž bude dál dělit na tři nové typy, které by měly v zásadě kopírovat stávající stav.
Pokud bude vězeňská služba brát nový zákon doslovně, budou nyní všichni odsouzení do věznice s dozorem přeměněny na odsouzené s ostrahou s nejpřísnějším režimem a odsouzení, kteří jsou nyní zařazení do věznice s dohledem, budou dále roztříděni do středního a nejnižšího střežení. V nejnižším střežení zůstanou jen odsouzení za nedbalostní trestné činy, kteří jsou nyní zařazení v dohledu.
| Starý | Nový |
| Dohled (nedbalostní) | Nejnižší stupeň střežení (Ostraha) |
| Dohled (ostatní) | Střední stupeň střežení |
| Dozor | Nejpřísnější stupeň střežení |
| Ostraha | Nejpřísnější stupeň střežení |
| Zvýšená ostraha | Zvýšená ostraha |
Nový řád věznic
Lze předpokládat, že věznice využijí možnosti zařadit odsouzené podle vlastního uvážení, což jim zákon umožňuje, lze přitom očekávat, že budou využívat stejného klíče jako u nových odsouzených, viz níže.
Nově odsouzení
Ostraha:
Mírný stupeň střežení:
- Nedbalostní skutky s trestem do 3 let,
- úmyslné skutky do 1 roku trestu, pokud se nejedná o sexuálního násilníka, ,,drogového dealera“, násilníka pod omamnou látkou, pachatele jiného násilí. Nebo někoho o kom vězeňská služba rozhodne jinak.
Střední stupeň střežení:
- Nedbalostní trestné činy s trestem nad 3 roky, pokud se vězeňská služba nerozhodne jinak.
- Za úmyslný trestný čin nepřevyšující 3 roky, pro odsouzeného který je ve výkonu trestu nanejvýše po třetí pokud se nejedná o sexuálního násilníka, ,,drogového dealera“, násilníka pod omamnou látkou, pachatele jiného násilí. Nebo někoho o kom vězeňská služba rozhodne jinak.
Nejvyšší stupeň střežení:
- Nemá smysl rozepisovat. Všichni ostatní
Další změny:
- Na nástupáku budou odsouzení o týden déle (v praxi jen bylo uzákoněno, co už dávno probíhá).
- Na nástupácích bude probíhat ucelenější psychosociální hodnocení odsouzených.
- Během vycházek budou moci všichni odsouzení nosit sportovní oblečení.
- Dohledářům kteří zůstanou v nejnižším stupni se zpřísňuje pohyb po věznici.
- Dohledáři mohou častěji na 24h ven.
- Dozorářům (nyní střední stupeň) se zpřísňují návštěvy. Nově budou probíhat z pravidla za dohledu. (Jen se tak uzákoní, co už v praxi probíhá).
- Nejpřísnější stupeň bude mít volnější pohyb po věznici.
Ke stažení


143 komentáře v “Věznice od října 2017”
veronika
(3.12.2017 - 18:57)dobry den o praci si musi dat zadost nikdo mu ju samu neda…povolenku mit nemusi vy si muzete vzit nejake penize a neco mu koupit v kantyne ale to vam reknou pri navsteve…a praci mu muzou dat kdykoliv nebo mu ji nemusi dat vubec
Irena
(2.12.2017 - 12:47)Prosim jeste o radu..Od ceho se odviji vyse kauce? Jsem na MD, takze si musim brat pujcku. Dekuji
Obase
(3.12.2017 - 13:14)Dobrý den,
Záleží na zhodnocení soudu.
veronika
(30.11.2017 - 13:41)jinak pokud jde pouze o znamky,obalky,blok,propisky,noviny,casopisy tak to se vetsinou posila do kilovky bublinkova obalka
Lenka
(2.12.2017 - 17:20)Dobry den Veroniko takze oni zanim sami neprijdou ze mu daji praci,on jdi musi podat zadost o praci. A chci jse zeptat tetkom zitra ma navstevu to uz mu nestihneme nic privest ale na to kdyz neco bude chtit na navsteve tak musi mit povolenku. Takze kdyby mu tu praci tak mohli dat kdyz uz je prelozeny z nastupniho oddeleni na normalni dekuji
veronika
(30.11.2017 - 13:36)sanci na praci ma samozrejme musi si podat zadost zalezi kde budou nekoho chtit…co se tyka dovozu veci do veznice tak to vyjde na stejno jak kdybyste mu to posilala musi to byt zabalene jit s tim na postu zaplatit balik a oni tam daji razitko a pak mu ho muzete dovest na navstevu takze zalezi na vas.
Lenka
(2.12.2017 - 12:29)Dobry den Veroniko takze oni zanim sami neprijdou ze mu daji praci,on jdi musi podat zadost o praci. A chci jse zeptat tetkom zitra ma navstevu to uz mu nestihneme nic privest ale na to kdyz neco bude chtit na navsteve tak musi mit povolenku. Takze kdyby mu tu praci tak mohli dat kdyz uz je prelozeny z nastupniho oddeleni na normalni dekuji
veronika
(29.11.2017 - 16:34)dobry den mam tam muze uz pul roku a zadal uz 3x ohledne prace zadost byla vzdy zamitnuta.ted si podaval dalsi a ta mu vysla.prace tam moc neni.taky zalezi na ruznych aspektech jak dlouhy ma trest,v jakem oboru je vyucen atd.muj je vyucen kuchar takze sel do kuchyne varit.
Lenka
(29.11.2017 - 21:59)Dobry den muj pritel dostal trest 14 mesicu dostal a cim je vyucen bych jse musela podivat takze to jsi musi podat žádost na praci. A kdyz je vyucen necim jinym nez tam maji tak muze dostat praci nebo ne. A chci jse jeste zeptat kdyz bych mu tam tetkom dovezla na navstevu znamky blok atd tak mu to daji nebo je lepsi mu to poslat dekuji
Obase
(1.12.2017 - 22:04)Dobrý den,
V naprosté většině se bude jednat o nekvalifikovanou práci. Takže ne tom, čím je vyučený nezáleží.
Lenka
(28.11.2017 - 20:04)Dobry den veroniko ano chtela bych jse zeptat jestli nevite jak to tam chodi s praci atd
veronika
(27.11.2017 - 17:00)lenka pokud se chcete zeptat na neco v pribrami napiste mi mam muze na pracovnim oddile
Lenka
(28.11.2017 - 20:03)Dobry den veroniko ano chtela bych jse zeptat jestli nevite jak to tam chodi s praci atd
Lenka
(28.11.2017 - 20:05)Dobry den veroniko chtela bych jse zeptat jak dlouho jse tam ceka na práci mam tam pritele a je na nastupnim oddeleni tak jak jse dlouho ceka a jak to tam je dekuji
ME
(26.11.2017 - 19:02)Jo mate pravdu nic nam ne zbyde jenom čekat co se stane v lednu doufam ze neco bude moc to přeju.
T
(26.11.2017 - 13:00)No s amnestii já třeba nepočítám,ale manžel ano.Klaus taky říkal že nikdy amnestii nedá,a pak dal velikou.záleží na prezidentovi.a bohužel nám všem nezbyde nic jiného než počkat co se v Lednu bude dít.
Lenka
(26.11.2017 - 12:54)A nevite proaim vas jak to je s praci ve vazebni veznici pribram bytiz a jak to tam chodi
Lenka
(26.11.2017 - 12:53)Dobry den a myslite tedy kdyz se zmeni paragrafy ze da amnestii celoplosnou,a myslite ze kdyz da sobotka demisi ze to k necemu bude nebo ze az vydají babise policii. Ja doufam a verim ze nejaka amnestie bude.
T
(26.11.2017 - 12:14)Dobrý den,v lednu by se měli upravovat paragrafy za přečiny.Říkal nám to advokát,který byl za manželem.
ME
(25.11.2017 - 21:37)Dobrý večer ale toje divni vraha pusti stoho lide se nebojeji ale co maji male tresti stohe se bojeji toje spravedolnost česke republice kajinek pomalu je slavnejši ako zeman vrah nebo neni toje jedno ale určite bych nesedel 23 let ve vezeni a od amnestie bojeji delaji tak kdy bych lide vraždili takove vezni maji pustit maji se stidet tady česku neni spravedlnost ani nebude nikdy
veronika
(24.11.2017 - 16:53)porad doufam ze neco prijde…ale jak Zeman rekl ze amnestii neda tak si myslim ze z toho nic nebude noo uvidime
Obase
(24.11.2017 - 21:18)Doufáním nic nepokazíte.
Lenka
(24.11.2017 - 16:00)Ahoj myslite ze v lednu da prezident zeman amnestii kdyz maji vydat Babise policii. Nebo ze ma dat Sobotka demisi myslite ze to bude dobry aby propustili odsouzene za male tresty. Nebo myslite ze ji da celosvetovou amnestii.
Obase
(24.11.2017 - 21:17)Dobrý den,
Myslím, že Babiš se Zemanem raději všechny pošlou na nucené práce do Ruska, než aby někoho pustili.
vaclav
(20.11.2017 - 19:15)sedel jsem rok v Kynsperku nad Ohri, z Ceských Budějovic mě tam poslali. Kdyby byl nahodou nekdo venku z kamaradu, napis mi na facebook, dame pivko Václav Řezanka
veronika
(16.11.2017 - 9:36)kazdy kriminal ma svoje..neda se rict jaky je nejhorsi
Adéla
(13.11.2017 - 21:51)Dobrý večer chci se zeptat, má někdo známého ve VINAŘICÍCH ?Prý je to to nejhorší kriminál je to pravda?
Obase
(13.11.2017 - 22:24)Dobrý den není, jsou horší.
veronika
(12.11.2017 - 14:20)at uz kajinek je vrah nebo neni to meli zjistit jeste pred tim nez ho odsoudili.z logicke uvahy to nejde do sebe vrah verzus..mensi tresty.pokud byl kajinek propusten mela by existovat spravedlnost.MILOST KAJINKOVI-AMNESTIE.Tak to vidim ja jako normalni clovek.nekteri lide kteri si odpykavaji trest za kradeze nemeli na vyber jak se uzivit tohle byla pro ne jedna z prijatelnych veci.a kazdy by mel dostat tu sanci se zlepsit.tak jak kajinek tak i ostatni.
ME
(14.11.2017 - 15:30)Mate pravdu ale ne tak všichni přemišleji tak jako mi ani zeman ne ma svoje hlavu tady česku neni pravodlivost ani nebude
ME
(11.11.2017 - 23:27)Uvidime co bude dal ale ja myslim že zeman nikdy ne vyhlasi amnestii bud vyhraje nebo prohraje
ME
(11.11.2017 - 23:23)Ja otom nem mluvim že nemňel dat milost kajinkovi toje jeho dobra volba buď vrah nebo neni. Když takovi človekovi dal milost tak proč už nemohol vyhlasit amnestii co maji menši tresti ale ne co zabijeji a delaji podvodi milioni a milioni a včem je problem.
Lenka
(10.11.2017 - 21:40)Tak to máte velikou ppravdu vrahovi milost udeli ale amnestii tem co maji mali trest a deti a tak ji neda, je nespravedlivej a to neni jenom zeman kdo dal kajinkovi milost, jsem zvedava kdyz mu dali jenom dve moznosti na vyber bud ze odstoupi s prezidenskeho kresla nebo da demisi do konce listopadu,tak jsem zvedava co tohohle jsi vybere. Kdyz uz jsou vsichni prori aby byl znovu prezidentem.
Dana
(11.11.2017 - 12:03)Jste si tak holky jisté že je vrah,svůj trest si odseděl.Ve Valdicích je i muj syn a je tam s chlapem který zavraždil a u soudu řekl že by to udělal znovu a dostal jen 11let ten by měl dostat doživotí.
ME
(10.11.2017 - 19:04)To jo mate pravdu asi prezidenta nikdo ne pochopi proč vlasne to udelal řadne prezident mu milost nedal jen zeman. Ale proč neda amnestiu co maji menši tresti ale hlavně dal vrahovi to neni spravodlive ješte chce abych lidi naneho volili řadne připade takovi prezidenta coje zeman ne chceme vůbec
veronika
(10.11.2017 - 12:04)No uprimne taky nechapu rozhodnuti pana Prezidenta co se tyka Kajinka.Uz z tohoto duvodu ze nekoho takoveho propustil by se mel zamyslet a zacit neco delat!!!!Neprijde mi logicke propustit vraha a nevyhlasit amnestii.
ME
(7.11.2017 - 15:12)To ma te pravdu pan prezidet neni spravodlive vraha pusti a co maji menši tresti museji se trapit toje hnus
Lenka
(7.11.2017 - 18:11)Ano presne tak vraha na svobodu pusti a ty co maji maly trest tak je tam necha aby jsi to odsedeli cely je to hnus doudam ze bude novy prezident a da amnestii pan prezident jsi neuvedomuje ze spousta veznu ma male deti ze by snimi chteli t na vanoce
Lenka
(7.11.2017 - 9:51)To je tam radeji necha mezi 4 dtenami zavrenymi. Kajinek je vrah a toho pustili a ty co nejsou tak tem ji neda. Ostatni maji deti a zemana to nezajima zr by snima chteli byt na vanoce. Hlavne ze takovejhle vrah jr na svobodě
renata
(6.11.2017 - 22:06)Zajímave je že prezident tomu Kajinkovi dál milost a to je vrah,takže vrahovi milost dal ale těm lidem co nejsou vrahy tak jim nedá milost a nevyhlásí amnestii,to je fakt směšný!
renata
(6.11.2017 - 9:29)Kéžby byla amnestie
Lenka
(3.11.2017 - 7:29)Dobry den chci se zeptat pritel je ve vezeni dostal 14 mesicu odneti svobody a chtela bych se zeptat jestli ma sanci na pulku je tam od 29.9 2017. Nebo jestli bude amnestie a bude se propustet. Dekuji
veronika
(3.11.2017 - 13:38)LENKA:sance na pulku je vzdycky…co se tyka amnestie tak ta se nikde uvadet nebude pokud by samozrejme byla…jinak o propousteni-spekulace jsou ruzne,ruzni lide neco slysi,ctou takze se neda vubec rict zda bude nejake propousteni to chce asi pockat.pokud by melo neco byt nebude se o tom urcite rikat do predu.samozrejme i ja sama za sebe bych byla velice rada kdyby neco takoveho bylo…
Lenka
(3.11.2017 - 17:30)Ja bych byla take moc rada kdyby byla,uz kvuli nasemu synkovi aby mel oba dva rodice na vanoce a mohl je slavit s oboumi jak semnou tak s mym pritelem jeho tatinkem. Ja doufam ze bude a verim kdyz zeman slibil
Obase
(4.11.2017 - 18:49)Jediné co Zeman slíbil je, že nikdy amnestii nedá.
Obase
(4.11.2017 - 18:47)Dobrý den,
Je mi líto, ale k propuštění není důvod v zákoně se nic z čeho by plynulo nemění.
Obase
(4.11.2017 - 18:44)Na PP má šanci každý a amnestie se neplánuje.
Lenka
(7.11.2017 - 9:50)Zajímave je že prezident tomu Kajinkovi dál milost a to je vrah,takže vrahovi milost dal ale těm lidem co nejsou vrahy tak jim nedá milost a nevyhlásí amnestii,to je fakt směšný! To je tam radeji necha mezi 4 dtenami zavrenymi. Kajinek je vrah a toho pustili a ty co nrjsou tak tem ji neda.
Marie Lehka
(31.10.2017 - 0:03)Bude velká amnestie a pak dlouho nic nebude
Obase
(31.10.2017 - 6:27)Dobrý den, z čeho čerpáte takové informace?
veronika
(1.11.2017 - 19:54)Dobry den odkud vite ze bude amnestie?porad nekde hledam nejake informace zda se bude propoustet a nikde nemuzu nic najit.Dekuji
Obase
(1.11.2017 - 21:21)Dobrý den, nic takového nevíme. K amnestii není důvod a nikdy se do předu neuvádí.
Lenka
(3.11.2017 - 7:31)Dobry den chci se zeptat pritel je ve vezeni dostal 14 mesicu odneti svobody a chtela bych se zeptat jestli ma sanci na pulku je tam od 29.9 2017. Nebo jestli bude amnestie a bude se propustet. Dekuji
Veronika
(4.11.2017 - 17:21)Dobry den jak vyte ze bude amnestye byla bych nejstasnejsy zena na svete dekuji
Jan Tichy
(31.10.2017 - 0:00)Ano je to pravda k 1.1.2018 bude propuštěno hodně vězňů, ten kdo je v tr. řízení bude zastaveno, tak snad nebude pak plno vězňů opět v kriminálu
Obase
(31.10.2017 - 6:24)Dobrý den, z čeho čerpáte takové informace?
ME
(4.11.2017 - 13:50)Dobre den toje pravda ze bude zastaveno tr.řizeni 1.1.2018 kde ste to četli prosim
Michala
(24.10.2017 - 13:05)Dobry den,mam dotaz. Pritelovi prisel papir od soudu s nastupem do vykonu trestu na 3 mesice,ale do vcera o tom vubec nic nevedel…nic nepodepsal nevedel ani ze byl soud az vcera to prinesla sousedka ze to lezelo na chodbe a v tom papiru je psano ze soud byl jiz 20.zari… Musi tedy pritel nastoupi,kdyz nic nepodepsal,neprevzal? Tim padem vlastne o nicem vubec nevedel…a jeste jeden dotaz..zitra ma jit na schuzku k probacni ..boji se tam jit,aby ho policie odtamtud neodvezla …vi prosim policice o tom,ze ma mit nastup? Nebo o tom vi az tehdy,kdy je na nej vydan zatykac? Dekuji moc za odpoved
Obase
(26.10.2017 - 6:31)Dobrý den,
Ano nastoupit musí, I když o tom nevěděl existuje tzv. fikce doručení tedy jako by si to odsouzený vyzvedl. Pokud nenastoupí, může být postižen.
Sofie
(23.10.2017 - 21:38)Dobry vecer vsem , nevite prosim jestli je pravdou, ze diky preplnenym veznicim a novele zakona se chysta koncem tohoto roku zkraceni lehkych trestu ? Proslycha se, ze neco podobneho chysta prezident a pry o tom v tv mluvili v Duelu tesne po volbach. Nevidela jsem, ale zaslechla nezavisle od vicero lidi. Slyseli jste o tom nekdo neco nebo nevite o tom neco vy, pane Ondro? Nebo je to opet nejaka fama ? Dekuji 🙂 S.
Obase
(26.10.2017 - 6:32)Dobrý den,
tyto fámy jsou staré jako věznice samé.
EM
(14.10.2017 - 12:22)Dobrý den a muže te mi poslat nejaky odkaz prosim dekuji
PP
(22.10.2017 - 10:34)EM: https://mojetelio.cz/TopupInstructions?lang=cs-CZ
EM
(26.10.2017 - 23:57)PP dekůji vam moc
EM
(13.10.2017 - 22:31)Dobrý večer ondro chtěla jsem odvas zeptat jestly jde dobit kredit ze sloveska.a jak to mam udělat prosim o radu dekuji
Obase
(14.10.2017 - 6:51)Dobrý den,
Ano prostřednictvím platební karty přes platební bránu.
Dana
(13.10.2017 - 20:00)to se platí ve všech věznicích….
Dana
(13.10.2017 - 12:06)je pravda že se platí každý měsíc ve Valdicích 1 500 za pobyt
Obase
(13.10.2017 - 19:02)Ano
Maty
(12.10.2017 - 19:06)Jo jo presne tak , tohle je fakt sila .ale podle meho, pokud vam prisel dopis s razitkem Plzen bude urcite tam.
Maty
(12.10.2017 - 11:33)moje zkusenost…..musite cekat az se ozve.obvolavala jsem vse a take mi nikdo nic nechtel rict.hrozny ……
Sofie
(12.10.2017 - 17:02)Dekuju Maty ,ze jste se podelila o podobnou zkusenost.. takze se mi potvrdilo co jsem si myslela a musime cekat. Tudíž vlastne, kdyby se mu nedejboze neco stalo, dostane rodina vedet az jak se rika „s krizkem po funuse “ 🙁 To je sila .. Opravdu super.
Maty
(12.10.2017 - 11:29)dopisy urcite preposilaji.ja posilala memu priteli , byl na Ruzyni pak ho take prendali bylo mi receno ze do C.B. nakonec ho strcili do Kynsperku.takze ja psala do C.B. i na Ruzyn a vse mu nakonec doslo a to byl v Kynsperku.takze urcite preposilaji .
Sofie
(18.10.2017 - 22:54)Děkuji za odpoved , jiz nam napsal : byl do Plzne prevezen na par dni k soudu / kvuli verejno prospesnym pracem .. Cemuž moc nerozumim, myslela jsem si, ze vězněný clovek ver.prosp.prace nemuze vykonavat, nebo se mylim ? Nebo to myslel tak, ze s nim u soudu par dni verejno prospesne prace jen projednavali? Pak byl opet prevezen do veznice CB a ceka nas navsteva. Diky S.
Obase
(19.10.2017 - 22:20)Dobrý den, obvykle se místo VP prací nařizuje výkon trestu.
Sofie
(11.10.2017 - 13:10)Dobry den, pritel byl odsouzen za neplaceni vyzivneho na cca 6 mesicu do veznice Cb s dozorem. Po vazbe a nasledne komisi mu bylo prislibeno , ze v Cb zustane, kde nasledne probehnou i navstevy. Korespondence chodi z cb pravidelne. Nedavno opet psal z cb, v dopise zadna zminka o premisteni ci nejake zmene ale za dva dny prisel tento dopis s razitkem ne uz Cb jako obvykle ale Plzen. Je nam to zahadou, od te doby uz druhy tyden od nej zadne zpravy. Osobe blizke( matce) bylo receno, ze informace o tom, kde se nyni syn nachazi nepodavaji, ze je na to predpis. Ze ma vyckat. Nevime tudiz o nem uz dva tydny nic, zda nebyl hospitalizovan, nebo prevezen do Plzne a proc, proste nic. Nic takoveho nebylo planovano, jinak by dal vcas vedet. Je zahadou i to, ze nenapsal doposud rodine kde se nachazi, kam mame psat, popr. prijet. Znamky jsme posilali, tudiz moznost ma ale v cb zrejme dopis s nasi obavou kde se nachazi neobdrzel. Preposilaji prosim korespondenci alespon do veznice kam ho premistili, kdyz uz rodine neposkytnou zadne info? A jeste jedna otazka. Myslite si, ze tato necekana udalost souvisi se zmenou zakona o vezenstvi, kdy rusi dozor a dohled a proto ho necekane prelozili jinam? Jsme z toho celkem vykolejeni, ta nevedomost nas uzira , poradte co delat a jak se dozvedet co je s nim .. Diky
Obase
(13.10.2017 - 18:58)Dobrý den,
Ano může to souviset se změnou zákona. Pokud byl přeřazen do Plzně, určitě ne kvůli hospitalizaci, tam není Vězeňská nemocnice. Pokud by byl hospitalizován, misi Vás navíc informovat.
Dana
(10.10.2017 - 15:30)A jaké je to ve Valdicích slyšela jsem že je to nejhorší věznice,je to tak…díky za odpověd
Obase
(10.10.2017 - 21:07)Dobrý den,
těžko soudit, jaká věznice je nejhorší. Valdice patří k nejpřísnějším s nejkomplikovanější možností vymoci si práva.
Dana
(8.10.2017 - 16:11)Zdravím,chci se zeptat syn byl převezen do Valdic,ale je z okr.Břeclav.Jaké je to ve Valdicích a má šanci se dostat blízko..jihomoravský kraj,do Valdic je to 250 km.nemám šanci tam dojet,dík za odpověd.D.B.
Obase
(10.10.2017 - 14:15)Dobrý den, je třeba napsat žádost o přemístění.
Bara
(2.10.2017 - 13:42)Dobry den ,v jakem zabezpeceni je od 1.10 veznice v cb?
Maty
(26.9.2017 - 7:22)Také jsem slyšela že by se mělo propouštět za přečiny.tak uvidíme , tyto věci jsou vždy utajované takže se tady toho moc nedozvíme.
EM
(26.9.2017 - 15:05)Tom mate pravdu jen počkame co bude ja věřim co jsem četla.jen nevim naco bude stahovat nebo tam nepišou jen zakoni a ja moc ktomu nerozumim
Obase
(26.9.2017 - 21:15)Dobrý den,ve mi líto, ale zákony nejsou utajované. Nepočítám li amnestii, vždy se o propuštění vědělo předem.
UžPraGizela
(13.1.2018 - 18:00)Ondro advokát říkal že bude novela trestních zákonů které budou platit tento rok v červnu víte ó tom něco? Říkal že je to ve sněmovně a musí to schválit
Obase
(13.1.2018 - 20:10)Dobrý den, bohužel jediná novela, trestního zákona která bude projednávána v poslanecké sněmovna je poslanecký návrh zde http://www.psp.cz/doc/00/13/31/00133163.pdf a tento rozhodně nic nového nepřináší. Pokud Vám advokát říká něco jiného, uvažoval bych o jeho výměně.
EM
(26.9.2017 - 0:23)Tak ted nerozumim co je natom pravda ?
EM
(26.9.2017 - 0:22)Dobry večer ja jsem četla uplne jinak že budou propušteni 1600 vězni to psal advokatni komora že nato připravujov museji stihnout 1.1.2018
jana
(22.10.2017 - 22:19)dobriden chci se zeptat jestli budou propoustet v rijnu mam tam zete chci vedet jesti jeto pravda dekuji
Obase
(23.10.2017 - 6:26)Dobrý den, k tomu není důvod.
Jaroslav Květina
(20.5.2018 - 16:09)Já preferuji, aby všichni odseděli celý trest, protože tam asi za nic nejsou. Žádné dřívější propouštění a makat až budou černý.
Obase
(21.5.2018 - 20:42)Dobrý den,
Velmi si vážíme Vašeho názoru, ale obávám se že je trochu mimo téma a nikoho nezajímá.
O.
Petra
(29.12.2017 - 16:26)Můžete mi prosim napsat kde presne jste to cetla nemuzu to najit a partner mi ted volal, abych se podivala na advokatni komoru, ze ted prisel spoluvezni nejaky dopis ve kterem to mel napsane. Dekuji moc.
EM
(25.9.2017 - 0:36)Dobrý večer ja jsem taky slišela otom nový zakonu že budou propoštet , ale nikdo nato neodpovida ikdyž se ptám.každy jen mlči tak ani vy nedostanete odpoveď myslim ako ja do ted.
Obase
(25.9.2017 - 7:39)Dobrý den, ze zákona nic takového nevyplývá, nicméně je možné, že v tomto ohledu budou ředitelé věznic podávat návrhy na PP.
Katka
(24.9.2017 - 23:02)Dobrý den, chci se zeptat jestli je něco pravdy na tom že se změnou zákona by se mělo i propouštět? Děkuju za odpověď
Ivana
(19.9.2017 - 20:22)Dobrý den, prosím o radu. Přítel je od 17. srpna ve vězení za neplacení alimentů. Dostal 4 měsíce. Trest vykonává v Břeclavi. Máme spolu rocní dítě. Má šanci o pp? Já mu doložila, že má kde bydlet, zaměstnavatel, že má práci. Prosím, kdy podat žádost o pp? Jaká je šance u kratkých trestů o pp? Předem děkuji za odpověď.
Obase
(20.9.2017 - 6:38)Dobrý den, šanci určitě má.
Vlastik
(5.10.2017 - 19:06)Šanci má, ale osobně si myslím, že ho nepustí – moc krátký trest a dle mého je nesmysl žádat o PP 4:3=1,3+cca 1 až 1,5 do projednání znamená propuštění za 2,8 měsíců s roční podmínkou