Mukl servis

Ve vězení, o base

Stránky Obase.cz vznikají pro všechny, kterých se vězení nějak dotýká. Nejsme tedy jen ,,servis pro vězně“. Jsme tu, především jako pomoc a zdroj informací pro rodiny a blízké odsouzených, pro které je výkon trestu často horší, než pro odsouzené samotné. Pak jsme tu pro ty, kteří se do vězení chystají a chtějí ho zvládnout bez úhony. Také chceme informovat o tom, jak to skutečně v českých věznicích chodí a přinášet pravdu o vězení. Velikou pravdou totiž je, že v base se lze napravit zpravidla jen vězeňské službě navzdory.

Starší diskuze

2 730 komentáře v “Mukl servis

  • Alena

    (1.10.2020 - 21:07)

    děkuji moc

  • Slavomír

    (2.10.2020 - 11:36)

    Dobrý den vy tedy říkate že se novela na nikoho nevztahuje, Tak z jakého důvodu lítali po věznicích vychovatele a sbírali dokumentace a pak je odnášeli pryč s oddílu? A najednou eskorty nejsou, do práce se nezařazujou lidé i když preference mají výborné a ostatní vychovatele si je k práci žádají…Tak u komise se nevyjádří a řeknou to je zbytečné vás zařadit.. Každou novou novelou se propouštějí lidé mám s tím zkušenost i mojí známy… A nikdy se o tom nemluvilo dopředu… A o amnestii se nejednalo a stejně jsme někteří propuštění byly jen záleželo na koho se to týkalo… A navíc vyšla novela ale píše se v ní i o obyčejných lidech nejen tak jak vy tvrdíte nad 5milionu… Pokud to tak je takto dodejte že se to týká jen těch bohatých a ne obyčejných … Tak aspon 2 měsíce tu nemusíte nic psát.. Jsem zvědav co my na tohle napíšete.. S pozdravem

    • Michaela

      (2.10.2020 - 19:12)

      Dobrý den. Omlouvám se ale nejde nereagovat. Jak tohle vše víte? Že chodily po věznicích a sbírali dokumentace nebo jak to je psané? Vy si tedy myslíte že budou propouštět?

      • Martina

        (2.10.2020 - 19:46)

        Naprosto s vámi souhlasím, u přítele ve věznici se dělo to samé.

        • Michaela

          (2.10.2020 - 20:27)

          Dobrý večer paní Martino prosím kde je váš přítel? V jaké věznici? Můj manžel je v Ostrově. A mluvila jsem s ním minulý týden a když jsem se ho ptala nic neříkal.. Děkuji

          • Slavomír

            (2.10.2020 - 20:34)

            Vím.. Uvidíme no
            .. Ale pan tady tvrdí že je dobře že nic takeho by nebylo
            .. A jinak když už tady radite že se to bude týkat jen boháč tak s nynějších 5milionu to jde na 10milionů tak si přečtěte nejdřív o čem to vše je… Když nevíte nebulikujte lidem hlouposti a neberte jim naději na něco kde tomu také nerozumíte jak oni.
            . Nazdar

            • Martina

              (3.10.2020 - 11:14)

              Můj přítel je v Horním Slavkově

      • Nikola

        (2.10.2020 - 23:03)

        Též by mne to moc moc zajímalo.

    • obase.cz

      (2.10.2020 - 19:21)

      Dobrý den, je mi líto, ale novela nic takového naneštěstí nic takového neříká. O.

      • Nikola

        (3.10.2020 - 9:39)

        Odůvodnění kam Tedy putují karty vězňů s posudkama

        • obase.cz

          (3.10.2020 - 23:24)

          Dobrý den. To netuším. Ale součástí novely trestních předpisů žádné propuštění není. Je mi líto. Ale k tomu, abyste na to přišli, si stačí změny zákona přečíst. O.

  • Lenka

    (2.10.2020 - 21:24)

    Přeji pěkný večer jiz jsem se tady ptala zda má šanci si požádat přítel o podmíněné propuštění. Ve výkonu trestu je od .6.7.2020 do 6.72020.za výživné na dítě.odpovedel jste mi že šanci ma každý. Proto se ptám tedy ještě jednou abych to pochopila myslíte si tedy že by měl požádat již tento měsíc o podmíněné propuštění a také jak o to požádat ve výkonu trestu když mu vychovatel řekne že na to nemá nárok třeba. Sedí v odolove u trutnova již po třetí .dvakrát za výživné a jednou krát za peněžitý podvod.ale to je uz staré minimálně 9 let.dekuji za odpověd

    • L

      (3.10.2020 - 10:41)

      Dobrý den, asi jste napsala špatně datum.. Jestli to dobre chapu, tak trest ma od 6.7.2020 do 6.7.2021. Tim, ze neni prvotrestany, muze zadat nejdrive po uplynuti polovony trestu.

      • Lenka

        (4.10.2020 - 10:46)

        Omlouvám se propuštěn by měl býti 6.2.2021.takze mohl by zažádat už tento měsíc?

        • Lenka

          (4.10.2020 - 10:49)

          A ještě poslední dotaz pokud zažáda o půlku jaká šance tady je ,aby ho propustily .není prvotrestany již po třetí je ve výkonu trestu. Ale jal říkám naposledy seděl před devíti lety

          • obase.cz

            (4.10.2020 - 20:19)

            Dobrý den. Velmi záleží na dalších okolnostech. Především na tom, jak se chová ve výkonu trestu. O.

    • obase.cz

      (3.10.2020 - 13:39)

      Dobrý den, nejspíš píšete špatně datum. Pokud je ve výkonu trestu poprvé, může žádat o PP po 1/3 trestu pokud po vícekráte 1/2. 0

  • Alena

    (3.10.2020 - 9:22)

    Prosím vás jak ste mi psal ze jestli je po 20 letech uz to neplatí a je prvotrest muze zadat o 1/3 dekuji moc

    • L

      (3.10.2020 - 10:32)

      Jako prvotrest je brany pouze, pokud ma zahlazeny předchozí trest. Pokud tomu tak neni, muze zadat az po polovině trestu.

    • obase.cz

      (3.10.2020 - 23:22)

      Tak po třetí. Záleží na tom, jestli má nebo nemá zahlazený. Trest. Pokud si o to v minulosti požádal a zahladili mu ho. Může žádat po 1/3 pokud ne, tak po 1/2. O.

  • Ivana

    (3.10.2020 - 16:41)

    Dobrý den ,manžel dostal souhrny trest za fin .podvod na 12 měsíců. Nastoupil řádně 16.8.2020.Převezly ho do Veznice v Břeclavi,kde už i pracuje mimo veznici.1.10.měl ale soud ohledně podmínky kterou měl za jiný trestny čin.Soudkyne ho odročila protože ji nebyly doručeny všechny spisy.Jaka je prosím šance že mu podmínku nepromeni v trest odnětí svobody.?může soud ppřihlédnout že má příslib práce a že se já jako manželka léčim s těžkou nemocí a je pro mě těžké.se starat o dvě děti?děkuji za odpověď

    • obase.cz

      (3.10.2020 - 23:26)

      Dobrý den. To neumím odhadnout. Je mi líto. O.

  • Alena

    (3.10.2020 - 21:37)

    Ma uhlazeny trest trestný rejstrik ma cisty ted teda ne ale předtím ano tak když to tak je tak může nebo ne

    • L

      (4.10.2020 - 10:33)

      Pokud si o zahlazeni v minulosti zazadal a soud mu trest zahladil, muze zada po 1/3. Jak pisete vyse, ze „po 20 letech uz to neplatí“, je nesmysl. O zahlazeni se musi vzdy zazadat.

  • Adriana adiova

    (3.10.2020 - 23:35)

    Můj manžel je ve věznici Kynšperk dostal 6let za rvačku ,myslíte že se nansnej bude stahovat amestie a myslíte že jaká bude

    • obase.cz

      (4.10.2020 - 9:08)

      Dobrý den. Žádná amnestie není plánovaná. O.

      • Tereza

        (4.10.2020 - 13:06)

        Ale prej má bejt amnestie vyhlášena v pondělí

        • L

          (4.10.2020 - 13:09)

          V pondělí má byt vyhlášený nouzový stav, ne amnestie..

        • Markéta

          (4.10.2020 - 13:11)

          A to jste slyšela kde nebo dočetla prosím? Mělo by se jednat o určite vězně ale ne celkovou amnestii.. Jako na škodu by to určo nebylo… Diky za odpověď

          • Michaela

            (4.10.2020 - 14:06)

            Tak a dost. Omlouvám se ale jak je to teda s tím propouštění nebo nepropousteni vězňů? Budou se propouštět nebo ne a když jo tak proč? Tady už je to jak ve vězení kde se pokaždé říká něco jiného a nakonec je z toho jeden velký nesmysl… Také mám ve vězení manžela a ráda bych znala pravdivé informace ať se můžem ne zbytečně těšit.. Děkuji všem za odpovědi

            • L

              (4.10.2020 - 14:22)

              Vsak se to tady pise porad dokola, ze zadne plosne propousteni NEBUDE

              • Michaela

                (4.10.2020 - 14:53)

                Ano. To máte pravdu ale někteří lidé píšou opak. Proto bych ráda věděla proč? Třeba můj manžel tvrdí že se o tom nesmí mluvit ale že se ve věznicích opravdu propouští.. Proto tento dotaz

                • L

                  (4.10.2020 - 15:10)

                  Protoze tyto informace jsou ze zdroje „jedna pani povidala“ a lide si delaji zbytecne nadeje. Zadna oficialni informace o hromadnem propousteni neni, tudiz se zadne nekona…

                • Markéta

                  (5.10.2020 - 9:48)

                  To je právě to že vězni a vychovatele to ví a nesmí o tom mluvit..proč by to měl vědět advokáti když jich se to netýká.. A tady jde vidět že by jim to ani nevyhovalo..Navíc pár vězňů pouští a nebo jim chodí snížení trestu.. Naši chlapy by si to asi těžko jen tak vymysleli.. Co by s toho měli.. A tady se taky tvrdí že nic takeho není možné.. Nevěřím vám prostě odpovídáte jak se vám to hodí…stačí si přečíst některé otázky a pak vaše odpovědi..

                  • Michaela

                    (5.10.2020 - 11:14)

                    Také bych si přála aby manžela pustili domů dříve.. No tak uvidíme. Snad to vyjde.

                  • obase.cz

                    (5.10.2020 - 13:13)

                    Dobrý den. Odpovídáme stále stejně a rozhodně se nám to nehodí. O.

            • obase.cz

              (4.10.2020 - 20:23)

              Dobrý den. Je mi líto, ale žádné propouštění na základě novely nebude. Z obase to píšeme stále dokola. O.

          • Tereza

            (4.10.2020 - 19:46)

            Tak jeden chlap mi napsal co má švagra advokáta že bude vyhlášena amnestie v pondělí tak jsem zvědavá prej po snídaní

            • Michaela

              (5.10.2020 - 7:15)

              Tak to je pěkná blbost

  • hana

    (5.10.2020 - 5:49)

    Dobry den chtěla bych se zeptat kluk měl podminku souhrny trest 3O měsicu za loupež a vytržnictvi , Nesplnoval podminky probačni služby tak mu podminka byla proměněna v tres . mohl by žadat 1/3 a nebo rači aš bude mit polovinu je po prve trestany děkuji

    • obase.cz

      (5.10.2020 - 13:11)

      Dobrý den zadat dle novely zákona po 1/3 může. O.

  • hana

    (6.10.2020 - 4:32)

    Dobry den moc vam děkuji za odpověd prosim vas ještě jsem se na něco chtěla zeptat je pravda pokud je vězen propuštěn 1/3 domu že pak soud uděluje dost velky podminěny trest děkuji

    • obase.cz

      (6.10.2020 - 7:14)

      Dobrý den. Záleží na konkrétním případě i konkrétním soudu. Neumím Vám takto odpovědět. Zkon ale nic o prodlužování zkušební doby podmíněného propuštění neříká. O.

  • Iveta

    (6.10.2020 - 8:38)

    Dobrý den já jsem taky psala komentáře a chtěla sem taki odpověď tak že znovu chtěla sem se zeptat jestli je pravda že po polovině trestů se propouští to bude žádat advokát chtěla bych se zeptat jestli bude mnet šanci také můj manžel má krádeže zanedbání školní docházky dostal 14 měsíců děkuji

    • obase.cz

      (6.10.2020 - 20:01)

      Dobrý den. Šanci na každý kdo o to požádá. Záleží ale na soudu. O.

  • Alena

    (8.10.2020 - 19:21)

    Dobrý večer moc prosím o radu muklove se spojili proti memu příteli delali jim testy na drogy a byl pozitivní jen můj přítel byl cisty a oni rekli ze jim to dal do piti a ted to vyšetřují xo stim mam dělat aby mu ro hodili na triko a on dostal další roky na víc a přitom nic neudělal moc prosím o radu jsem zoufalá dekuji

    • obase.cz

      (8.10.2020 - 19:27)

      Dobrý den. Vy nic moc udělat nemůžete. Ale věřím tomu, že se to vyšetří. O.

      • Kaca

        (9.10.2020 - 17:13)

        Zdravím chci se zeptat manzel dostal 10 měsíců za řidičák muze zadat 1/3trestu? Prvotrest myslíte ze to projde? A co kdyz to nevyjde? Bude moct zadat az za pul roku znova?

        • obase.cz

          (9.10.2020 - 17:32)

          Dobrý den. Za řidičák nikdo trest nedostává. Asi myslíte maření úředního rozhodnutí po zákazu řízení. Ano může žádat. Ano může po půl roce zádat znovu. O.

  • Alena

    (8.10.2020 - 19:29)

    Ale on je jeden a jich je víc mam si vzít právníka nebo mám ještě počkat bojim se moc ze to nezvládne on tam zklonil hlavu poslouchá ma pochvali vse a ted todle

    • obase.cz

      (9.10.2020 - 6:01)

      Dobrý den. To není tak jednoduché. Nejde jen o počet lidí. Právníkem určitě nic nepokazíte. O.

  • Iveta

    (9.10.2020 - 10:29)

    Dobrý den máte nějaké nové informace ohledně propouštění z věznic a proč se nic neděje probírat byse to mělo asi přes vás dejte naše stránky na vědomí vládě ať sou všichni vězni co nejdříve doma

    • Michaela

      (9.10.2020 - 11:36)

      Nidko se dřív propouštět nebude.

    • obase.cz

      (9.10.2020 - 17:28)

      Dobrý den. Nemáme a nikdy jsme neměli žádnou informaci o tom, že by se mělo propouštět. Je to krajně nepravděpodobné. Cokoli, co bychom mohli napsat, na to nemá vliv. O.

  • Jaroslava

    (9.10.2020 - 13:22)

    Dobry den chci se zeptat tady casto koukam a jaka novela to je pro vezne dekuji za info

    • obase.cz

      (9.10.2020 - 17:29)

      Dobrý den. Prosím přečtěte si předchozí články a prizpevky. O.

  • Alena

    (11.10.2020 - 22:15)

    Prosím vas chci se zeptat straz pod ralskem de tam 1/3 nebo jen pulky ja myslela ze zadat o 1/3 vsude je jedno kde ten člověk sedí kamarad rika ze tam to nejde je to pravda nebo neni dekuji

    • obase.cz

      (12.10.2020 - 10:06)

      Dobrý den, zákon je jen jeden a platí ve všech věznicích. O.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.